Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.1535

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Výstavba multifunkčného ihriska s umelým trávnikom a mantinelmi v Podvysokej
Typ zákazky: Bez elektronickej aukcie
(Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Stavebné práce
Zverejnená: 25.7.2018   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 63253,00 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: Realizácia do 2 mesiacov od účinnosti zmluvy
Lehota na predkladanie ponúk: 30.7.2018
 
Zadávateľ
Firma Obec Podvysoká
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00314196
Adresa Podvysoká 26, 02357 Podvysoká, SK
Kontaktná osoba Mária Pureková, +421 *** ******

Podrobný opis zákazky

Predmetom zákazky je výber dodávateľa na práce spojené s vybudovaním multifunkčného ihriska s umelým trávnikom a mantinelmi v Podvysokej.

Realizované s finančnou podporou Úradu vlády Slovenskej republiky – program Podpora rozvoja športu na rok 2018“

Stručný opis zákazky:
Predmetom realizovanej zákazky je výstavba multifunkčného ihriska s umelým trávnikom a mantinelmi v obci Podvysokej podľa podmienok stanovených v projektovej dokumentácií. Projektová dokumentácia obsahuje sprievodnú správu, súhrnu technickú správu, stavebno-architechnické riešenie - SO-01 – Multifunkčné ihrisko, situácia , pôdorysy ihriska, detail „A“ a výkaz výmer SO-02, osvetlenie ihriska, situácie, rozvádzač RO, priečny rez základ stožiarov, Technická správa a protokol o určení vonkajších vplyvov a výkaz výmer.
Ide o kompletnú dodávku certifikovaného umelého trávnika, vrátane čiarovania – vlákno PE, monofilamentné, výška vlákna 20 mm, minimálna hustota vpichov 22000/m2, minimálna hmotnosť trávnika 2150 g /m2, Dtex :min. 6600, výplň – kremičitý piesok sušený – min. 18 kg/m2.
Mantinelový systém: konštrukcia z nosných jaklov, úprava žiarovým zinkovaním. Mantinely sú z vysoko odolného polypropylénu hr. 10 mm bielej farby s UV stabilizátorom. V strede ihriska po stranách budú osadené stĺpiky pre uchytenie siete na nohejbal alebo volejbal. Mantinelový systém je modulový rozmer modulu 2000x1200 mm. Plastové dosky sú uchytené k oceľovej konštrukcii hliníkovými nitmi. Osadenie stĺpikov a ochranných sieti do výšky 3m za bránkami po celej šírke zadných mantinelov. Osvetlenie pozostáva zo štyroch stĺpov s osadením reflektorov LED 210 W, životnosť 50 tisíc hodín, 4000 Kelvinov.
Športové vybavenie pozostáva - futbalové bránky 2 ks 3x2 m, 2ks florbalové bránky 1,15x1,6 m, 1 ks sieť na nohejbal a 1 ks sieť na volejbal.
Podrobný rozsah vrátanie technických podmienok a parametrov diela je uvedený v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí prílohu Výzvy.

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.

Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode so starostom obce. Tel. kontakt na starostu obce +421 907 818 945.

Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 63 253 EUR.

Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj nasledovné dokumenty:
1. "výkaz-výmer" (v prílohe 2 súbory) s nacenenými jednotlivými položkami.
2. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač toto oprávnenie potvrdí jednou z nasledovných možností:
- kópiou dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra),
- prehlásením, že je uchádzač vedený v Zozname hospodárskych subjektov Úradu pre verejné obstarávanie
3. Referenčný list o zrealizovaných zákazkách s podobným predmetom plnenia ako je ten, ktorý sa obstaráva v hodnote plnenia najmenej 63 253,- EUR bez DPH za posledných 12 mesiacov. Minimálne náležitosti referenčného listu:
- Názov objednávateľa
- Názov zákazky
- Cena za dielo
- Dátum ukončenia stavebných prác
- Kontaktná osoba objednávateľa (tel. číslo)
Uchádzač, ktorého referencie sa nachádzajú v informačnom systéme Evidencií vedenom Úradom pre verejné obstarávanie dokladuje splnenie podmienky účasti konkrétnym odkazom na stránku.
4. Návrh na plnenie kritérií (vzor dostupný v prílohe).

Po naplnení lehoty na predkladanie pnúk sa víťazný uchádzač zaväzuje do 3 dní od Výzvy verejného obstarávateľa predložiť podrobný rozpis cien plnenia, preukázanie disponibility potrebnými technickými zariadeniami a doklady, ktoré zodpovedajú normám DIN 18035/6, EN 14877. Ďalej je povinný doložiť ku plneniam európske bezpečnostné certifikáty, technické listy a poskytne k nahliadnutiu každý jednotlivý tovar z predmetu plnenia v sídle verejného obstarávateľa.

V prípade zistenia nezrovnalostí medzi Projektovou dokumentáciou a rozpočtom (výkaz-výmer), sú záväzné informácie poskytnuté v rozpočte (výkaz-výmer).

Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- Úrad vlády SR v rámci programu Podpora rozvoja športu na rok 2018
- Vlastné zdroje verejného obstarávateľa

Splatnosť faktúry do 30 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Preddavky na práce verejný obstarávateľ neposkytuje.

Hlavný kód CPV: 45236110-4

Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.

Ponuku je potrebné predložiť na celý predmet zákazky.

Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.10.2018 .

Zmluva: Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva o dielo medzi Obstarávateľom a Dodávateľom (zhotoviteľom) nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku - Úrad vlády SR .

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Výstavba multifunkčného ihriska s umelým trávnikom a mantinelmi v Podvysokej 1,0 celkom
Špecifikácia ihriska je definovaná priloženým výkaz-výmer dokumentom. Projektová dokumentácia je dostupná na obecnom úrade v Podvysokej, v úradných hodinách.

Prílohy ku zákazke

  1. SO 01 Multifunkčné ihrisko-výkaz výmer.xls   55 kB
  2. SO 02 Vonkajšie osvetlenie-výkaz výmer.xls   58,5 kB
  3. Sprievodná správa.docx   23,4 kB
  4. Suhrnná správa.docx   33,7 kB
  5. situácia.pdf   47,4 kB
  6. Pôdorys ihriska a pohľad JZ.pdf   132,4 kB
  7. detail A.pdf   69,2 kB
  8. ihrisko Podvysoká 2018.doc   103 kB
  9. rozvádzač1.pdf   89,5 kB
  10. rez, základ.pdf   20,3 kB
  11. rozvádzač2.pdf   34,3 kB
  12. predná strana.pdf   11,4 kB
  13. Príloha č. 1 Návrh na plnenie kritérií_podvysoka.docx   19,9 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip