Zákazka č.14248
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Exteriérový a interiérový dotykový kiosk | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Ostatné |
Podoblasť | Iné |
Zverejnená: | 4.1.2023 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | 10.1.2023-15.2.2023 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 18.1.2023 |
Zadávateľ | |
Firma |
Krajská hvezdáreň v Žiline
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 36145084 |
Adresa | Horný val 20, 01242 Žilina, SK |
Kontaktná osoba | RNDr. Ján Mäsiar, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky:
Predmetom zákazky je výroba, dodávka, montáž a oživenie multimediálneho informačného kiosku/ totemu
a príslušenstva s vypracovaným interaktívnym grafickým projektom. Predmet zákazky je podrobne
opísaný v špecifikácii (príloha č. 1). Multimediálny informačný totem bude osadený v exteriéri a interiéri Kysuckej hvezdárne v Kysuckom novom Meste, odbornom pracovisku Krajskej hvezdárne v Žiline.
Predmet zákazky bude financovaný z dotačných zdrojov - z rozpočtu projektu "Virtuálny vesmír", kód projektu SK/FMP/6c/08/013, program Interreg V-A SR-ČR, Fond malých projektov.
CPV kód:
32322000-6 - Multimediálne zariadenie
30210000-4 - Stroje na spracovanie údajov
Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti , ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
Súčasťou zákazky je doprava, zariadenia na pracovisko: Kysucká hvezdáreň v Kysuckom Novom Meste.
Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie zmluvy.
2. Postup verejného obstarávateľa:
Krajská hvezdáreň v Žiline ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Exteriérový a interiérový dotykový kiosk".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti.
Verejný obstarávateľ nepripúšťa predložiť ponuku len na niektorú, alebo niektoré položky v rámci
predmetu zákazky.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka predmetného tovaru podľa špecifikácie.
4. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
5. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
6. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
7. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
8. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
Predmetom zákazky je výroba, dodávka, montáž a oživenie multimediálneho informačného kiosku/ totemu
a príslušenstva s vypracovaným interaktívnym grafickým projektom. Predmet zákazky je podrobne
opísaný v špecifikácii (príloha č. 1). Multimediálny informačný totem bude osadený v exteriéri a interiéri Kysuckej hvezdárne v Kysuckom novom Meste, odbornom pracovisku Krajskej hvezdárne v Žiline.
Predmet zákazky bude financovaný z dotačných zdrojov - z rozpočtu projektu "Virtuálny vesmír", kód projektu SK/FMP/6c/08/013, program Interreg V-A SR-ČR, Fond malých projektov.
CPV kód:
32322000-6 - Multimediálne zariadenie
30210000-4 - Stroje na spracovanie údajov
Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti , ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
Súčasťou zákazky je doprava, zariadenia na pracovisko: Kysucká hvezdáreň v Kysuckom Novom Meste.
Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie zmluvy.
2. Postup verejného obstarávateľa:
Krajská hvezdáreň v Žiline ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku "Exteriérový a interiérový dotykový kiosk".
V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.
Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti.
Verejný obstarávateľ nepripúšťa predložiť ponuku len na niektorú, alebo niektoré položky v rámci
predmetu zákazky.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka predmetného tovaru podľa špecifikácie.
4. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
5. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
6. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
7. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie
8. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Objednávka
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotačných zdrojov - z rozpočtu projektu "Virtuálny vesmír", kód projektu SK/FMP/6c/08/013, program Interreg V-A SR-ČR, Fond malých projektov
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Objednávka
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotačných zdrojov - z rozpočtu projektu "Virtuálny vesmír", kód projektu SK/FMP/6c/08/013, program Interreg V-A SR-ČR, Fond malých projektov
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade, že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade, že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A. Technický list - dokument s parametrami predmetu obstarávania - podrobnú špecifikáciu
B. Vizualizácia predmetu predmetu obstarávania - ilustračná fotografia
C. Certifikát o požadovanej svietivosti monitora vydaný certifikovanou spoločnosťou v EU.
D: Certifikát na tvrdosť skla IK10 vydaný certifikovanou skúšobňou v EU.
Okrem predloženia cenovej ponuky prostredníctvom systému TenderNet vyplňte a špecifikujte jednotlivé položky informačných dotykových kioskov prostredníctvom Prílohy č.2 a Prílohy č.3 a odošlite ich ako prílohy k ponuke.
Dodávateľ dodá podklady pre prípravu betónového podstavca a prípojky 220V pre inštaláciu kiosku.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
C) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
D) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A. Technický list - dokument s parametrami predmetu obstarávania - podrobnú špecifikáciu
B. Vizualizácia predmetu predmetu obstarávania - ilustračná fotografia
C. Certifikát o požadovanej svietivosti monitora vydaný certifikovanou spoločnosťou v EU.
D: Certifikát na tvrdosť skla IK10 vydaný certifikovanou skúšobňou v EU.
Okrem predloženia cenovej ponuky prostredníctvom systému TenderNet vyplňte a špecifikujte jednotlivé položky informačných dotykových kioskov prostredníctvom Prílohy č.2 a Prílohy č.3 a odošlite ich ako prílohy k ponuke.
Dodávateľ dodá podklady pre prípravu betónového podstavca a prípojky 220V pre inštaláciu kiosku.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
C) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
D) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Predmet obstarávania - Exteriérový dotykový kiosk | 1,0 | celok |
Špecifikácia outdoor kiosk: Outdoor 43" dotykový informačný kiosk, landscape prevedenie Outdoor 43" dotykový informačný kiosk - monitor na nožičkách kiosk housing outdoor stavaný do vonkajšieho prostredia v rozsahu teplôt -30˚C až +40˚C, IP56, vstavaný ohrev a ventilácia, farba čierna 43" FullHD dotykový displej ( uhlopriečka 109 cm ), svietivosť min. 3500 cd, požaduje sa certifikát o svietivosti, PCAP dotyková technológia, antiglare sklo a antivandal sklo s tvrdosťou IK10, požaduje sa certifikát pozorovacie uhly 178˚/178˚, MTBF 50000 hod, zaťaženie 24/7/365 - pomer strán 16:9 - kontrast min. 1000:1 - spotreba max. 600W - video vstup HDMI rozmery kiosku: 1200-1400 mm x 700-750 mmx 200-300 mm ( ŠxVxH landscape) celková výška na nožičkách 1700-1900 mm Dotyková technológia - min. technické požiadavky: - viacdotyková technológia uhlopriečka min. 43“ - dotyk prstom - súčasný počet dotykových bodov min. 10 - napájanie USB 2.0, 3.0 <100mA pri 5V - konektivita USB Slim PC na prehrávanie obsahu - 1 ks SLIM PC - minimálne i5 8400, HD Graphics 620, 120GB SSD, 8 GB RAM, WIN10 Pro konektivita: HDMI, LAN, USB 3 operačný systém Windows10 Pro kompatibilita s dodaným softvérom Licencia software na prehrávanie obsahu - player - 1 ks Špecifikácia softwaru je uvedená v Prílohe č.1 Vytvorenie a naprogramovanie úvodného grafického „Menu“ a obsahu 1-ks grafická návrh a výroba úvodnej obrazovky, nalinkovanie na existujúce web stránky podklady - texty + obrázky dodané zákazníkom. Ďalšie príslušenstvo a služby: Audio GSM modul pre pripojenie internetu cez SIM kartu Inštalácia kiosku/totemu - Dovoz - Osadenie - inštalácia Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. |
|||
2 | Predmet obstarávania - Interiérový dotykový kiosk | 1,0 | celok |
INDOOR dotykový kiosk samostatne stojaci 32" dotykový informačný kiosk
32" FullHD dotykový displej ( uhlopriečka 81 cm), 1 ks Kiosk do interiéru v rozsahu teplôt 0˚C až +40˚C, IP54 predná strana LCD, farba čierna, svietivosť 350Cd, PCAP dotyková technológia, pozorovacie uhly 178° × 178°, MTBF 50000 hod, zaťaženie 16/7/365 rozmery housing ŠxVxH: 782mm x 476mm x 36 mm, rozmery podstavca 550mm x 450 mm,výška 1200 mm, Dotyková technológia - min. technické požiadavky - viacdotyková technológia uhlopriečka min. 32" - dotyk prstom - súčasný počet dotykových bodov min. 10 - napájanie USB 2.0, 3.0 <100mA pri 5V - konektivita USB Slim PC na prehrávanie obsahu - 1 ks SLIM PC - minimálne i5 8400, HD Graphics 620, 120GB SSD, 8 GB RAM, WIN10 Pro konektivita: HDMI, LAN, USB 3 operačný systém Windows10 Pro kompatibilita s dodaným softvérom Licencia software na prehrávanie obsahu - player - 1 ks Špecifikácia softwaru je uvedená v Prílohe č.1 Vytvorenie a naprogramovanie úvodného grafického „Menu“ a obsahu 1-ks grafická návrh a výroba úvodnej obrazovky, nalinkovanie na existujúce web stránky + 30 podstránok max. orientačná cena grafických prác cca 2 týždne, podklady - texty + obrázky dodané zákazníkom. Ďalšie príslušenstvo a služby: Audio GSM modul pre pripojenie internetu cez SIM kartu Inštalácia kiosku - Dovoz - Osadenie - inštalácia Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. |
Prílohy ku zákazke
- Príloha č.2.xlsx 11,1 kB
- Príloha č.1 -špesifikácia softvéru.pdf 372,3 kB
- Príloha č.3.xlsx 10,7 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip