Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.14362

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Ochrana a monitoring objektov v správe obce
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Ostatné služby
Podoblasť Bezpečnostné a strážne služby
Zverejnená: 17.1.2023   zákazka s využitím anonymného modulu
  Odkaz na webovú stránku verejného obstarávateľa
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: 01.02.2023 - 31.01.2024
Lehota na predkladanie ponúk: 26.1.2023
 
Zadávateľ
Firma Obec Kalná nad Hronom
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00307131
Adresa Červenej armády 55, 93532 Kalná nad Hronom, SK
Kontaktná osoba Ing. Gabriela Nádašdyová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Opis predmetu zákazky:
Zabezpečenie služieb bezpečnosti ochrany objektov v správe obce  prostredníctvom pultu centralizovanej ochrany a poskytovanie služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti.

Zabezpečenie strážnej služby  - prevádzkovanie zabezpečovacieho systému, alebo poplachového systému, prevádzkovanie ich časti, vyhodnocovanie narušenia chráneného objektu, alebo chráneného miesta . Fyzická ochrana objektu prostredníctvom "zásahovej skupiny" a elektronického zabezpečovacieho systému ( ďalej len EZS) na hlásenie narušenia objektu pripojením na pult centrálnej ochrany.  V objektoch je inštalovaný elektronický zabezpečovací systém Jablotron 100. Reakčná doba na zásah do 10 min.  Zabezpečenie služby kvalifikovanými a bezúhonnými pracovníkmi nepretržite 24 hod. denne.
Miesto plnenia - obec Kalná nad Hronom (k.ú. Kalná, Kálnica, Mochovce), od 01.02.2023 - 31.01.2024

Objekty v správe obce napojené na elektronický zabezpečovací systém:
1. Obecný úrad, Červenej armády č. 55
2. Čistička odpadových vôd (ČOV), Dlhá
3. Klub dôchodcov, Dlhá 14
4. Dom služieb, Červenej armády 2
5. Obecná knižnica, Červenej armády 1
6. Kultúrno-spoločenská sála, Nitrianska 6
7. Štadión KFC, SNP 11
8. Kotolňa JUH, 29. augusta 23
9. Základná škola, Školská 11
10. Zdravotné stredisko, Nitrianska cesta 6
11. Dom bojovej slávy, Nitrianska cesta 4
12. Dom smútku Kálnica, J. Fučíka - cintorín
13. Pestovateľská pálenica, Mochovská cesta
14. Materská škola, Školská 11
15. Wellnes centrum, Mieru 7
16. Rešti-Ka, Červenej armády 57
17. Služby Kalná s.r.o.r.s.p., (kancelárie) Nitrianska 6
18. Služby Kalná,s.r.o.r.s.p. (dielne) Nitrianska 6
19. Centrum funkčného tréningu (Zóna253), Červenej armády
20. Požiarna zbrojnica, Nádražná ulica


Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.

Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 28.02.2024

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do  26.01.2023 do 15:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 27.01.2023

Zmluvné podmienky

Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o poskytnutí služieb. Návrh zmluvy zabezpečí úspešný dodávateľ.

Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 14 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať službu  v čiastkových faktúrach (mesačne)
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.


Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

Požadované prílohy ku CP

Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil aj nasledovné prílohy:

Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku
Obsah ponuky:
1. Príloha č. 1 - vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe)
2. Príloha č. 2 - návrh na plnenie kritérií
3. Príloha č. 3 - Čestné vyhlásenie
4. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť spojenú s predmetom obstarávania

Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor je dostupný v prílohe).



- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Ochrana a monitoring objektov v správe obce 1,0 rok
zabezpečenie ochrany a monitoringu 20 objektov v správe obce za obdobie 01.02.2023 - 31.01.2024 napojených na elektronický zabezpečovací systém

Prílohy ku zákazke

  1. Príloha č. 2 Návrh na plnenie kritérií.docx   14,0 kB
  2. Príloha č. 3.doc   457 kB
  3. 45 2023 Príloha č. 1 Výkaz výmer.xlsx   10,2 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip