Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.14535

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Stavebný dozor pre zákazku "Budovanie zelenej infraštruktúry v obci Zbehy"
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
Zverejnená: 31.1.2023   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 11966,67 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: 03/2023-12/2023
Lehota na predkladanie ponúk: 8.2.2023
 
Zadávateľ
Firma Obec Zbehy
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00308668
Adresa Zbehy 69, 95142 Zbehy, SK
Kontaktná osoba Ing. Adam Žákovič, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Obec Zbehy, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s §6 a § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na výkon stavebného dozoru na zákazku "Budovanie zelenej infraštruktúry v obci Zbehy".

Predmetom zákazky je poskytnutie služby – stavebného dozora pre zákazku: „BUDOVANIE ZELENEJ INFRAŠTRUKTÚRY v obci Zbehy“ v rozsahu:
- zoznámenie sa s podkladmi, podľa ktorých sa pripravuje realizácia predmetnej stavby, zvlášť s projektovou dokumentáciou, s obsahom územného rozhodnutia a stavebného povolenia,
- odovzdanie staveniska zhotoviteľovi a zabezpečenie zápisu do stavebného denníka
alebo do samostatného záznamu,
- účasť na kontrolnom zameraní terénu zhotoviteľom pred zahájením stavby,
- zabezpečenie dodržania podmienok územného rozhodnutia a stavebného povolenia,
- dozor dodržiavania realizácie stavby podľa schválenej projektovej dokumentácie,
starostlivosť o systematické doplňovanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencie dokumentácie dokončených častí stavby,
- kontrola spracovania dokumentácie skutočného prevedenia, kontrola čerpania nákladov,
- kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovaných podkladov a faktúr, ich súlad s podmienkami uvedenými v zmluvách a ich predkladanie ku likvidácii,
- spolupráca so zamestnancami projektanta zabezpečujúca autorský dozor pri zaisťovaní súladu realizovaných dodávok a prác s projektantom, spolupráca s projektantom a zhotoviteľom pri realizácii alebo navrhovaní opatrení na odstránenie prípadných nezrovnalostí projektu,
- koordinácia predpísaných skúšok materiálov, konštrukcií a prác, kontrola ich výsledkov, ktoré preukazujú kvalitu realizovaných prác a dodávok (atesty,protokoly a pod.),
- vedenie stavebných a montážnych denníkov v súlade s podmienkami uvedenými v
príslušných zmluvách, námety smerujúce k efektívnemu hospodáreniu budúcej prevádzky dokončenej stavby,
- návrhy na uplatnenie zmluvných pokút, hlásenie archeologických nálezov, spolupráca so zamestnancami zhotoviteľov pri realizácii opatrení na odvrátenie alebo obmedzenie škôd, ochrany zdravia a pri ohrození stavby živelnými udalosťami,
- kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a ustanovení zmlúv a upozornenie zhotoviteľa na nedodržiavanie termínov, vrátane prípravy podkladov pre uplatnenie majetkových sankcií,
- príprava podkladov pre záverečné hodnotenie stavby, príprava podkladov pre odovzdávacie a preberacie konanie stavby alebo jej časti a účasť na jednaní o odovzdaní a prevzatí diela,
- účasť na komplexných skúškach diela, kontrola odstraňovania chýb a nedorobkov zistených pri prevzatí a v reklamáciách v dohodnutých termínoch,
- účasť na kolaudačnom jednaní a plnenie požiadaviek z kolaudačného jednania, kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom,
- kontrola súladu jednotlivých fakturovaných položiek s vykonanými prácami a rozpočtom podľa zmluvy o dielo na predmetnú stavbu medzi zhotoviteľom stavby a obcou Zbehy, ktorá bola uzavretá ako výsledok verejného obstarávania.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Kontaktné údaje:
Meno: Ing. Adam Žákovič
Telefonický kontakt : 0903 718 326
Emailový kontakt : obec@zbehy.sk
Predpokladaná doba trvania projektu: do 31.12.2023
Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 08.02.2023 do 12:00 hod.

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o dielo.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z dotačných zdrojov  
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry bude do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie:
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností
a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu
uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež
povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Register partnerov verejného sektora :
Obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.

5. Strpenie výkonu kontroly :
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Viac upresnené v zmluve o dielo.

6. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty:
Nie.

7. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v
štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A Vyplnený rozpočet (dostupný v prílohe) - vyplnená každá jednotlivá položka
B) Vyplnený návrh zmluvných podmienok (dostupný v prílohe)- potvrdený a podpísaný štatutárnym zástupcom - scan do prílohy cenovej ponuky .
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov
(www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
C) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra /  výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
D) Čestné vyhlásenie - dostupný v prílohe

2. Vyhodnotenie ponúk:
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp.
chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na
vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom
mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu
cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí. - Obstarávateľ prostredníctvom
systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Stavebný dozor pre zákazku "Budovanie zelenej infraštruktúry v obci Zbehy" 1,0 ks

Prílohy ku zákazke

  1. Projektová dokumentácia.pdf   14,7 MB
  2. Rozpočet - stavebný dozor.xlsx   10,1 kB
  3. Príloha - Čestné vyhlásenie ku účasti vo VO.docx   17,2 kB
  4. ZoD - Stavebný dozor.docx   18,4 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip