Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.14330

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Projektový manažment - externý pre projekt: "Zberný dvor v obci Smižany"
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Ostatné služby
Podoblasť Externý manažment
Zverejnená: 18.1.2023   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: do 31.12.2023
Lehota na predkladanie ponúk: 30.1.2023
 
Zadávateľ
Firma Obec Smižany
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00691721
Adresa Námestie M. Pajdušáka 1341/50, 05311 Smižany, SK
Kontaktná osoba Lucia Čujová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Kontaktné údaje:
Meno: Mgr. Lucia Čujová
Telefonický kontakt : 053/44 314 83
Emailový kontakt:lucia.cujova@smizany.sk

Výzva na predloženie cenovej ponuky

Obec Smižany, ako verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) Vás žiada o predloženie ponuky v zmysle § 117 ZVO na nižšie špecifikovaný predmet zákazky:
                                     
Projektový manažment - externý
pre projekt:
,,Zberný dvor v obci Smižany“

1. Verejný obstarávateľ:
názov: Obec Smižany
sídlo: Námestie M. Pajdušáka 1341/50, 053 11 Smižany
IČO: 00 691 721
DIČ: 2020715554
Štatutárny orgán: Mgr. Miroslava Szitová, PhD. - starostka obce
Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Čujová, e-mail: lucia.cujova@smizany.sk 

2. Kód CPV:
85312320-8 Poradenské služby
72224000-1 Poradenstvo pri riadení projektov

3. Druh zákazky:
Služby    

4. Miesto dodania predmetu zákazky:
Obecný úrad Smižany, Nám. M. Pajdušáka 1341/50, 053 11 Smižany
   
5. Lehota dodania predmetu zákazky:
Počas doby realizácie hlavných a podporných aktivít projektu, t. j. od doručenia rozhodnutia o schválení ŽoNFP po riadne finančné ukončenie projektu, najneskôr však do 31.12.2023.
Platobné podmienky sú uvedené v návrhu Zmluvy o poskytovaní služieb.

6.  Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby externého projektového manažmentu pre projekt: “Zberný dvor v obci Smižany“ v rámci programu  „Operačného programu Kvalita životného prostredia“  spolufinancovaného zo zdrojov EÚ a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, skratka programu OPKŽP, číslo žiadosti o NFP: NFP310010BVL3, kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2021-72.

Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb externého manažmentu v rozsahu max. 590 hodín počas celej doby realizácie hlavných aktivít projektu a to predovšetkým:
- komunikácia s projektovým a finančným manažérom projektu na úrovni RO,
- spracovanie monitorovacích správ projektu;
- finančné riadenie projektu, príprava žiadostí o platbu,
- realizácia zmenových procedúr;
- komunikácia so SO, dodávateľmi prác a služieb a pod.;
- riadenie členov projektového tímu,
- zodpovednosť za dodržiavanie špecifických cieľov, ako aj hlavného cieľa projektu,
- koordinácia práce v rámci jednotlivých aktivít projektu, dosahovanie čiastkových výstupov a dodržiavanie časového harmonogramu, spracovanie výstupov zhodnotenia spätnej väzby a hodnotenia kvality realizovaných aktivít.

7. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:  
Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o poskytovaní služieb uzatvorená podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.

8. Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

9. Lehota a adresa na predkladanie ponuky:
Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 30.1.2023 do 10:00 hod.
 
Cenová ponuka doručená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude akceptovaná. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku alebo českom jazyku.

10. Podmienky účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.
Od uchádzača sa na preukázanie podmienok účasti vyžaduje predloženie nasledujúcich dokladov:
a) V súlade s § 32 ods. 1 písm. e) ZVO doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
b) V súlade s § 32 ods. 1 písm. f) ZVO doklad o tom, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) V súlade s § 40 ods. 6 písm. f) ZVO doklad o tom, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie, t.j. doklad o neprítomnosti konfliktu záujmov v rámci predmetného verejného obstarávania.

Podmienky účasti uvedené v písm. a) až c) tohto bodu výzvy môže uchádzač preukázať vyplneným čestným vyhlásením, ktoré tvorí Prílohu č. 3 tejto výzvy. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača, resp. splnomocnenou osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.

11. Pokyny na zostavenie ponuky: 
Požadujeme, aby ponuka obsahovala minimálne nasledovné doklady a údaje:

Vyplnená Príloha č. 1 Spôsob určenia ceny v rozsahu: obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, tel. kontakt, e-mail, spolu s uvedením sumy za realizáciu zákazky – cena v EUR za hodinu bez DPH, Cena celkom v EUR bez DPH a Cena celkom v EUR s DPH.

Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 3 Čestné vyhlásenie

V zmysle ustanovenia § 32 ods. 3  zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní  uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.

Na základe uvedeného nie sú uchádzači povinní predkladať vo svojej cenovej ponuke doklady o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu resp. uskutočňovať stavebné práce v rámci predmetu zákazky  v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO.

12.  Cena a spôsob určenia ceny:
Uchádzač stanoví pevnú cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Cenová ponuka musí byť predložená na celý predmet zákazky, nie iba na určité časti predmetu zákazky. Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, túto skutočnosť uvedie vo svojej ponuke. 

13.  Kritérium na vyhodnocovanie ponúk
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je celková cena na predmet zákazky s DPH.

Verejný obstarávateľ po otvorení ponúk zostaví priebežné poradie uchádzačov, pričom na prvom mieste sa umiestni ten, ktorý splní kritérium na vyhodnotenie ponúk, resp. ponúkne za predmet zákazky najnižšiu cenu celkom s DPH. Ponuka tohto uchádzača bude následne vyhodnocovaná z hľadiska jej kompletnosti, resp. splnenia požiadaviek na predmet zákazky a následne bude verejný obstarávateľ skúmať splnenie podmienok účasti stanovených v bode 10 tejto Výzvy.

14. Otváranie ponúk: Neverejné.  30.01.2023 o 10:15 hod. na adrese sídla verejného obstarávateľa. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu.

15. Lehota viazanosti ponúk:
07/2023

16. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

• Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk  z dôvodu neúmerne vysokých cien v porovnaní s cenami, za ktoré sa obvykle realizuje rovnaký predmet zákazky, alebo ktorých ponúknutá cena presiahne finančné možnosti verejného obstarávateľa, alebo ktoré budú neregulárne alebo inak neprijateľné.

• Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť realizáciu zákazky s úspešným uchádzačom, ak v procese overovania verejného obstarávania bude zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania pre zadávanie zákazky s nízkou hodnotou, podľa §117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

• Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie ponuky.

• Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Kvalita životného prostredia  spolufinancovaného zo zdrojov EÚ a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

Zmluvné podmienky

Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Zmluva o poskytovaní služieb.

V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Poskytovateľa.

Financovanie predmetu zákazky:

Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Kvalita životného prostredia  spolufinancovaného zo zdrojov EÚ a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva medzi Obstarávateľom a Poskytovateľom nadobudne účinnosť splnením kumulatívnych podmienok:
- dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v centrálnom registri zmlúv v zmysle aktuálne platných právnych predpisov,
- schválením verejného obstarávania kontrolným orgánom.

Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 14 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Úhrady za poskytované služby budú realizované počas implementácie projektu, na základe čiastkovo vystavených faktúr, ktoré poskytovateľ vystaví každý mesiac podľa skutočne odpracovaných hodín  za ten ktorý mesiac počas trvania zmluvy.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
Uchádzač stanoví pevnú cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Cenová ponuka musí byť predložená na celý predmet zákazky, nie iba na určité časti predmetu zákazky. Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, túto skutočnosť uvedie vo svojej ponuke. 
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak poskytovateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia poskytovateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk  z dôvodu neúmerne vysokých cien v porovnaní s cenami, za ktoré sa obvykle realizuje rovnaký predmet zákazky, alebo ktorých ponúknutá cena presiahne finančné možnosti verejného obstarávateľa, alebo ktoré budú neregulárne alebo inak neprijateľné.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť realizáciu zákazky s úspešným uchádzačom, ak v procese overovania verejného obstarávania bude zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania pre zadávanie zákazky s nízkou hodnotou, podľa §117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

5. Potvrdenie o prijatí emailu výzvy:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorý bol vyzvaný na predloženie cenovej ponuky, odoslal na email lucia.cujova@smizany.sk potvrdenie o prijatí emailu "Výzva na predloženie ponuky".

6. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
1. Spôsob určenia ceny (dostupný v prílohe),
2. Návrh Zmluvy o poskytovaní služieb (v prílohe),
3. Čestné vyhlásenie (dostupné v prílohe).

Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.

2. Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

2. Vyhodnotenie ponúk:
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.

Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže písomne alebo elektronicky formou emailu požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.
Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktorá vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Projektový manažment - externý pre projekt: "Zberný dvor v obci Smižany" 1,0 celkom
Naceniť v zmysle dokumentu Príloha č. 1 Spôsob určenia ceny.

Prílohy ku zákazke

  1. Príloha č. 1 Spôsob určenia ceny.docx   18,3 kB
  2. Príloha č. 2 Návrh Zmluvy o poskytovaní služieb.docx   31,8 kB
  3. Príloha č. 3 Čestné vyhlásenie.docx   23,3 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip