Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.14166

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Zber a likvidácia odpadov v obci Blatnica - rok 2023
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Odpadové hospodárstvo
Podoblasť Komunálny odpad
Zverejnená: 15.12.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: Bližšie upresnené v opise zákazky
Lehota na predkladanie ponúk: 21.12.2022
 
Zadávateľ
Firma Obec Blatnica
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00316571
Adresa Blatnica 1, 03815 Blatnica, SK
Kontaktná osoba Mgr. art. Karol Čičmanec, ArtD., +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky :
Predmetom zákazky je zabezpečenie služby "Zber a likvidácia odpadov v obci Blatnica". Podrobnosti o počte nádob a k nim zodpovedajúci interval vývozu sú uvedené v jednotlivých položkách. Tieto počty a intervaly vývozov sú indikatívne, pričom skutočné počty a intervaly vývozov budú dohodnuté podľa potrieb Zmluvnej strany 1 a možností Zmluvnej strany 2. Zmluvná strana 2 musí mať minimálne možnosti zrealizovať činnosť podľa tejto zmluvy podľa indikátorov v jednotlivých položkách. Miesto dodania predmetu zákazky je katastrálne územie obce Blatnica.

Dodávateľ bude pre obec zabezpečovať zber a likvidáciu nasledovných odpadov :
- zmesový komunálny odpad
- veľkoobjemový odpad
- biologicky rozložiteľný odpad

Dodávateľ sa taktiež zaväzuje, že bude Objednávateľovi odvážať separovaný zber a to najmä :
- plasty
- sklo
- papier
- tetrapaky
- kovy

Predmetom zákazky nie je mechanicko-biologická úprava odpadov pred skládkovaním.

Požaduje sa, aby ceny za uloženie odpadu boli platné aj v prípade, že si verejný obstarávateľ dovezie odpad na zhodnotenie vlastnými kapacitami.

2. Postup verejného obstarávania :
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.

3. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

4. Obhliadka miesta :
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta, zberných miest po predchádzajúcej dohode so starostom obce.

5. Náklady na službu :
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť všetky náklady potrebné na vykonávanie služby, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú služby naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

6. Povinnosti uchádzača súvisiace so zberom a vývozom komunálneho odpadu sú :
a) opraviť zberné nádoby a kontajnery v prípade ich poškodenia pri manipulácii s nimi, ak toto poškodenie zaviní uchádzač , resp. jeho zamestnanci a to najneskôr do 3 dní po vzniku poškodenia a v prípade, ak toto poškodenie bude vylučovať opravu zabezpečí uchádzač v tomto termíne výmenu nádoby, resp. kontajnera a to na svoje náklady,
b) zabezpečovať starostlivosť o čistotu stanovíšť na odpad a najmä odstraňovať neporiadok vytvorený dodávateľom služieb podľa tejto zmluvy
c) evidovať stanovištia nádob a kontajnerov na odpad so skutočnou frekvenciou vývozov ako podklad pre fakturáciu,
d) dodržiavať rozmiestnenie zberných nádob,
e) informovať verejného obstarávateľa, ak označenie zberných nádob z hľadiska ich adresnosti je poškodené alebo nečitateľné,
f) informovať verejného obstarávateľa o skutočnosti, že pre niektorého pôvodcu odpadu je objem zbernej nádoby určenej pre neho nepostačujúci (napr. zamestnanci uchádzača zistia, že pri zbere odpadu od tohto pôvodcu je vždy zberná nádoba preplnená a v okolí zbernej nádoby sa nachádza ďalší odpad, ktorý nevojde do zbernej nádoby a pod.),
g) okamžite odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob a okolia zberných nádob alebo iného priestranstva, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania zberných nádob alebo vriec,
h) umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište,
i) vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo k poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou
j) uskutočniť náhradný vývoz odpadu, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu (poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.) najneskôr do 48 hodín

7. Zberné nádoby :
Zberné nádoby (110,120, 240l, 1100l) sú a budú počas celej účinnosti zmluvy o zabezpečení služieb v oblasti odpadového hospodárstva vo vlastníctve verejného obstarávateľa, resp. objednávateľa alebo obyvateľov. Činnosti podľa tejto zmluvy bude Uchádzač vykonávať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

8. Platnosť ponuky :
Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.1.2023.

9. Hodnotiace kritérium :
Kritériom pre posúdenie predložených ponúk bude celková cena za predmet zákazky vrátane DPH. Hodnoty vývozov sú uvedené ako indikatívne.

10. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Dušan Hanulják
Email: info@beanconsult.sk
Mobil: 0911 456 532

11. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
90500000-2 Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom.
90510000-5 Likvidácia a spracovanie odpadu.
90511000-2 Služby na zber odpadu.
90511100-3 Zber tuhého komunálneho odpadu.
90511200-4 Zber odpadu z domácností.

12. Termín dodania predmetu zákazky
Od 1.1.2023 - 31.12.2023 (na obdobie 12 mesiacov).

13. Miesto dodania predmetu zákazky :
Katastrálne územie obce Blatnica.

14. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk.  Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

15. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie

16. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

17. Predpokladaná hodnota zákazky :
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o poskytovaní služieb.

Návrh zmluvy predloží úspešný uchádzač a zašle verejnému obstarávateľovi na posúdenie.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne - z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
a) Splatnosť faktúr 14 dní.
b) Verejný obstarávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok.
c) Dohodnutú cenu vrátane DPH bude verejný obstarávateľ uhradzovať dodávateľovi až po prevzatí výstupu pracovnej činnosti.

4.Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

2. Vysvetľovanie zákazky :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

3. Konflikt záujmov
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

4. Zákaz účasti vo VO
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Obsah ponuky:
A) Vyplnené všetky položky v TENDERnete.

Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
B) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.

2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Zmesový komunálny odpad - ODVOZ - 110l, 120l, 240l, 1100l 170,0 tona
V cene je zahrnutý vývoz nádoby.
110l, 120l, 240l = celkový počet nádob cca 430ks
1100l = celkový počet nádob 10ks

Frekvencia zberu - každé 2 týždne.
2 Zmesový komunálny odpad - ULOŽENIE ODPADU 170,0 tona
V cene je zahrnuté úložné na skládku, bez zákonného poplatku. Cena nezahŕňa úpravu odpadu pred skládkovaním.
3 Veľko-objemový odpad - ULOŽENIE ODPADU 20,0 tona
V cene je zahrnuté úložné na skládku, bez zákonného poplatku. Cena nezahŕňa úpravu odpadu pred skládkovaním.
4 Veľko-objemový odpad - ODVOZ - VKK 5-7m3 10,0 kus
V cene je zahrnuté vývoz kontajnera. Obec vlastní 3 kusy kontajnerov.

Frekvencia zberu - podľa potreby.
5 ABROLL kontajner - DODANIE+ODVOZ 5,0 kus
V cene je zahrnuté dodanie+odvoz 30/35 m3 ABROLL kontajnera.

Frekvencia zberu - podľa potreby.
6 ABROLL kontajner - PRENÁJOM 10,0 deň
7 VKK kontajner 10m3 - DODANIE+ODVOZ 10,0 kus
V cene je zahrnuté dodanie+odvoz 10 m3 VKK kontajnera.

Frekvencia zberu - podľa potreby.
8 VKK kontajner 10m3 - PRENÁJOM 10,0 deň
Použitie: na papier.
9 Biologicky rozložiteľný odpad - ODVOZ - 120l 1024,0 kus
V cene je zahrnutý vývoz nádoby.
Počet nádob 128ks.

Frekvencia zberu
apríl - každý druhý týždeň
od 1.5.2023 do 30.11.2023 - každý týždeň (vývozný deň piatok)
10 Biologicky rozložiteľný odpad - ODVOZ - 240l 792,0 kus
V cene je zahrnutý vývoz nádoby.
Počet nádob 99ks.

Frekvencia zberu
apríl - každý druhý týždeň
od 1.5.2023 do 30.11.2023 - každý týždeň (vývozný deň piatok)
11 Biologicky rozložiteľný odpad - ODVOZ - 1100l 24,0 kus
V cene je zahrnutý vývoz nádoby.
Počet nádob 3ks.

Frekvencia zberu
apríl - každý druhý týždeň
od 1.5.2023 do 30.11.2023 - každý týždeň (vývozný deň piatok)
12 Biologicky rozložiteľný odpad - ZHODNOTENIE ODPADU 120,0 tona
V cene je zahrnuté spracovanie/zhodnotenie odpadu.
13 Biologicky rozložiteľný odpad - ODVOZ - Vrecia 1000,0 kus
V cene je zahrnutý vývoz. Podľa potreby, obec vopred nahlási, že sa môžu vyvážať aj vrecia s BRO odpadom.