Zákazka č.8966
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Wifi pre Teba Horná Súča | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | IT služby, telekomunikačné služby, počítače a spotrebná elektronika |
Podoblasť | Telekomunikačné služby a zariadenia |
Zverejnená: | 8.7.2021 zákazka s využitím anonymného modulu |
Odkaz na webovú stránku verejného obstarávateľa | |
Predpokladaná hodnota: | 11220,00 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | 12 mesiacov od nadobudnutia účiinnosti zmluvy o dielo |
Lehota na predkladanie ponúk: | 22.7.2021 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Horná Súča
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00311561 |
Adresa | Horná Súča 233, 91333 Horná Súča, SK |
Kontaktná osoba | Jakub Ondračka, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
Verejný obstarávateľ: Obec Horná Súča
IČO: 00311561
Kontaktné miesto (miesta): Horná Súča 233, 913 33 Horná Súča
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Ondračka, starosta
Telefón: 032/ 65 19 618 , 0918 500 836
Fax: 032/ 65 19 622
E-mail: starosta@hornasuca.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.hornasuca.sk
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
1. Názov zákazky: Wifi pre Teba Horná Súča
2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb:
Zákazka zadávaná podľa § 117 zákona č. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Druh zákazky: stavebné práce
Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Horná Súča
3. Stručný opis zákazky:
Verejný obstarávateľ vyhlasuje zákazku, predmetom ktorej je vybudovanie bezplatného WiFi pripojenia pre občanov a návštevníkov obec Horná Súča prostredníctvom bezdrôtových prístupových bodov na verejných priestranstvách. K pokrytiu verejných priestranstiev WiFi pripojením bude dodanie tovarov – 9 externých prístupových bodov zahrňujúcich potrebné nevyhnutné príslušenstvo s inštaláciou a montážou WiFi siete. Vybudovaná WiFi sieť bude používať označenie siete (SSID) WiFi pre Teba a poskytovať internetovú konektivitu s minimálnou rýchlosťou sťahovania 30 Mbps bezplatne všetkým občanom a návštevníkom obce Horná Súča. Prístupové body budú umiestnené na nižšie uvedených verejných priestranstvách, v k.ú. Horná Súča:
Access point AP1out Kultúrny dom Horná Zavrská, s.č. 657, na pozemku p.č. 7281EKN
Access point AP2out obecná budova Dúbrava, s.č. 489, na pozemku p.č. 5355EKN
Access point AP3out Kultúrny dom Trnávka, s.č. 1070, na pozemku p.č. 10415/1 CKN
Access point AP4out obecná budova Vlčí vrch, s.č. 750, na pozemku p.č. 8526 EKN
Access point AP5out multifunkčné ihrisko, zza školou, na pozemku p.č. 11/49 CKN
Access point AP6out Park pred školou, s.č. 242, na pozemku p.č. 11/1 CKN
Access point AP7out Park pri kostole, na pozemku p.č. 11/5 CKN
Access point AP8out Námestie pred obecným úradom s.č. 233, na pozemku p.č. 215/4 CKN
Access point AP9out Autobusová zastávka, pri objekte s.č. 320, na pozemku p.č. 15079/1 EKN
Prístupové body, ktoré budú umiestnené na uvedených verejných priestranstvách musia spĺňať minimálne nasledujúce technické parametre:
• Kompaktné dvojpásmové WiFi zariadenia (2,4GHz - 5 GHz), ktoré sú certifikované pre európsky trh,
• Životný cyklus použitých produktov vyšší ako 5 rokov,
• Stredná doba medzi poruchami (MTBF) minimálne 5 rokov,
• Možnosť centrálneho manažmentu pre riadenie, monitoring a konfiguráciu siete (single point of management),
• Súlad s „802.11ac Wave I, Institute of Electrical and Electronics Engineers“ (IEEE) štandardom,
• Podpora 802.1x IEEE štandardu,
• Podpora 802.11r IEEE štandardu,
• Podpora 802.11k IEEE štandardu,
• Podpora 802.11v IEEE štandardu,
• Schopnosť AP obsluhovať naraz aspoň 50 rôznych užívateľov bez zníženia kvality služby,
• Minimálne 2x2 MIMO (multiple-input-multiple-output),
• Súlad s Hotspot 2.0 (Passpoint WiFi Alliance certification program).
Možnosť equivaletného riešenia za podmienky, že uchádzač dodrží všetky technické parametre z výzvy.
Sumár aktivít a výstupov
Projektová dokumentácia, ktorá bude obsahovať sieťové zapojenie aktívnych prvkov siete s IP adresným plánom, simuláciu pokrytia priestoru, meranie skutočného pokrytia, technické listy aktívnych prvkov, funkčný popis a vyobrazenie obsahu hotspot portálu s umiestneným logom (logo je súčasťou výzvy č. OPII-2018/7/1-DOP, časť „Iné dokumenty výzvy“ č. 7).
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Spoločný slovník obstarávania
32571000-6 Komunikačná infraštruktúra
Podrobný opis predmetu obstarávania tvorí prílohu č. 1 k tejto výzve a bližšie podmienky dodania predmetu obstarávania sú vymedzené v návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 2 k tejto výzve.
Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky v požadovanom rozsahu, obsahu a kvalite a za podmienok uvedených v tejto zmluve aj jej prílohách. Nie je prípustné rozdelenie predmetu zákazky.
Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, variantné riešenie nebude zaradené do vyhodnotenia a bude sa naň hľadieť, akoby nebolo predložené.
Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Kontaktné údaje:
Meno: Ing. Juraj Ondračka
Telefonický kontakt : +421 918 500 836
Emailový kontakt : juraj.ondracka@hornasuca.sk
4. Celkový rozsah: v zmysle prílohy č. 1
5. Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 11 220,- EUR.
V prípade, ak ponuková cena uchádzača vrátane DPH bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH, môže verejný obstarávateľ považovať takúto ponuku za neprijateľnú a má právo neprijať ju.
IČO: 00311561
Kontaktné miesto (miesta): Horná Súča 233, 913 33 Horná Súča
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Ondračka, starosta
Telefón: 032/ 65 19 618 , 0918 500 836
Fax: 032/ 65 19 622
E-mail: starosta@hornasuca.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.hornasuca.sk
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
1. Názov zákazky: Wifi pre Teba Horná Súča
2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb:
Zákazka zadávaná podľa § 117 zákona č. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Druh zákazky: stavebné práce
Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Horná Súča
3. Stručný opis zákazky:
Verejný obstarávateľ vyhlasuje zákazku, predmetom ktorej je vybudovanie bezplatného WiFi pripojenia pre občanov a návštevníkov obec Horná Súča prostredníctvom bezdrôtových prístupových bodov na verejných priestranstvách. K pokrytiu verejných priestranstiev WiFi pripojením bude dodanie tovarov – 9 externých prístupových bodov zahrňujúcich potrebné nevyhnutné príslušenstvo s inštaláciou a montážou WiFi siete. Vybudovaná WiFi sieť bude používať označenie siete (SSID) WiFi pre Teba a poskytovať internetovú konektivitu s minimálnou rýchlosťou sťahovania 30 Mbps bezplatne všetkým občanom a návštevníkom obce Horná Súča. Prístupové body budú umiestnené na nižšie uvedených verejných priestranstvách, v k.ú. Horná Súča:
Access point AP1out Kultúrny dom Horná Zavrská, s.č. 657, na pozemku p.č. 7281EKN
Access point AP2out obecná budova Dúbrava, s.č. 489, na pozemku p.č. 5355EKN
Access point AP3out Kultúrny dom Trnávka, s.č. 1070, na pozemku p.č. 10415/1 CKN
Access point AP4out obecná budova Vlčí vrch, s.č. 750, na pozemku p.č. 8526 EKN
Access point AP5out multifunkčné ihrisko, zza školou, na pozemku p.č. 11/49 CKN
Access point AP6out Park pred školou, s.č. 242, na pozemku p.č. 11/1 CKN
Access point AP7out Park pri kostole, na pozemku p.č. 11/5 CKN
Access point AP8out Námestie pred obecným úradom s.č. 233, na pozemku p.č. 215/4 CKN
Access point AP9out Autobusová zastávka, pri objekte s.č. 320, na pozemku p.č. 15079/1 EKN
Prístupové body, ktoré budú umiestnené na uvedených verejných priestranstvách musia spĺňať minimálne nasledujúce technické parametre:
• Kompaktné dvojpásmové WiFi zariadenia (2,4GHz - 5 GHz), ktoré sú certifikované pre európsky trh,
• Životný cyklus použitých produktov vyšší ako 5 rokov,
• Stredná doba medzi poruchami (MTBF) minimálne 5 rokov,
• Možnosť centrálneho manažmentu pre riadenie, monitoring a konfiguráciu siete (single point of management),
• Súlad s „802.11ac Wave I, Institute of Electrical and Electronics Engineers“ (IEEE) štandardom,
• Podpora 802.1x IEEE štandardu,
• Podpora 802.11r IEEE štandardu,
• Podpora 802.11k IEEE štandardu,
• Podpora 802.11v IEEE štandardu,
• Schopnosť AP obsluhovať naraz aspoň 50 rôznych užívateľov bez zníženia kvality služby,
• Minimálne 2x2 MIMO (multiple-input-multiple-output),
• Súlad s Hotspot 2.0 (Passpoint WiFi Alliance certification program).
Možnosť equivaletného riešenia za podmienky, že uchádzač dodrží všetky technické parametre z výzvy.
Sumár aktivít a výstupov
Projektová dokumentácia, ktorá bude obsahovať sieťové zapojenie aktívnych prvkov siete s IP adresným plánom, simuláciu pokrytia priestoru, meranie skutočného pokrytia, technické listy aktívnych prvkov, funkčný popis a vyobrazenie obsahu hotspot portálu s umiestneným logom (logo je súčasťou výzvy č. OPII-2018/7/1-DOP, časť „Iné dokumenty výzvy“ č. 7).
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Spoločný slovník obstarávania
32571000-6 Komunikačná infraštruktúra
Podrobný opis predmetu obstarávania tvorí prílohu č. 1 k tejto výzve a bližšie podmienky dodania predmetu obstarávania sú vymedzené v návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 2 k tejto výzve.
Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky v požadovanom rozsahu, obsahu a kvalite a za podmienok uvedených v tejto zmluve aj jej prílohách. Nie je prípustné rozdelenie predmetu zákazky.
Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, variantné riešenie nebude zaradené do vyhodnotenia a bude sa naň hľadieť, akoby nebolo predložené.
Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov.
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Kontaktné údaje:
Meno: Ing. Juraj Ondračka
Telefonický kontakt : +421 918 500 836
Emailový kontakt : juraj.ondracka@hornasuca.sk
4. Celkový rozsah: v zmysle prílohy č. 1
5. Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 11 220,- EUR.
V prípade, ak ponuková cena uchádzača vrátane DPH bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH, môže verejný obstarávateľ považovať takúto ponuku za neprijateľnú a má právo neprijať ju.
Zmluvné podmienky
6. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol predmet zákazky odovzdaný verejnému obstarávateľovi v termíne do 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom.
7.Podmienky účasti, obsah ponuky
7.1. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Ustanovenie § 11 zákona o verejnom obstarávaní týmto nie je dotknuté.
Tohto verejného obstarávania sa teda môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) Je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Túto podmienku účasti preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Za účelom preukázania tejto podmienky sa vyžaduje predloženie fotokópie dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. U právnických osôb napr. výpis z obchodného registra, u fyzických osôb napr. výpis zo živnostenského registra. Uvedené (doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu) sa nevyžaduje (a uchádzač nebude v prípade nepredloženia vylúčený) v prípade, ak má uchádzač aktuálny zápis vo verejne prístupnom registri na stránke www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk alebo www.uvo.gov.sk alebo v inom, verejne prístupnom registri. V tomto prípade si oprávnenie uchádzača realizovať predmet zákazky overí verejný obstarávateľ. Odporúča sa v tomto prípade uviesť v ponuke link na overenie dokladu o oprávnení podnikať, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
b) Nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Túto podmienku účasti uchádzač nepreukazuje, ale v prípade, ak verejný obstarávateľ zistí, že uchádzač má uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, bude vylúčený.
Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Uchádzač je povinný skontrolovať si povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora (aktuálne platné limity: v prípade jednorázového plnenia ide o limit nad 100.000 eur, v prípade opakujúceho sa plnenia v kalendárnom roku ide o limit nad 250.000 eur, limity sa posudzujú vrátane DPH).
7.2 Súčasťou ponuky uchádzača teda musí byť:
Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.
Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť doložené prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
8. Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu celkom za celý predmet obstarávania. T. z., že jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je cena celkom za celý predmet obstarávania.
Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eurách. Navrhovanú cenu je potrebné určiť najviac na 2 desatinné miesta. Ak uchádzač určí jeho ponukovú cenu/ceny len na jedno desatinné miesto, platí, že na mieste druhého desatinného čísla je číslica 0.
Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
- navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
- výška DPH ( ak nie je platcom DPH uvedie 0,- € DPH) a upozorní na túto skutočnosť,
- navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.
Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH.
9. Lehota na predkladanie ponúk uplynie: 22.07.2021 o 12:00 hod.
Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 31.08.2021do 12:00 hod.
Ponuku, ktorá bude vyhotovená v súlade s touto výzvou je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi (elektronicky – cez portál www.tendernet.sk) pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Ponuky doručené po uplynutí tejto lehoty nebudú zahrnuté do súťaže a nebudú teda vyhodnocované.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.
10. Podmienky vyhodnotenia ponúk
10.1 Vyhodnotenie ponúk bude neverejné. Uchádzači budú informovaní o výsledku vyhodnotenia mailom, alebo prostredníctvom webovej stránky či profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a vylúči ponuky, ktoré nespĺňajú požiadavky na predmet zákazky uvedené v tejto výzve.
10.2 Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk a verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže písomne alebo elektronicky formou emailu požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.
Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky ,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol predmet zákazky odovzdaný verejnému obstarávateľovi v termíne do 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom.
7.Podmienky účasti, obsah ponuky
7.1. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Ustanovenie § 11 zákona o verejnom obstarávaní týmto nie je dotknuté.
Tohto verejného obstarávania sa teda môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) Je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Túto podmienku účasti preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Za účelom preukázania tejto podmienky sa vyžaduje predloženie fotokópie dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. U právnických osôb napr. výpis z obchodného registra, u fyzických osôb napr. výpis zo živnostenského registra. Uvedené (doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu) sa nevyžaduje (a uchádzač nebude v prípade nepredloženia vylúčený) v prípade, ak má uchádzač aktuálny zápis vo verejne prístupnom registri na stránke www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk alebo www.uvo.gov.sk alebo v inom, verejne prístupnom registri. V tomto prípade si oprávnenie uchádzača realizovať predmet zákazky overí verejný obstarávateľ. Odporúča sa v tomto prípade uviesť v ponuke link na overenie dokladu o oprávnení podnikať, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
b) Nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Túto podmienku účasti uchádzač nepreukazuje, ale v prípade, ak verejný obstarávateľ zistí, že uchádzač má uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, bude vylúčený.
Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Uchádzač je povinný skontrolovať si povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora (aktuálne platné limity: v prípade jednorázového plnenia ide o limit nad 100.000 eur, v prípade opakujúceho sa plnenia v kalendárnom roku ide o limit nad 250.000 eur, limity sa posudzujú vrátane DPH).
7.2 Súčasťou ponuky uchádzača teda musí byť:
Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.
Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť doložené prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku.
Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
8. Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu celkom za celý predmet obstarávania. T. z., že jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je cena celkom za celý predmet obstarávania.
Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eurách. Navrhovanú cenu je potrebné určiť najviac na 2 desatinné miesta. Ak uchádzač určí jeho ponukovú cenu/ceny len na jedno desatinné miesto, platí, že na mieste druhého desatinného čísla je číslica 0.
Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
- navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
- výška DPH ( ak nie je platcom DPH uvedie 0,- € DPH) a upozorní na túto skutočnosť,
- navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.
Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH.
9. Lehota na predkladanie ponúk uplynie: 22.07.2021 o 12:00 hod.
Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 31.08.2021do 12:00 hod.
Ponuku, ktorá bude vyhotovená v súlade s touto výzvou je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi (elektronicky – cez portál www.tendernet.sk) pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Ponuky doručené po uplynutí tejto lehoty nebudú zahrnuté do súťaže a nebudú teda vyhodnocované.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.
10. Podmienky vyhodnotenia ponúk
10.1 Vyhodnotenie ponúk bude neverejné. Uchádzači budú informovaní o výsledku vyhodnotenia mailom, alebo prostredníctvom webovej stránky či profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a vylúči ponuky, ktoré nespĺňajú požiadavky na predmet zákazky uvedené v tejto výzve.
10.2 Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk a verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže písomne alebo elektronicky formou emailu požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.
Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky ,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
Ostatné podmienky
11. Ďalšie informácie
11.1 ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.12.2022
11.2 Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
11.3 V prípade, ak počas lehoty viazanosti ponúk odstúpi úspešný uchádzač od ponuky, resp. od uzavretia zmluvy s verejným obstarávateľom, vyhradzuje si verejný obstarávateľ právo uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v hodnotení ponúk ako ďalší v poradí z ostatných vyhodnocovaných ponúk – t. z. spomedzi neúspešných uchádzačov. V tomto prípade má teda verejný obstarávateľ právo (nie povinnosť) uskutočniť nové vyhodnotenie ponúk.
11.4 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak výsledky kontrol vykonaných Ministerstvom dopravy a výstavby Slovenskej republiky neumožňujú financovanie, o čom bude úspešný uchádzač písomne informovaný.
11.5 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. Verejný obstarávateľ následne zašle uchádzačom informáciu o odmietnutí ponuky spolu s odôvodnením.
11.6 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť podmienky súťaže resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
11.7 Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa.
11.8 Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
11.9 Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
11.10 Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
11.11 Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.
11.12 K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr , ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinná, pričom účinnosť Zmluvy je naviazaná na kladné overenie tohto verejného obstarávania riadiacim orgánom resp. poskytovateľom finančných prostriedkov
11.13. Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ Áno
11.1 ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.12.2022
11.2 Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
11.3 V prípade, ak počas lehoty viazanosti ponúk odstúpi úspešný uchádzač od ponuky, resp. od uzavretia zmluvy s verejným obstarávateľom, vyhradzuje si verejný obstarávateľ právo uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v hodnotení ponúk ako ďalší v poradí z ostatných vyhodnocovaných ponúk – t. z. spomedzi neúspešných uchádzačov. V tomto prípade má teda verejný obstarávateľ právo (nie povinnosť) uskutočniť nové vyhodnotenie ponúk.
11.4 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak výsledky kontrol vykonaných Ministerstvom dopravy a výstavby Slovenskej republiky neumožňujú financovanie, o čom bude úspešný uchádzač písomne informovaný.
11.5 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. Verejný obstarávateľ následne zašle uchádzačom informáciu o odmietnutí ponuky spolu s odôvodnením.
11.6 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť podmienky súťaže resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
11.7 Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa.
11.8 Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
11.9 Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
11.10 Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
11.11 Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.
11.12 K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr , ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinná, pričom účinnosť Zmluvy je naviazaná na kladné overenie tohto verejného obstarávania riadiacim orgánom resp. poskytovateľom finančných prostriedkov
11.13. Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ Áno
Požadované prílohy ku CP
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
1. Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj vyplnený dokument "výkaz-výmer" (výkaz výmer tvorí prílohu č.3 k tejto výzve ) s nacenenými jednotlivými položkami.,
2. Vyplnenú a podpísanú Zmluvu o dielo, ktorou uchádzač akceptuje znenie zmluvy. (vzor zmluvy tvorí prílohu č. 2 k tejto výzve) . Doplnené vyhotovenie zmluvy musí byť podpísané oprávneným zástupcom (zástupcami) uchádzača. Na tomto obsahu návrhu zmluvy verejný obstarávateľ trvá a považuje návrh za nemenný a záväzný. Do návrhu doplní uchádzač svoje identifikačné údaje a cenu za predmet zákazky a podpíše ho oprávnená osoba uchádzača. V prípade, ak uchádzač nedodrží text návrhu zmluvy (rámcovej dohody), na ktorom verejný obstarávateľ trvá alebo vôbec nepredloží návrh zmluvy, nebude táto ponuka zahrnutá do vyhodnotenia.
3. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
4. Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor je dostupný v prílohe č. 4 k tejto výzve).
5. Test splnenia technických parametrov (TSTP) v rámci "Wifi pre Teba" (vzor je dostupný v prílohe č. 5 k tejto výzve)
Obsah ponuky:
1. Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj vyplnený dokument "výkaz-výmer" (výkaz výmer tvorí prílohu č.3 k tejto výzve ) s nacenenými jednotlivými položkami.,
2. Vyplnenú a podpísanú Zmluvu o dielo, ktorou uchádzač akceptuje znenie zmluvy. (vzor zmluvy tvorí prílohu č. 2 k tejto výzve) . Doplnené vyhotovenie zmluvy musí byť podpísané oprávneným zástupcom (zástupcami) uchádzača. Na tomto obsahu návrhu zmluvy verejný obstarávateľ trvá a považuje návrh za nemenný a záväzný. Do návrhu doplní uchádzač svoje identifikačné údaje a cenu za predmet zákazky a podpíše ho oprávnená osoba uchádzača. V prípade, ak uchádzač nedodrží text návrhu zmluvy (rámcovej dohody), na ktorom verejný obstarávateľ trvá alebo vôbec nepredloží návrh zmluvy, nebude táto ponuka zahrnutá do vyhodnotenia.
3. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
4. Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor je dostupný v prílohe č. 4 k tejto výzve).
5. Test splnenia technických parametrov (TSTP) v rámci "Wifi pre Teba" (vzor je dostupný v prílohe č. 5 k tejto výzve)
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Wifi pre Teba Horná Súča | 1,0 | celok |
V zmysle výzvy na predkladanie ponúk |
Prílohy ku zákazke
- Priloha 1 technický opis predmetu zákazky Wifi pre teba.pdf 2,5 MB
- Priloha 2 zmluva o dielo.docx 129,6 kB
- Priloha 3 vykaz vymer_Wifi pre Teba_Horná Súča_súťaž.xlsx 15,0 kB
- Príloha 4 - Čestné vyhlásenie ku účasti vo VO.docx 18,7 kB
- Test splnenia technických parametrov.xlsx 16,9 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip