Zákazka č.1535
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Výstavba multifunkčného ihriska s umelým trávnikom a mantinelmi v Podvysokej | |
---|---|
Typ zákazky: |
Bez elektronickej aukcie (Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Stavebné práce |
Zverejnená: | 25.7.2018 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 63253,00 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | Realizácia do 2 mesiacov od účinnosti zmluvy |
Lehota na predkladanie ponúk: | 30.7.2018 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Podvysoká
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00314196 |
Adresa | Podvysoká 26, 02357 Podvysoká, SK |
Kontaktná osoba | Mária Pureková, +421 *** ****** |
Podrobný opis zákazky
Predmetom zákazky je výber dodávateľa na práce spojené s vybudovaním multifunkčného ihriska s umelým trávnikom a mantinelmi v Podvysokej.
Realizované s finančnou podporou Úradu vlády Slovenskej republiky – program Podpora rozvoja športu na rok 2018“
Stručný opis zákazky:
Predmetom realizovanej zákazky je výstavba multifunkčného ihriska s umelým trávnikom a mantinelmi v obci Podvysokej podľa podmienok stanovených v projektovej dokumentácií. Projektová dokumentácia obsahuje sprievodnú správu, súhrnu technickú správu, stavebno-architechnické riešenie - SO-01 – Multifunkčné ihrisko, situácia , pôdorysy ihriska, detail „A“ a výkaz výmer SO-02, osvetlenie ihriska, situácie, rozvádzač RO, priečny rez základ stožiarov, Technická správa a protokol o určení vonkajších vplyvov a výkaz výmer.
Ide o kompletnú dodávku certifikovaného umelého trávnika, vrátane čiarovania – vlákno PE, monofilamentné, výška vlákna 20 mm, minimálna hustota vpichov 22000/m2, minimálna hmotnosť trávnika 2150 g /m2, Dtex :min. 6600, výplň – kremičitý piesok sušený – min. 18 kg/m2.
Mantinelový systém: konštrukcia z nosných jaklov, úprava žiarovým zinkovaním. Mantinely sú z vysoko odolného polypropylénu hr. 10 mm bielej farby s UV stabilizátorom. V strede ihriska po stranách budú osadené stĺpiky pre uchytenie siete na nohejbal alebo volejbal. Mantinelový systém je modulový rozmer modulu 2000x1200 mm. Plastové dosky sú uchytené k oceľovej konštrukcii hliníkovými nitmi. Osadenie stĺpikov a ochranných sieti do výšky 3m za bránkami po celej šírke zadných mantinelov. Osvetlenie pozostáva zo štyroch stĺpov s osadením reflektorov LED 210 W, životnosť 50 tisíc hodín, 4000 Kelvinov.
Športové vybavenie pozostáva - futbalové bránky 2 ks 3x2 m, 2ks florbalové bránky 1,15x1,6 m, 1 ks sieť na nohejbal a 1 ks sieť na volejbal.
Podrobný rozsah vrátanie technických podmienok a parametrov diela je uvedený v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí prílohu Výzvy.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode so starostom obce. Tel. kontakt na starostu obce +421 907 818 945.
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 63 253 EUR.
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj nasledovné dokumenty:
1. "výkaz-výmer" (v prílohe 2 súbory) s nacenenými jednotlivými položkami.
2. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač toto oprávnenie potvrdí jednou z nasledovných možností:
- kópiou dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra),
- prehlásením, že je uchádzač vedený v Zozname hospodárskych subjektov Úradu pre verejné obstarávanie
3. Referenčný list o zrealizovaných zákazkách s podobným predmetom plnenia ako je ten, ktorý sa obstaráva v hodnote plnenia najmenej 63 253,- EUR bez DPH za posledných 12 mesiacov. Minimálne náležitosti referenčného listu:
- Názov objednávateľa
- Názov zákazky
- Cena za dielo
- Dátum ukončenia stavebných prác
- Kontaktná osoba objednávateľa (tel. číslo)
Uchádzač, ktorého referencie sa nachádzajú v informačnom systéme Evidencií vedenom Úradom pre verejné obstarávanie dokladuje splnenie podmienky účasti konkrétnym odkazom na stránku.
4. Návrh na plnenie kritérií (vzor dostupný v prílohe).
Po naplnení lehoty na predkladanie pnúk sa víťazný uchádzač zaväzuje do 3 dní od Výzvy verejného obstarávateľa predložiť podrobný rozpis cien plnenia, preukázanie disponibility potrebnými technickými zariadeniami a doklady, ktoré zodpovedajú normám DIN 18035/6, EN 14877. Ďalej je povinný doložiť ku plneniam európske bezpečnostné certifikáty, technické listy a poskytne k nahliadnutiu každý jednotlivý tovar z predmetu plnenia v sídle verejného obstarávateľa.
V prípade zistenia nezrovnalostí medzi Projektovou dokumentáciou a rozpočtom (výkaz-výmer), sú záväzné informácie poskytnuté v rozpočte (výkaz-výmer).
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- Úrad vlády SR v rámci programu Podpora rozvoja športu na rok 2018
- Vlastné zdroje verejného obstarávateľa
Splatnosť faktúry do 30 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Preddavky na práce verejný obstarávateľ neposkytuje.
Hlavný kód CPV: 45236110-4
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Ponuku je potrebné predložiť na celý predmet zákazky.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.10.2018 .
Zmluva: Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva o dielo medzi Obstarávateľom a Dodávateľom (zhotoviteľom) nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku - Úrad vlády SR .
