Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.14216

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Exkurzie I. etapa
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Doprava a dopravné zariadenia
Podoblasť Autobusová preprava
Zverejnená: 13.1.2023   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: február - marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk: 25.1.2023
 
Zadávateľ
Firma Obchodná akadémia - Liptovský Mikuláš
IČO 31926754
Adresa Nábrežie K. Petroviča 1571, 03147 Liptovský Mikuláš, SK
Kontaktná osoba Miroslava Macháčová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.


1. Kontaktná osoba pre VO:
Miroslava Macháčová
tel. č. kontaktnej osoby: +421 907 403 728
e-mail kontaktnej osoby: machacovam@oalm.eu
adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa /URL/: https://oalm.edupage.org/

2. Zatriedenie obstarávacieho subjektu podľa zákona:
Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.

3. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa: "Exkurzie I. etapa"

4. Druh zákazky: služby

5. Hlavné miesto poskytnutia služieb: v zmysle zmluvy o spolupráci a poskytovaní dopravných služieb resp. sídlo verejného obstarávateľa

6. Výsledok verejného obstarávania (typ zmluvy, lehota na realizáciu zákazky, platobné podmienky): výsledkom verejného obstarávania je uzatvorenie zmluvy o spolupráci a poskytovaní dopravných služieb. Lehota na realizáciu zákazky je február až marec 2023, prípadne najneskôr do implementácie projektu kód ITMS: 312011AGY1. Platobné podmienky sa spravujú zmluvou o spolupráci a poskytovaní dopravných služieb a zmluvou o poskytnutí NFP uzatvorenou medzi verejným obstarávateľom a sprostredkovateľským orgánom /Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu SR/.

7. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je zabezpečenie nepravidelnej autobusovej dopravy spojenej s realizáciou odborných exkurzií verejného obstarávateľa podľa špecifikácie uvedenej v tejto Výzve a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Súčasťou zákazky sú všetky náklady priamo aj nepriamo súvisiace s predmetom zákazky a všetky ostatné súvisiace náklady uchádzača v zmysle tejto Výzvy.

Zákazka nie je rozdelená na časti z dôvodu, že verejný obstarávateľ prišiel k názoru, že v prípade ak sa úspešným uchádzačom stane jeden subjekt, bude princípu hospodárnosti a proporcionality učinené zadosť vo vyššej miere /priaznivejšie ceny za viac exkurzií/ než by to bolo v prípade viacerých víťazných uchádzačov.Verejný obstarávateľ bral do úvahy tiež skutočnosť, že je nevyhnutné aby sa úspešným uchádzačom stal taký subjekt, u ktorého bude existovať dostatočný predpoklad, že bude schopný realizovať predmet zákazky v celku, čím sa preukáže jeho dostatočná ekonomická bonitnosť.

8. Spoločný slovník obstarávania:
60000000-8 - Dopravné služby /bez prepravy odpadu/
60100000-9 - Služby cestnej dopravy
60140000-1 - Nepravidelná osobná doprava
63500000-4 - Služby cestovných kancelárií, cestovných dopravcov a služby na pomoc turistom

9. Predpokladaná hodnota zákazky v EUR bez DPH:
Určenie predpokladanej hodnoty a zároveň určenie úspešného uchádzača bude realizované týmto prieskumom trhu, pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

10. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania:
Predmet zákazky je financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa a z Operačného programu Ľudské zdroje v rámci projektu "Zvýšenie kvality odborného vzdelávania a prípravy na Obchodnej akadémii Liptovský Mikuláš", kód ITMS projektu: 312011AGY1. Platobné dojednania sú špecifikované v zmluve o spolupráci a poskytovaní dopravných služieb. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

11. Podmienky účasti:
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov:

1. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e/ zákona - musí byť oprávnený dodávať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou a túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný.

2. Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.

Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia uchádzača:
Nevyžaduje sa.

Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača:
Nevyžaduje sa.

12. Kritérium na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia:
Verejný obstarávateľ stanovil 1 kritérium na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena za predmet zákazky v EUR vrátane DPH.  Ponuky budú vyhodnocované podľa stanovených kritérií na základe najnižšej ceny. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

13. Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa: 25.1.2023 do 12:00 h.
Na ponuku predloženú po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk verejný obstarávateľ nebude prihliadať.

14. Spôsob a miesto na predloženie ponúk:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

15. Požadovaný obsah ponuky:
1. Cenová ponuka predložená v systéme TENDERnet
2. Kópia dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky /len v prípade, ak nie je možné zistiť z informačného systému verejnej správy v SR/
3. Doklad, že subjekt nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní /len v prípade, ak nie je možné zistiť z informačného systému verejnej správy v SR/

Ak uchádzač nepredloží všetky požadované dokumenty podľa tejto Výzvy a nebude možné uplatniť inštitút vysvetlenia/doplnenia v zmysle zákona, nebude jeho ponuka hodnotená.

16. Vyhodnotenie ponúk
Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom 14 a 15 Výzvy /resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie/, nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s bodom 14 a 15 Výzvy, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako prvá v poradí.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.

Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Verejný obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej pošty. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva o spolupráci a poskytovaní dopravných služieb.

17. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky:
Štátny jazyk, slovenský jazyk /alebo český jazyk/. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

18. Zákazka sa týka projektu / programu financovaného z fondov EÚ:
Zvýšenie kvality odborného vzdelávania a prípravy na Obchodnej akadémii Liptovský Mikuláš /Kód projektu ITMS2014+: 312011AGY1/.

19. Ďalšie informácie:
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov sa zaväzuje strpieť výkon auditu/kontroly súvisiaceho s dodávanou službou, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.

Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a/ Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR /ďalej len "MŠVVaŠ SR"/ a ním poverené osoby,
b/ Útvar vnútorného auditu a nimi poverené osoby,
c/ Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikovaný orgán a nimi poverené osoby,
d/ Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu,
e/ Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f/ Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ,
g/ Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a/ až f/ v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvného vzťahu s úspešným uchádzačom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu z toho zmluvného vzťahu medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom a výsledky administratívnej finančnej kontroly zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku, v tomto prípade MŠVVaŠ SR, neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania.

Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety tohto odstavca sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f/ zákona o verejnom obstarávaní uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

20. Dátum zaslania výzvy na predkladanie ponúk:
Liptovský Mikuláš, 13.1.2023

Prílohy:
Príloha č. 1 - Návrh zmluvy o spolupráci a poskytovaní dopravných služieb
Príloha č. 2 - Opis predmetu zákazky
Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií

Zmluvné podmienky

V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.

Ostatné podmienky

Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

Požadované prílohy ku CP

Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Vývoj platidiel - exkurzia Kremnica 1,0 exkurzia
1-dňová odborná exkurzia pre 48 žiakov a 2 pedagógov - zabezpečenie nepravidelnej autobusovej osobnej dopravy klimatizovaným autobusom s mikrofónom od certifikovaného dopravného prepravcu na trase Liptovský Mikuláš - Kremnica - Liptovský Mikuláš /vrátane transportu v rámci Kremnice, stojné, parkovné a pod./, predpokladaný časový rozvrh 7,00 h - 15,00 h.
2 Po stopách Andreja Sládkoviča 1,0 exkurzia
1-dňová odborná exkurzia pre 48 žiakov a 2 pedagógov - zabezpečenie nepravidelnej autobusovej osobnej dopravy klimatizovaným autobusom s mikrofónom od certifikovaného dopravného prepravcu na trase Liptovský Mikuláš - Krupina - Banská Štiavnica - Liptovský Mikuláš /stojné, parkovné a pod./, predpokladaný časový rozvrh 7,00 h - 17,00 h.
3 Po stopách oravských autorov 1,0 exkurzia
1-dňová odborná exkurzia pre 48 žiakov a 2 pedagógov - zabezpečenie nepravidelnej autobusovej osobnej dopravy klimatizovaným autobusom s mikrofónom od certifikovaného dopravného prepravcu na trase Liptovský Mikuláš - Jasenová - Vyšný Kubín - Dolný Kubín - Liptovský Mikuláš /stojné, parkovné a pod./, predpokladaný časový rozvrh 7,00 h - 15,00 h.
4 Návšteva výrobného podniku SCP Ružomberok 1,0 exkurzia
1-dňová odborná exkurzia pre 48 žiakov a 2 pedagógov - zabezpečenie nepravidelnej autobusovej osobnej dopravy klimatizovaným autobusom s mikrofónom od certifikovaného dopravného prepravcu na trase Liptovský Mikuláš - Ružomberok - Liptovský Mikuláš /vrátane transportu v rámci Ružomberka, stojné, parkovné a pod./, predpokladaný časový rozvrh 8,00 h - 12,00 h.

Prílohy ku zákazke

  1. Zmluva o spolupráci a poskytovaní dopravných služieb 2023.docx   40,3 kB
  2. Príloha č. 2_Opis predmetu zákazky.pdf   586,6 kB
  3. Príloha č. 3_Návrh na plnenie kritérií exkurzie I. etapa.xlsx   13,7 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip