Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.17859

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Dodávka elektrickej energie
Typ zákazky: Zákazka malého rozsahu
(Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.)
Oblasť Energie, PHM
Podoblasť Elektrická energia
Zverejnená: 22.10.2024   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: 01.01.2025 - 31.12.2026
Lehota na predkladanie ponúk: 29.10.2024
 
Zadávateľ
Firma Obec Zubák
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00317977
Adresa Zubák 164, 02064 Zubák, SK
Kontaktná osoba Pavol Gelo, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 24 mesiacov do odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane zodpovednosti za odchýlku odberateľa, zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy pre odberateľa distribúciu elektrickej energie, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.

Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie služby VIRTUÁLNA BATÉRIA, nakoľko obec plánuje v blízkej budúcnosti montovať fotovoltické panely.

Odberné miesto Materská škola: 24ZSS7209192000W bude na Obec Zubák prepísané od 01.01.2025.

2. Postup verejného obstarávateľa :
Zadávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.

3. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
09310000-5 - Elektrická energia

4. Opis predmetu zákazky resp. osobitné požiadavky na plnenie:
  • Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby.
  • Uchádzač je povinný ako prílohu cenovej ponuky vložiť aj výšku jednotkovej ceny rozčlenenú na jednotlivé činnosti - služby distribúcie, prepravy, skladovania a obchodníka.
  • Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
  • Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
  • Nový dodávateľ je povinný vykonať s odbornou starostlivosťou všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. Porušenie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
  • Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu el. energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
  • Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné a technické predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
  • Dodávateľ sa zaväzuje účtovať ceny za distribučné služby a prepravu podľa platných cenových rozhodnutí ÚRSO, dodávateľ je oprávnený v prípade zmeny cien týchto služieb upraviť fakturované ceny v súlade s cenovým rozhodnutím ÚRSO, k týmto cenám bude pripočítaná platná sadzba DPH.
  •  Úspešný uchádzač má povinnosť do 7 kalendárnych dní od doručenia oznámenia o výsledku v súlade s požiadavkami uvedenými v tomto zadaní zákazky, zaslať návrh zmluvy, ktorej obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti-služby distribúcie, prepravy, skladovania a obchodníka.
  • Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade zrušenia niektorého zo špecifikovaných odberných miest, resp. nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných odberných miest nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
  • Uvedené množstvá sú indikatívne a pripravené na základe reálnej spotreby za relevantný počet mesiacov.
  • Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť odberateľovi všetky skutočnosti súvisiace s plnením povinnosti zabezpečiť dodávky elektrickej energie, najmä avšak nielen o uzavretí /neuzavretí zmluvy o prístupe do distribučnej siete a distribúcii elektrickej energie, pridelení/nepridelení distribučnej kapacity pre odberné miesta odberateľa a pod. V prípade, že nastanú objektívne okolnosti nezávislé od vôle dodávateľa, pre ktoré dodávateľ nie je spôsobilý zabezpečiť dodávku elektrickej energie podľa podmienok tejto zmluvy, dodávateľ tieto preukáže odberateľovi spolu s písomným oznámením, relevantnými písomnými dokladmi.
  • Akékoľvek prerušenie dodávky elektrickej energie v rozpore s touto zmluvou a platnou právnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy.

5. Kritérium vyhodnotenia ponúk :
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

6. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie

7. Predkladanie ponúk:
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
  • Zmluva o dodávke elektrickej energie.
  • Dodávateľ má povinnosť do 7 kalendárnych dní od doručenia oznámenia o výsledku v súlade s požiadavkami uvedenými v tomto zadaní zákazky, zaslať návrh zmluvy, ktorej obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti-služby distribúcie, prepravy, skladovania a obchodníka.

2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:

  • z vlastných zdrojov zadávateľa.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:

  • Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
  • Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Zadávateľovi.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:

  • Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
  • Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
  • Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
  • Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
  • Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej mimoriadne nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
  • Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Zadávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Zadávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Tolerančné pásmo:
Tolerancia odberu elektriny– Odberateľ sa zaväzuje skutočne odobrať minimálne 80 % a maximálne 120 % z predpokladaného množstva elektriny. Dodávateľ má možnosť vyhodnotiť odobraté množstvo a môže si uplatniť poplatok za prípadné nedočerpanie/prečerpanie odberu mimo dohodnutú toleranciu.

Dodávateľ vyhodnotí celkové množstvo energie odobraté odberateľom po skončení Vyhodnocovacieho obdobia alebo pri skončení Zmluvy pred ukončením Vyhodnocovacieho obdobia, podľa toho, čo nastane skôr.

5. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
  • sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
  • najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
  • zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Obsah ponuky:
A) Tabuľka s jednotkovými cenami rozčlenenými na jednotlivé činnosti - služby distribúcie, prepravy, skladovania a obchodníka ( Návrh na plnenie kritérií)

Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
B)  Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.

C) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

2. Vyhodnotenie ponúk:
  • Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
  • Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
  • Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
  • Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
  • Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Dodávka elektrickej energie 1,0 celkom
Zoznam odberných miest sa nachádza v prílohe.

Prílohy ku zákazke

NázovTypDátumVeľkosť
navrh_na_plnenie_kriterii_20241022_0953.xlsx Iná dokumentácia 22.10.2024 12,7 kB
Zoznam odberných miest - Obec Zubák.pdf Iná dokumentácia 22.10.2024 30,7 kB