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Realizované s finančnou podporou Úradu vlády Slovenskej republiky – program Podpora rozvoja športu na rok 2018“
Stručný opis zákazky:
Predmetom realizovanej zákazky je výstavba multifunkčného ihriska s umelým trávnikom a mantinelmi v obci Podvysokej podľa podmienok stanovených v projektovej dokumentácií. Projektová dokumentácia obsahuje sprievodnú správu, súhrnu technickú správu, stavebno-architechnické riešenie - SO-01 – Multifunkčné ihrisko, situácia , pôdorysy ihriska, detail „A“ a výkaz výmer SO-02, osvetlenie ihriska, situácie, rozvádzač RO, priečny rez základ stožiarov, Technická správa a protokol o určení vonkajších vplyvov a výkaz výmer.
Ide o kompletnú dodávku certifikovaného umelého trávnika, vrátane čiarovania – vlákno PE, monofilamentné, výška vlákna 20 mm, minimálna hustota vpichov 22000/m2, minimálna hmotnosť trávnika 2150 g /m2, Dtex :min. 6600, výplň – kremičitý piesok sušený – min. 18 kg/m2.
Mantinelový systém: konštrukcia z nosných jaklov, úprava žiarovým zinkovaním. Mantinely sú z vysoko odolného polypropylénu hr. 10 mm bielej farby s UV stabilizátorom. V strede ihriska po stranách budú osadené stĺpiky pre uchytenie siete na nohejbal alebo volejbal. Mantinelový systém je modulový rozmer modulu 2000x1200 mm. Plastové dosky sú uchytené k oceľovej konštrukcii hliníkovými nitmi. Osadenie stĺpikov a ochranných sieti do výšky 3m za bránkami po celej šírke zadných mantinelov. Osvetlenie pozostáva zo štyroch stĺpov s osadením reflektorov LED 210 W, životnosť 50 tisíc hodín, 4000 Kelvinov.
Športové vybavenie pozostáva - futbalové bránky 2 ks 3x2 m, 2ks florbalové bránky 1,15x1,6 m, 1 ks sieť na nohejbal a 1 ks sieť na volejbal.
Podrobný rozsah vrátanie technických podmienok a parametrov diela je uvedený v projektovej dokumentácií, ktorá tvorí prílohu Výzvy.
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode so starostom obce. Tel. kontakt na starostu obce +421 907 818 945.
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 63 253 EUR.
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj nasledovné dokumenty:
1. "výkaz-výmer" (v prílohe 2 súbory) s nacenenými jednotlivými položkami.
2. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač toto oprávnenie potvrdí jednou z nasledovných možností:
- kópiou dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra),
- prehlásením, že je uchádzač vedený v Zozname hospodárskych subjektov Úradu pre verejné obstarávanie
3. Referenčný list o zrealizovaných zákazkách s podobným predmetom plnenia ako je ten, ktorý sa obstaráva v hodnote plnenia najmenej 63 253,- EUR bez DPH za posledných 12 mesiacov. Minimálne náležitosti referenčného listu:
- Názov objednávateľa
- Názov zákazky
- Cena za dielo
- Dátum ukončenia stavebných prác
- Kontaktná osoba objednávateľa (tel. číslo)
Uchádzač, ktorého referencie sa nachádzajú v informačnom systéme Evidencií vedenom Úradom pre verejné obstarávanie dokladuje splnenie podmienky účasti konkrétnym odkazom na stránku.
4. Návrh na plnenie kritérií (vzor dostupný v prílohe).
Po naplnení lehoty na predkladanie pnúk sa víťazný uchádzač zaväzuje do 3 dní od Výzvy verejného obstarávateľa predložiť podrobný rozpis cien plnenia, preukázanie disponibility potrebnými technickými zariadeniami a doklady, ktoré zodpovedajú normám DIN 18035/6, EN 14877. Ďalej je povinný doložiť ku plneniam európske bezpečnostné certifikáty, technické listy a poskytne k nahliadnutiu každý jednotlivý tovar z predmetu plnenia v sídle verejného obstarávateľa.
V prípade zistenia nezrovnalostí medzi Projektovou dokumentáciou a rozpočtom (výkaz-výmer), sú záväzné informácie poskytnuté v rozpočte (výkaz-výmer).
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- Úrad vlády SR v rámci programu Podpora rozvoja športu na rok 2018
- Vlastné zdroje verejného obstarávateľa
Splatnosť faktúry do 30 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Preddavky na práce verejný obstarávateľ neposkytuje.
Hlavný kód CPV: 45236110-4
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Ponuku je potrebné predložiť na celý predmet zákazky.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.10.2018 .
Zmluva: Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva o dielo medzi Obstarávateľom a Dodávateľom (zhotoviteľom) nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku - Úrad vlády SR .
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Výstavba multifunkčného ihriska s umelým trávnikom a mantinelmi v Podvysokej | 1,0 | celkom |
Špecifikácia ihriska je definovaná priloženým výkaz-výmer dokumentom. Projektová dokumentácia je dostupná na obecnom úrade v Podvysokej, v úradných hodinách. |
Prílohy ku zákazke
- SO 01 Multifunkčné ihrisko-výkaz výmer.xls 55 kB
- SO 02 Vonkajšie osvetlenie-výkaz výmer.xls 58,5 kB
- Sprievodná správa.docx 23,4 kB
- Suhrnná správa.docx 33,7 kB
- situácia.pdf 47,4 kB
- Pôdorys ihriska a pohľad JZ.pdf 132,4 kB
- detail A.pdf 69,2 kB
- ihrisko Podvysoká 2018.doc 103 kB
- rozvádzač1.pdf 89,5 kB
- rez, základ.pdf 20,3 kB
- rozvádzač2.pdf 34,3 kB
- predná strana.pdf 11,4 kB
- Príloha č. 1 Návrh na plnenie kritérií_podvysoka.docx 19,9 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip