Zákazka č.14199
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
| Názov zákazky: Stravné poukážky pre Gymnázium, Párovská 1, Nitra | |
|---|---|
| Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
| Oblasť | Ostatné |
| Podoblasť | Ceniny |
| Zverejnená: | 20.12.2022 zákazka s využitím anonymného modulu |
| Predpokladaná hodnota: | 20400,00 € bez DPH |
| Predpokl. obdobie realizácie: | od 15.1.2023 do 31.12.2024 |
| Lehota na predkladanie ponúk: | 9.1.2023 |
| Zadávateľ | |
| Firma |
Gymnázium, Párovská 1, Nitra
Zadávateľ nie je platca DPH |
| IČO | 00160253 |
| Adresa | Párovská 1, 95050 Nitra, SK |
| Kontaktná osoba | PhDr. Martin Chudík, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie hromadného stravovania pre zamestnancov verejného objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok.
Zákazka zahŕňa dodanie 4 000 ks stravných poukážok v hodnote 5,10 €/ks.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.1.2023
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 20 400,00 EUR.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
Zákazka zahŕňa dodanie 4 000 ks stravných poukážok v hodnote 5,10 €/ks.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.1.2023
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 20 400,00 EUR.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
Zmluvné podmienky
Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena zákazky v EUR vrátane dane z pridanej hodnoty (ďalej len DPH).
Celkovou cenou za predmet zákazky sa rozumie cena za celkový predpokladaný počet stravných poukážok (4 000 ks) v nominálnej hodnote 5,10 €/ks vrátane celkových obstarávacích nákladov za celkový predpokladaný počet (vrátane provízie, balného, poštovného, dopravného a všetkých ostatných nákladov súvisiacich so zabezpečením a dodávkou stravných poukážok).
Cenovú ponuku uchádzača s najnižšou cenou, ktorý splnil podmienky účasti a požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, verejný obstarávateľ vyhodnotí ako úspešnú. Verejný obstarávateľ takúto cenovú ponuku príjme a ostatným uchádzačom oznámi, že v procese verejného obstarávania neuspeli. Všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuky, bude zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk.
V prípade rovnosti cenových ponúk, t. j. v prípade rovnakej celkovej ceny za celkový počet stravných poukážok, t. j. 20 400,00 € za 4 000 kusov vrátane DPH, verejný obstarávateľ príjme ponuku uchádzača, ktorá bude doručená ako prvá na adresu určenú na predkladanie ponúk.
Výsledkom verejného obstarávania bude- zmluva.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, telefonicky alebo prostredníctvom internetu.
Spôsob stanovenia ceny:
Celková fakturovaná cena za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z:
1. ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok,
2. provízie za stravné poukážky,
3. DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. Objednávateľ má právo v objednávkach spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 7 pracovných dní od doručenia objednávky.
Daňový doklad - faktúra za všetky objednané stravné poukážky na základe príslušnej objednávky bude doručený objednávateľovi spolu so stravnými poukážkami.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo papierových stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok.
Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe faktúry po zrealizovaní predmetu zákazky prevodným príkazom. Termín splatnosti je 14 dní od dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky, ani zálohové platby.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia.
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané.
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr 30 dní po ukončení ich platnosti.
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1,0 %.
Interval objednávania stravných poukážok podľa potreby.
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, rok platnosti a nominálnu hodnotu stravnej poukážky.
Začiatok dodávok predmetu plnenia je od 15.01.2023 do 31.12.2024.
Zmena nominálnej hodnoty počas platnosti zmluvy bude riešená dodatkom.
Celkovou cenou za predmet zákazky sa rozumie cena za celkový predpokladaný počet stravných poukážok (4 000 ks) v nominálnej hodnote 5,10 €/ks vrátane celkových obstarávacích nákladov za celkový predpokladaný počet (vrátane provízie, balného, poštovného, dopravného a všetkých ostatných nákladov súvisiacich so zabezpečením a dodávkou stravných poukážok).
Cenovú ponuku uchádzača s najnižšou cenou, ktorý splnil podmienky účasti a požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, verejný obstarávateľ vyhodnotí ako úspešnú. Verejný obstarávateľ takúto cenovú ponuku príjme a ostatným uchádzačom oznámi, že v procese verejného obstarávania neuspeli. Všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuky, bude zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk.
V prípade rovnosti cenových ponúk, t. j. v prípade rovnakej celkovej ceny za celkový počet stravných poukážok, t. j. 20 400,00 € za 4 000 kusov vrátane DPH, verejný obstarávateľ príjme ponuku uchádzača, ktorá bude doručená ako prvá na adresu určenú na predkladanie ponúk.
Výsledkom verejného obstarávania bude
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, telefonicky alebo prostredníctvom internetu.
Spôsob stanovenia ceny:
Celková fakturovaná cena za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z:
1. ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok,
2. provízie za stravné poukážky,
3. DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. Objednávateľ má právo v objednávkach spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 7 pracovných dní od doručenia objednávky.
Daňový doklad - faktúra za všetky objednané stravné poukážky na základe príslušnej objednávky bude doručený objednávateľovi spolu so stravnými poukážkami.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo papierových stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok.
Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe faktúry po zrealizovaní predmetu zákazky prevodným príkazom. Termín splatnosti je 14 dní od dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky, ani zálohové platby.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia.
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané.
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr 30 dní po ukončení ich platnosti.
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1,0 %.
Interval objednávania stravných poukážok podľa potreby.
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, rok platnosti a nominálnu hodnotu stravnej poukážky.
Začiatok dodávok predmetu plnenia je od 15.01.2023 do 31.12.2024.
Zmena nominálnej hodnoty počas platnosti zmluvy bude riešená dodatkom.
Ostatné podmienky
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
Do procesu vyhodnotenia ponúk budú zaradené tie ponuky, ktoré boli doručené v lehote na predkladanie ponúk a spĺňajú formálne náležitosti. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
Do procesu vyhodnotenia ponúk budú zaradené tie ponuky, ktoré boli doručené v lehote na predkladanie ponúk a spĺňajú formálne náležitosti. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
Požadované prílohy ku CP
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
Príloha č.1.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (vzor je dostupný v prílohe).
Obsah ponuky:
Príloha č.1.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. (vzor je dostupný v prílohe).
Položky zákazky
| P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
|---|---|---|---|
| 1 | Stravné poukážky | 4000,0 | KS |
| Hodnota stravného lístka je 5,10 €/ks.
Naceniť v zmysle prílohy č.1. - Príloha 1 _Cenová ponuka.xlsx |
|||
Prílohy ku zákazke
- Príloha 1 _Cenová ponuka.xlsx 10,6 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip
