Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.14316

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Stavebný dozor ku stavbe "Rozšírenie kapacít MŠ Veľký Lapáš"
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
Zverejnená: 12.1.2023   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: 1/2023 - 09/2023
Lehota na predkladanie ponúk: 23.1.2023
 
Zadávateľ
Firma Obec Veľký Lapáš
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00308145
Adresa Veľký Lapáš 488, 95104 Veľký Lapáš, SK
Kontaktná osoba Ing. Katarína Babalová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Identifikácia obstarávateľa :

Názov obstarávateľa: Obec Veľký Lapáš
Sídlo: Veľký Lapáš 488
Štatutárny zástupca: Ing. Katarína Babalová
IČO: 00308145
IČ DPH: 2021252728

2. Názov predmetu zákazky :
Stavebný dozor ku stavbe "Rozšírenie kapacít MŠ Veľký Lapáš"

3. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Veľký Lapáš, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie predpokladanej hodnoty zákazky a cenovej ponuky na zákazku " Stavebný dozor ku stavbe "Rozšírenie kapacít MŠ Veľký Lapáš"".

V prípade, že predpokladaná hodnota zákazky bez DPH bude nižšia, ako je finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude vaša cenová ponuka považovaná za záväznú aj pre vykonaný prieskum trhu na realizáciu vyššie uvedenej zákazky a kritériom hodnotenia bude najnižšia cena v € spolu s DPH.

4. Kontaktná osoba pre VO :
Meno: Ing. Katarína Babalová
Email: velkylapas@velkylapas.sk
Mobil: 0908 708 018

5. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
71000000-5 Architektonické a inžinierske služby a dozor
71000000-2 Architektonické služby a stavebný dozor
71000000-9 Stavebný dozor
71521000-6 Stavebný dozor na stavenisku

6. Miesto dodania predmetu zákazky :
k. ú. Veľký Lapáš, p. č. 996/17, 996/8

7. Termín dodania predmetu zákazky
Počas celej realizácie stavby. Predpokladaná doba realizácie stavebného dozoru je do septembra 2023.

8. Opis a rozsah predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je poskytnutie odborných služieb spočívajúcich v zabezpečení činností dozorovania stavebných prác a stavebného dozoru podľa Stavebného zákona č. 50/1976 Zb. § 46 b realizované v rámci predmetu zákazky "Rozšírenie kapacít MŠ Veľký Lapáš". Predmetom zákazky je poskytnutie služieb stavebného dozoru v rozsahu 310 hodín.

Služby dodávané poskytovateľom budú zahŕňať činnosti súvisiace s kontrolou projektovej a technickej dokumentácie, dozorovanie vykonávania stavebných prác a manažovanie zmlúv uzavretých medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom stavebných prác. Počas vykonávania služby je Poskytovateľ povinný úzko spolupracovať so všetkými zainteresovanými stranami.

Plánované náklady na realizáciu stavby sú 314 960,95 € s DPH.

Plánovaná doba realizácie stavby je do septembra 2023.

Výkon stavebného dozoru - rozsah minimálnych činností:
  • zoznámenie sa s podkladmi, podľa ktorých sa sa pripravuje realizácia predmetnej stavby, zvlášť s projektovou dokumentáciou, s obsahom územného rozhodnutia a stavebného povolenia a rozhodnutia o zmene stavby pred dokončením,
  • odovzdanie staveniska zhotoviteľovi a zabezpečenie zápisu do stavebného denníka alebo do samostatného záznamu,
  • účasť na kontrolnom zameraní terénu zhotoviteľom pred zahájením stavby,
  • zabezpečenie dodržania podmienok územného rozhodnutia a stavebného povolenia,
  • dozor dodržiavania realizácie stavby podľa schválenej projektovej dokumentácie, starostlivosť o systematické doplňovanie podľa dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencie dokumentácie dokončených častí stavby,
  • kontrola spracovania dokumentácie skutočného prevedenia, kontrola čerpania nákladov,
  • spracovanie konečného vyúčtovania nákladov na realizáciu diela, kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovaných podkladov a faktúr, ich súlad s podmienkami uvedenými v zmluvách a ich predkladanie ku likvidácii,
  • spolupráca so zamestnancami projektanta zabezpečujúca autorský dozor pri zaisťovaní súladu realizovaných dodávok a prác s projektantom, spolupráca s projektantom a zhotoviteľom pri realizácii alebo navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných nezrovnalostí projektu,
  • koordinácia predpísaných skúšok materiálov, konštrukcií a prác, kontrola ich výsledkov, ktoré preukazujú kvalitu realizovaných prác a dodávok (atesty, protokoly a pod.),
  • vedenie stavebných a montážnych denníkov v súlade s podmienkami uvedenými v príslušných zmluvách, námety smerujúce k efektívnemu hospodáreniu budúcej prevádzky dokončenej stavby,
  • návrhy na uplatnenie zmluvných pokút, hlásenie archeologických nálezov, spolupráca so zamestnancami zhotoviteľov pri realizácii opatrení na odvrátenie alebo obmedzenie škôd, ochrany zdravia a pri ohrození stavby živelnými udalosťami,
  • kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a ustanovení zmlúv a upozornenie zhotoviteľa na nedodržiavanie termínov, vrátane prípravy podkladov pre uplatnenie majetkových sankcií,
  • príprava podkladov pre záverečné hodnotenie stavby, príprava podkladov pre odovzdávacie a preberacie konanie stavby alebo jej časti a účasť na jednaní o odovzdaní a prevzatí diela,
  • účasť na komplexných skúškach diela, kontrola odstraňovania chýb a nedorobkov zistených pri prevzatí a v reklamáciách v dohodnutých termínoch,
  • účasť na kolaudačnom jednaní a plnenie požiadaviek z kolaudačného jednania, kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom,
  • kontrola súladu jednotlivých fakturovaných položiek s vykonanými prácami a rozpočtom podľa zmluvy o dielo na predmetnú stavbu medzi zhotoviteľom stavby a obcou Veľký Lapáš, ktorá bola uzavretá ako výsledok verejného obstarávania.


9. Ekvivalentnosť :
Irelevantné.

10. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

11. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

12. Lehota viazanosti ponúk :
Do 28.2.2023

13. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie

14. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

15. Predpokladaná hodnota zákazky :
Určenie PHZ je predmetom súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa § 5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa.

16. Obhliadka miesta
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou uvedenou v bode č. 4.

17. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Vzor ČV ku účasti vo VO
Príloha č. 2 Sprievodná súhrnná a technická správa

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva o dielo uzavretá podľa § 536 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. (Obchodného zákonníka) v znení neskorších predpisov na dodanie tovarov a služieb.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z prostriedkov poskytnutých z dotácie Integrovaného Regionálneho Operačného Programu /REACT EÚ.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať  až po odovzdaní výstupu pracovnej činnosti. Teda až po riadnom protokolárnom prevzatí diela bez závad a nedorobkov objednávateľom. 

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Obsah ponuky:
A) Cenová ponuka (v zmysle bodu 4 zmluvných podmienok),
B) Čestné vyhlásenie k zákazu účasti vo verejnom obstarávaní (dostupné v prílohe),
C) Doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavebný dozor (fotokópia) v prípade, že uchádzač nemá v predmete činnosti výkon stavebného dozoru.

Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
D) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.

E) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy resp. mu bude vystavená objednávka v lehote viazanosti ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Výkon stavebného dozora 1,0 celok

Prílohy ku zákazke

  1. [1] Čestné vyhlásenie ku účasti vo VO.docx   18,7 kB
  2. [2] Sprievodná súhrnná a technická správa.pdf   1,1 MB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip