Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.14479

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Plastové vrecia na odpad
Typ zákazky: Zákazka na určenie predpokladanej hodnoty zákazky (PHZ)
(Zákazka za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky podľa § 6 Pravidlá výpočtu predpokladanej hodnoty zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Odpadové hospodárstvo
Podoblasť Prostriedky na komunálny odpad (nádoby, kontajnery, kompostéry, ...)
Zverejnená: 27.1.2023   zákazka s využitím anonymného modulu
  Odkaz na webovú stránku verejného obstarávateľa
Predpokl. obdobie realizácie: 1/2023 - 6/2023
Lehota na predkladanie ponúk: 6.2.2023
 
Zadávateľ
Firma Mestský podnik služieb Žarnovica s.r.o.
IČO 44299311
Adresa Partizánska 1043/84, 96681 Žarnovica, SK
Kontaktná osoba Martin Gontko, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Predmetom obstarania je dodávka plastových LDPE vriec slúžiacich na zber rôzneho druhu odpadu.

Základné parametre:
Farby: modrá, žltá, zelená, oranžová
Objem 120l,
Hrúbka min. 0,040mm (40my)
Bez potlače
Počet kusov v rolke: min. 20ks
Počet kusov po farbách:
  • modrá 15 800ks
  • žltá 39 900ks
  • zelená 8300ks
  • oranžová 5800ks
Počet kusov celkovo: 69 800ks

Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ):
Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že najnižšia ponúknutá cena bude nižšia ako hodnota zákazky podľa §117 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, môže táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa - je možné určiť úspešného uchádzača aj na základe tohto prieskumu trhu vykonaného s cieľom zistiť predpokladanú hodnotu zákazky.
Predpokladaná hodnota zákazky bude stanovená v EUR bez DPH ako medián cenových ponúk predložených na základe tejto výzvy.

V prípade ak verejný obstarávateľ bude určovať okrem PHZ aj úspešného uchádzača, vyhodnotí splnenie podmienok účasti u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača na prvom mieste, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača v poradí. Pokiaľ uchádzač umiestnený na prvom mieste v novozostavenom poradí nebude spĺňať podmienky účasti, vyhodnotí ďalšieho uchádzača v poradí, až uchádzač umiestnený na prvom mieste v novozostavenom poradí bude spĺňať podmienky účasti.

Spoločný slovník obstarávania (CPV):
19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky

Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Miesto dodania: Areál obstarávateľa, 966 81 Žarnovica.
Termín dodania: 15 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy (cca. február 2023.)

Lehota viazanosti ponúk:
Min. do 31.3.2023

Spôsob predloženia ponuky:
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované. Ak ponuka uchádzača nebude odovzdaná kompletná, ver. obstarávateľ poskytne v prípade potreby možnosť jej doplnenia.

Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je najnižšia celková cena v EUR bez DPH. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Delenia predmetu zákazky a variantné riešenia:
Neumožňuje sa.

Zmluvné podmienky

Verejný obstarávateľ určuje svoje obchodné podmienky realizácie predmetu zákazky v zmluve, ktorá bude uzavretá s úspešným uchádzačom. Zmluva tvorí prílohu č. 2 Výzvy. Uchádzač predložením ponuky vyjadruje súhlas so zmluvnými podmienkami, ktoré verejný obstarávateľ uviedol v predmetnej zmluve a tejto výzve. Verejný obstarávateľ považuje zmluvné podmienky uvedené v zmluve za nemenné s výnimkou zmien vo formálnych náležitostiach zmluvy a takých zmien, ktoré by pozíciu verejného obstarávateľa oproti úspešnému uchádzačovi zvýhodňovali. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov resp. externých zdrojov, formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej  faktúry.

Ostatné podmienky

V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné uzatvoriť zmluvu, alebo ak úspešný uchádzač, u ktorého si verejný obstarávateľ službu objedná, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť zmluvu, verejný obstarávateľ si zákazku objedná u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako ďalší v poradí.

Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Predložená cenová ponuka musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky.

Verejný obstarávateľ v zmysle § 41 ods. 3 ZVO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia. Úspešný uchádzač je povinný tieto údaje o všetkých známych subdodávateľoch uviesť v prílohe zmluvy.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať,
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených,
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

Požadované prílohy ku CP

Ponuka musí byť predložená v slovenskom alebo českom  jazyku.

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1
písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie
dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) alebo ekvivalentnými dokladmi v originálnom
vyhotovení alebo ako fotokópiu tohto dokladu – doklad o oprávnení uskutočňovať práce, ktoré
sú predmetom tejto zákazky. Uchádzač nie je povinný predkladať doklad na oprávnenie podnikať v súvislosti s predmetom zákazky, ak sú tieto informácie verejné dostupné napr. v obchodnom registri. Verejný obstarávateľ je vtedy oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

Kompletnú cenovú ponuku a vyplnenú prílohu č. 1 – Čestné vyhlásenie uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.

Verejný obstarávateľ si vyhlásenia uchádzača overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzača nie je možné overiť prostredníctvom údajov z informačných systémov verejnej správy (uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky), predkladá doklady potvrdzujúce v čestnom vyhlásení vydávané v krajine sídla uchádzača. Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály alebo naskenované úradne osvedčené kópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je stanovené inak. Všetky údaje na naskenovaných dokumentoch musia byť čitateľné.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Plastové vrecia 120l - modré 15800,0 ks
Počet kusov v rolke: min. 20
Objem 120l,
Hrúbka min. 0,040mm (40my)
Bez potlače
2 Plastové vrecia 120l - žlté 39900,0 ks
Počet kusov v rolke: min. 20
Objem 120l,
Hrúbka min. 0,040mm (40my)
Bez potlače
3 Plastové vrecia 120l - zelené 8300,0 ks
Počet kusov v rolke: min. 20
Objem 120l,
Hrúbka min. 0,040mm (40my)
Bez potlače
4 Plastové vrecia 120l - oranžové 5800,0 ks
Počet kusov v rolke: min. 20
Objem 120l,
Hrúbka min. 0,040mm (40my)
Bez potlače

Prílohy ku zákazke

  1. P1.docx   19,8 kB
  2. P2.docx   40,3 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip