Zákazka č.9291
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Parkovisko pri zdravotnom stredisku v Žarnovici | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka s nízkou hodnotou (Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Stavebné práce |
Zverejnená: | 11.8.2021 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | September 2021 - Október 2021 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 23.8.2021 |
Zadávateľ | |
Firma |
Mesto Žarnovica
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00321117 |
Adresa | Námestie SNP 33, 96681 Žarnovica, SK |
Kontaktná osoba | Pavel Havran, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky
Predmetom zákazky je rozšírenie parkoviska pri zdravotnom stredisku v Žarnovici za účelom zvýšenia počtu parkovacích miest.
2. Postup verejného obstarávateľa
Mesto Žarnovica, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní alebo ZVO) Vás vyzýva v súlade § 117 cit. zákona na predloženie ponuky na realizáciu zákazky „Parkovisko pri zdravotnom stredisku v Žarnovici“.
3. Kontaktná osoba pre VO
Meno: Pavel Havran
Email: projektovymanazer@zarnovica.eu
Tel.: +421 914 326 158
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
45000000-7 Stavebné práce
45223300-9 Stavebné práce na stavbe parkovísk
5. Miesto dodania predmetu zákazky
Žarnovica, Mierová ulica
6. Termín dodania predmetu zákazky
Predmetom zákazky je rozšírenie parkoviska tak, aby sa zvýšil počet parkovacích miest pred zdravotným strediskom. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 5. tejto výzvy. Rozsah prác, ktorý je určený vo Výkaze výmer (Príloha č. 3 a č. 4), je potrebné zrealizovať v súlade s projektovou dokumentáciou v Prílohe č. 6..
8. Ekvivalentnosť
V prípade, ak verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci predmetu zákazky výrobok od konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 ZVO oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
Za technický a funkčný ekvivalent (ďalej len„ekvivalent“) sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
Verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalent pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zriaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží, má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
9. Spôsob predloženia ponuky
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) za celý predmet zákazky.
V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom za celý predmet zákazky.
11. Lehota viazanosti ponúk
Min. do 31.12.2021
12. Možnosť delenia predmetu zákazky
Nie
13. Variantné riešenie
Neumožňuje sa.
14. Zoznam príloh
Príloha č. 1 – Návrh na plnenie kritéria a čestné vyhlásenie
Príloha č. 2 – Návrh Zmluvy o dielo
Príloha č. 3 – SO 01 Stavebne riešenie
Príloha č. 4 – SO 02 Kanalizácia
Príloha č. 5 – Opis predmetu zákazky
Príloha č. 6 – Projektová dokumentácia
15. Mimoriadne nízka cenová ponuka
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže prostredníctvom systému TENDERnet požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky. Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
16. Obhliadka predmetu zákazky
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa prostredníctvom systému TENDERnet - funkcia (tlačidlo) "POLOŽIŤ OTÁZKU".
Predmetom zákazky je rozšírenie parkoviska pri zdravotnom stredisku v Žarnovici za účelom zvýšenia počtu parkovacích miest.
2. Postup verejného obstarávateľa
Mesto Žarnovica, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní alebo ZVO) Vás vyzýva v súlade § 117 cit. zákona na predloženie ponuky na realizáciu zákazky „Parkovisko pri zdravotnom stredisku v Žarnovici“.
3. Kontaktná osoba pre VO
Meno: Pavel Havran
Email: projektovymanazer@zarnovica.eu
Tel.: +421 914 326 158
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
45000000-7 Stavebné práce
45223300-9 Stavebné práce na stavbe parkovísk
5. Miesto dodania predmetu zákazky
Žarnovica, Mierová ulica
6. Termín dodania predmetu zákazky
- najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa písomného prevzatia staveniska Zhotoviteľom,
- predpokladaný termín realizácie prác – September 2021 - Október 2021
Predmetom zákazky je rozšírenie parkoviska tak, aby sa zvýšil počet parkovacích miest pred zdravotným strediskom. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 5. tejto výzvy. Rozsah prác, ktorý je určený vo Výkaze výmer (Príloha č. 3 a č. 4), je potrebné zrealizovať v súlade s projektovou dokumentáciou v Prílohe č. 6..
8. Ekvivalentnosť
V prípade, ak verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci predmetu zákazky výrobok od konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač je v súlade s § 42 ods. 3 ZVO oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
Za technický a funkčný ekvivalent (ďalej len„ekvivalent“) sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený (viď rozhodnutie Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 503-9000/2014-KR/5 zo dňa 03.03.2014).
Verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalent pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zriaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží, má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
9. Spôsob predloženia ponuky
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) za celý predmet zákazky.
V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom za celý predmet zákazky.
11. Lehota viazanosti ponúk
Min. do 31.12.2021
12. Možnosť delenia predmetu zákazky
Nie
13. Variantné riešenie
Neumožňuje sa.
14. Zoznam príloh
Príloha č. 1 – Návrh na plnenie kritéria a čestné vyhlásenie
Príloha č. 2 – Návrh Zmluvy o dielo
Príloha č. 3 – SO 01 Stavebne riešenie
Príloha č. 4 – SO 02 Kanalizácia
Príloha č. 5 – Opis predmetu zákazky
Príloha č. 6 – Projektová dokumentácia
15. Mimoriadne nízka cenová ponuka
Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže prostredníctvom systému TENDERnet požiadať uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky. Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov.
Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.
16. Obhliadka predmetu zákazky
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa prostredníctvom systému TENDERnet - funkcia (tlačidlo) "POLOŽIŤ OTÁZKU".
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania
Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom.
V Prílohe č. 2 je uvedený Návrh zmluvných podmienok. Tento Návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jeho obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky
Predmet zákazky sa bude financovať (v zmysle Prílohy č. 2 - Návrh zmluvy o dielo) formou bezhotovostného platobného styku na základe čiastkových faktúr, ktoré zhotoviteľ vystaví a doručí objednávateľovi v minimálne mesačnom intervale. Splatnosť faktúry bude do 30 dní od vystavenia faktúry. Súpis vykonaných prác a dodávok potvrdený zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO. Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
- navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
- sadzba a výška DPH,
- navrhovaná zmluvná cena s DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov, odvodov a súvisiacich výdavkov spojených s realizáciou predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom.
V Prílohe č. 2 je uvedený Návrh zmluvných podmienok. Tento Návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jeho obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky
Predmet zákazky sa bude financovať (v zmysle Prílohy č. 2 - Návrh zmluvy o dielo) formou bezhotovostného platobného styku na základe čiastkových faktúr, ktoré zhotoviteľ vystaví a doručí objednávateľovi v minimálne mesačnom intervale. Splatnosť faktúry bude do 30 dní od vystavenia faktúry. Súpis vykonaných prác a dodávok potvrdený zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO. Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
- navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
- sadzba a výška DPH,
- navrhovaná zmluvná cena s DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov, odvodov a súvisiacich výdavkov spojených s realizáciou predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému TENDERnet. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností
a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov
4. Zrušenie zákazky
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
5. Doplňujúce informácie
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom systému TENDERnet. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností
a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 tohto bodu, nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať,
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených,
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
5. Doplňujúce informácie
- Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o výbere úspešného uchádzača pri vyššie uvedenom postupe zadávania zákazky nie je možné podať námietky v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní.
- Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
- V prípade, že s úspešným uchádzačom nebude možné uzatvoriť zmluvu, alebo ak úspešný uchádzač, u ktorého si verejný obstarávateľ službu objedná, stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť zmluvu, verejný obstarávateľ si zákazku objedná u uchádzača, ktorého ponuka bola vyhodnotená ako druhá najlepšia, resp. tretia najlepšia.
- Platnou ponukou je ponuka, ktorá neobsahuje žiadne výhrady voči požiadavkám, pokynom a špecifikáciám uvedeným v tejto výzve a zároveň neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré by boli v rozpore s ňou alebo ktorá by bola inak neprijateľná.
- Verejný obstarávateľ v zmysle § 41 ods. 3 ZVO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy najneskôr v čase uzavretia Zmluvy o dielo uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu: názov subdodávateľa, IČO, predmet subdodávky, finančný podiel subdodávky vo vzťahu k predmetu plnenia, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia. Úspešný uchádzač je povinný tieto údaje o všetkých známych subdodávateľoch uviesť v prílohe Zmluvy o dielo.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
Kompletnú cenovú ponuku spracovanú vyplnením Prílohy č. 1, Prílohy č. 2, Prílohy č. 3 a Prílohy č. 4 uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.
Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
a) Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 1 – Návrh na plnenie kritéria a čestné vyhlásenie.
Čestné vyhlásenie je súčasťou Prílohy č. 1, uchádzač vyhlasuje že:
b) Doplnený a podpísaný Návrh Zmluvy o dielo podľa Prílohy č. 2 tejto výzvy (uchádzač doplní žltou farbou označené polia v návrhu),
c) Vyplnený Výkaz výmer, t.j. Príloha č. 3 – SO 01 Stavebné riešenie a Príloha č. 4 – SO 02 Kanalizácia - vyplnené obidve prílohy (Položky zákazky).
Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je stanovené inak. Na každom dokumente, u ktorého je to požadované, musí byť čitateľný dátum vyhotovenia, alebo overenia za účelom splnenia podmienky.
2. Vyhodnotenie ponúk
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
Kompletnú cenovú ponuku spracovanú vyplnením Prílohy č. 1, Prílohy č. 2, Prílohy č. 3 a Prílohy č. 4 uchádzač predloží výlučne elektronicky prostredníctvom informačného systému TENDERnet.
Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
a) Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 1 – Návrh na plnenie kritéria a čestné vyhlásenie.
Čestné vyhlásenie je súčasťou Prílohy č. 1, uchádzač vyhlasuje že:
- je oprávnený uskutočňovať stavebné práce (ver. obstarávateľ overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy),
- nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (ver. obstarávateľ overí prostredníctvom použitia údajov z informačných systémov verejnej správy).
b) Doplnený a podpísaný Návrh Zmluvy o dielo podľa Prílohy č. 2 tejto výzvy (uchádzač doplní žltou farbou označené polia v návrhu),
c) Vyplnený Výkaz výmer, t.j. Príloha č. 3 – SO 01 Stavebné riešenie a Príloha č. 4 – SO 02 Kanalizácia - vyplnené obidve prílohy (Položky zákazky).
Doklady a dokumenty v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky musia byť predložené ako naskenované originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je stanovené inak. Na každom dokumente, u ktorého je to požadované, musí byť čitateľný dátum vyhotovenia, alebo overenia za účelom splnenia podmienky.
2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | SO 01 Stavebné riešenie | 1,0 | celok |
Priloha c3_SO 01 Stavebne riesenie.xls | |||
2 | SO 02 Kanalizácia | 1,0 | celok |
Priloha c4_SO 02 Kanalizacia.xls |
Prílohy ku zákazke
- Priloha c1_Navrh na plnenie kriteria a cestne vyhlasenie.docx 20,1 kB
- Priloha c2_Navrh Zmluvy o dielo.docx 43,4 kB
- Priloha c4_SO 02 Kanalizacia.xls 37,5 kB
- Priloha c5_Opis predmetu zakazky.pdf 92,2 kB
- Priloha c6_Projektova dokumentacia.zip 6,3 MB
- Priloha c3_SO 01 Stavebne riesenie.xls 40 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip