Zákazka č.14185
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Poskytnutie služieb televízneho vysielania | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Ostatné |
Podoblasť | Iné |
Zverejnená: | 21.12.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | Od 9.1.2023 do 31.12.2023 vrátane |
Lehota na predkladanie ponúk: | 28.12.2022 |
Zadávateľ | |
Firma |
Mesto Žarnovica
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00321117 |
Adresa | Námestie Slovenského národného povstania 1/33, 96681 Žarnovica, SK |
Kontaktná osoba | Pavel Havran, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky:
Predmetom zákazky je výroba a odvysielanie zvukovo-obrazových záznamov t.j. - poskytovanie služieb min. lokálneho televízneho vysielania za úhradu.
2. Postup verejného obstarávateľa:
Mesto Žarnovica, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní alebo ZVO) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie ponuky za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky "Poskytnutie služieb televízneho vysielania".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, bude Vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu s cieľom určenia predpokladanej hodnoty vyššie uvedenej zákazky a úspešného uchádzača bude možné určiť aj na základe tohto prieskumu trhu.
Kritériom hodnotenia bude najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.
V prípade, ak predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude rovná alebo vyššia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, nedôjde k uzatvoreniu zmluvného vzťahu a tento prieskum trhu bude použitý len na informatívne účely. V takomto prípade zadávateľ nie je povinný oznamovať záujemcom výsledky prieskumu trhu. Dodávateľ bude následne vysúťažený v riadnom prieskume trhu, ktorý bude zadaný neskôr podľa možností zadávateľa zákazky.
3. Kontaktná osoba pre VO:
Meno: Pavel Havran
Email: projektovymanazer@zarnovica.eu
Tel.: +421 914 326 158
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
64228100-1 Služby prenosu televízneho vysielania
5. Miesto dodania predmetu zákazky:
Žarnovica a jej mestské časti.
6. Termín dodania predmetu zákazky:
Zmluva bude uzavretá na obdobie od 9.1.2023 do 31.12.2023 vrátane.
7. Opis predmetu zákazky:
Predmet zákazky pozostáva z nasledovných služieb:
- výroba zvukovo-obrazových záznamov:
a) z rokovaní mestského zastupiteľstva (predpokladaný počet max. 8),
b) z mestských akcií, podujatí, verejných zhromaždení organizovaných mestom, rozhovorov a pod. (predpokladaný počet max. 25),
c) Vyhotovenie publicistickej relácie s názvom „MONITOR“ v trvaní 10 minút - rubrika bude obsahovať zvukovo-obrazové informácie o činnosti, aktivitách a aktualitách mesta a ním zriadených alebo založených organizácií (predpokladaný počet max. 12).
- odvysielanie záznamov min. v lokálnej televízii:
- podľa bodu a) max. 2-krát z každého rokovania
- podľa bodu b) max. 2-krát z každého podujatia
- podľa bodu c) max. 2-krát z každej relácie
- Vysielanie titulkov v hornej časti obrazovky, čiže najnovších krátkych informácií, oznamov, správ o dianí v meste - podľa požiadaviek obstarávateľa.
- Vysielanie rôznych textových oznamov, obrazových statických oznamov (napr. plagát, text + foto a pod.) – podľa požiadaviek obstarávateľa.
Vyššie uvedené služby bude dodávateľ poskytovať na základe jednotlivých písomných objednávok.
V rámci vyššie uvedených poskytovaných služieb bude dodávateľ:
- vyrábať záznamy z rokovaní, zasadnutí, zhromaždení alebo iných akcií, podujatí tak, aby vysielané informácie boli vierohodné a objektívne,
- archivovať vyrobené záznamy minimálne po dobu 5 rokov a na základe objednávky Odberateľa vyhotovovať kópie týchto záznamov na externý disk,
- bez zbytočného odkladu informovať mesto Žarnovica o odňatí alebo zániku licencie na televízne vysielanie.
8. Ekvivalentnosť:
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
9. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je najnižšia celková cena v EUR s DPH = 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Lehota viazanosti ponúk:
Min. do 31.3.2023
12. Možnosť delenia predmetu zákazky:
Nie
13. Variantné riešenie:
Neumožňuje sa.
14. Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ):
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže.
Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená v EUR bez DPH ako aritmetický priemer cenových ponúk predložených na základe tejto výzvy.
V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, úspešného uchádzača bude možné určiť aj na základe tohto prieskumu trhu.
15. Zoznam príloh:
Príloha č. 1 – Čestné vyhlásenie
Príloha č. 2 – Odmena
Príloha č. 3 – Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb
16. Mimoriadne nízka cenová ponuka:
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže prostredníctvom systému TENDERnet požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
17. Obhliadka predmetu zákazky:
Nie je potrebná. Ak však uchádzač prejaví záujem, verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa prostredníctvom systému TENDERnet - funkcia (tlačidlo) - "POLOŽIŤ OTÁZKU".
Predmetom zákazky je výroba a odvysielanie zvukovo-obrazových záznamov t.j. - poskytovanie služieb min. lokálneho televízneho vysielania za úhradu.
2. Postup verejného obstarávateľa:
Mesto Žarnovica, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní alebo ZVO) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie ponuky za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky "Poskytnutie služieb televízneho vysielania".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, bude Vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu s cieľom určenia predpokladanej hodnoty vyššie uvedenej zákazky a úspešného uchádzača bude možné určiť aj na základe tohto prieskumu trhu.
Kritériom hodnotenia bude najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.
V prípade, ak predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude rovná alebo vyššia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, nedôjde k uzatvoreniu zmluvného vzťahu a tento prieskum trhu bude použitý len na informatívne účely. V takomto prípade zadávateľ nie je povinný oznamovať záujemcom výsledky prieskumu trhu. Dodávateľ bude následne vysúťažený v riadnom prieskume trhu, ktorý bude zadaný neskôr podľa možností zadávateľa zákazky.
3. Kontaktná osoba pre VO:
Meno: Pavel Havran
Email: projektovymanazer@zarnovica.eu
Tel.: +421 914 326 158
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV):
64228100-1 Služby prenosu televízneho vysielania
5. Miesto dodania predmetu zákazky:
Žarnovica a jej mestské časti.
6. Termín dodania predmetu zákazky:
Zmluva bude uzavretá na obdobie od 9.1.2023 do 31.12.2023 vrátane.
7. Opis predmetu zákazky:
Predmet zákazky pozostáva z nasledovných služieb:
- výroba zvukovo-obrazových záznamov:
a) z rokovaní mestského zastupiteľstva (predpokladaný počet max. 8),
b) z mestských akcií, podujatí, verejných zhromaždení organizovaných mestom, rozhovorov a pod. (predpokladaný počet max. 25),
c) Vyhotovenie publicistickej relácie s názvom „MONITOR“ v trvaní 10 minút - rubrika bude obsahovať zvukovo-obrazové informácie o činnosti, aktivitách a aktualitách mesta a ním zriadených alebo založených organizácií (predpokladaný počet max. 12).
- odvysielanie záznamov min. v lokálnej televízii:
- podľa bodu a) max. 2-krát z každého rokovania
- podľa bodu b) max. 2-krát z každého podujatia
- podľa bodu c) max. 2-krát z každej relácie
- Vysielanie titulkov v hornej časti obrazovky, čiže najnovších krátkych informácií, oznamov, správ o dianí v meste - podľa požiadaviek obstarávateľa.
- Vysielanie rôznych textových oznamov, obrazových statických oznamov (napr. plagát, text + foto a pod.) – podľa požiadaviek obstarávateľa.
Vyššie uvedené služby bude dodávateľ poskytovať na základe jednotlivých písomných objednávok.
V rámci vyššie uvedených poskytovaných služieb bude dodávateľ:
- vyrábať záznamy z rokovaní, zasadnutí, zhromaždení alebo iných akcií, podujatí tak, aby vysielané informácie boli vierohodné a objektívne,
- archivovať vyrobené záznamy minimálne po dobu 5 rokov a na základe objednávky Odberateľa vyhotovovať kópie týchto záznamov na externý disk,
- bez zbytočného odkladu informovať mesto Žarnovica o odňatí alebo zániku licencie na televízne vysielanie.
8. Ekvivalentnosť:
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
9. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je najnižšia celková cena v EUR s DPH = 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
11. Lehota viazanosti ponúk:
Min. do 31.3.2023
12. Možnosť delenia predmetu zákazky:
Nie
13. Variantné riešenie:
Neumožňuje sa.
14. Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ):
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže.
Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená v EUR bez DPH ako aritmetický priemer cenových ponúk predložených na základe tejto výzvy.
V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, úspešného uchádzača bude možné určiť aj na základe tohto prieskumu trhu.
15. Zoznam príloh:
Príloha č. 1 – Čestné vyhlásenie
Príloha č. 2 – Odmena
Príloha č. 3 – Návrh Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb
16. Mimoriadne nízka cenová ponuka:
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže prostredníctvom systému TENDERnet požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
17. Obhliadka predmetu zákazky:
Nie je potrebná. Ak však uchádzač prejaví záujem, verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa prostredníctvom systému TENDERnet - funkcia (tlačidlo) - "POLOŽIŤ OTÁZKU".
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Rámcová zmluva o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva").
V Prílohe č. 3 je uvedený návrh zmluvy. Predložením cenovej ponuky k tejto zákazke, uchádzač vyjadruje súhlas so znením tohto návrhu zmluvy a potvrdzuje, že sa oboznámil s jeho obsahom.
Tento návrh zmluvy je záväzný a zmluvné strany sa od jeho obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach, ktoré nemajú vplyv na rozsah povinností Dodávateľa ani na finálnu výšku ceny stanovenú úspešným uchádzačom v tomto prieskume trhu.
2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných finančných prostriedkov a to formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavených faktúr.
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia. Právo fakturovať vznikne dodávateľovi uplynutím posledného dňa kalendárneho mesiaca, v ktorom bol dodaný (t.j. vyhotovený a odvysielaný) predmet zákazky verejnému obstarávateľovi. Dodávateľ predloží faktúru do 5 pracovných dní po skončení kalendárneho mesiaca, v ktorom boli záznamy v zmysle konkrétnej objednávky odvysielané. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na realizáciu plnenia predmetu zákazky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena s DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov, odvodov a súvisiacich výdavkov spojených s realizáciou predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Rámcová zmluva o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva").
V Prílohe č. 3 je uvedený návrh zmluvy. Predložením cenovej ponuky k tejto zákazke, uchádzač vyjadruje súhlas so znením tohto návrhu zmluvy a potvrdzuje, že sa oboznámil s jeho obsahom.
Tento návrh zmluvy je záväzný a zmluvné strany sa od jeho obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach, ktoré nemajú vplyv na rozsah povinností Dodávateľa ani na finálnu výšku ceny stanovenú úspešným uchádzačom v tomto prieskume trhu.
2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných finančných prostriedkov a to formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavených faktúr.
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia. Právo fakturovať vznikne dodávateľovi uplynutím posledného dňa kalendárneho mesiaca, v ktorom bol dodaný (t.j. vyhotovený a odvysielaný) predmet zákazky verejnému obstarávateľovi. Dodávateľ predloží faktúru do 5 pracovných dní po skončení kalendárneho mesiaca, v ktorom boli záznamy v zmysle konkrétnej objednávky odvysielané. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na realizáciu plnenia predmetu zákazky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena s DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov, odvodov a súvisiacich výdavkov spojených s realizáciou predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému TENDERnet. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením prvého odseku tohto bodu, nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
5. Doplňujúce informácie :
- Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o výbere úspešného uchádzača pri vyššie uvedenom postupe zadávania zákazky nie je možné podať námietky v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní.
- Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
- V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné uzatvoriť zmluvu, alebo ak úspešný uchádzač, u ktorého si verejný obstarávateľ službu objedná, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť zmluvu, verejný obstarávateľ si zákazku objedná u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako ďalší v poradí.
- Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná.
- Verejný obstarávateľ v zmysle § 41 ods. 3 ZVO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia. Úspešný uchádzač je povinný tieto údaje o všetkých známych subdodávateľoch uviesť v prílohe zmluvy.
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému TENDERnet. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením prvého odseku tohto bodu, nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
5. Doplňujúce informácie :
- Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o výbere úspešného uchádzača pri vyššie uvedenom postupe zadávania zákazky nie je možné podať námietky v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní.
- Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
- V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné uzatvoriť zmluvu, alebo ak úspešný uchádzač, u ktorého si verejný obstarávateľ službu objedná, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť zmluvu, verejný obstarávateľ si zákazku objedná u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako ďalší v poradí.
- Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná.
- Verejný obstarávateľ v zmysle § 41 ods. 3 ZVO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia. Úspešný uchádzač je povinný tieto údaje o všetkých známych subdodávateľoch uviesť v prílohe zmluvy.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka.
Obsah ponuky:
Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
A) vyplnenú a (štatutárnym zástupcom uchádzača) podpísanú Prílohu č. 1 – Čestné vyhlásenie.
Verejný obstarávateľ si vyhlásenia uchádzača (uvedené v Prílohe č. 1) overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzača nie je možné overiť prostredníctvom údajov z informačných systémov verejnej správy (uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky), uchádzač predkladá doklady potvrdzujúce v čestnom vyhlásení vydávané v krajine sídla uchádzača.
B) vyplnenú Prílohu č. 2 - Odmena.xls
Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály. Všetky údaje na naskenovaných dokumentoch musia byť čitateľné. Kompletnú cenovú ponuku vrátane požadovaných príloh, uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. neplatné doklady alebo chýbajúce dokumenty nebudú nahradené, resp. doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH zistená týmto prieskumom bude nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
- ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí,
- obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk,
- úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad do slovenského jazyka.
Obsah ponuky:
Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
A) vyplnenú a (štatutárnym zástupcom uchádzača) podpísanú Prílohu č. 1 – Čestné vyhlásenie.
Verejný obstarávateľ si vyhlásenia uchádzača (uvedené v Prílohe č. 1) overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzača nie je možné overiť prostredníctvom údajov z informačných systémov verejnej správy (uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky), uchádzač predkladá doklady potvrdzujúce v čestnom vyhlásení vydávané v krajine sídla uchádzača.
B) vyplnenú Prílohu č. 2 - Odmena.xls
Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály. Všetky údaje na naskenovaných dokumentoch musia byť čitateľné. Kompletnú cenovú ponuku vrátane požadovaných príloh, uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. neplatné doklady alebo chýbajúce dokumenty nebudú nahradené, resp. doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH zistená týmto prieskumom bude nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
- ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí,
- obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk,
- úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Poskytnutie služieb televízneho vysielania | 1,0 | celok |
Cena celkom za poskytnutie služby za obdobie od 1.1.2023 do 31.12.2023 vrátane. |
Prílohy ku zákazke
- Priloha c1_Cestne vyhlasenie.docx 21,5 kB
- Priloha_c2_Odmena.xlsx 16,7 kB
- Priloha_c3_Navrh_ramcovej_zmluvy_o_poskytovani_sluzieb.pdf 126,4 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip