Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.9103

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: CSS Kamence, Kysucké Nové Mesto – stavebné úpravy a realizácia výťahu, pracovisko Litovelská
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Stavebné práce
Zverejnená: 22.7.2021   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 48458,20 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: Dielo musí byť dokončené a odovzdané do 22.11.2021.
Lehota na predkladanie ponúk: 5.8.2021
 
Zadávateľ
Firma Centrum sociálnych služieb Kamence
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00632511
Adresa Štúrova 1210/61, 02404 Kysucké Nové Mesto, SK
Kontaktná osoba PhDr. Lenka Taranová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Predmetom zákazky je výber dodávateľa na stavebné práce : 

"CSS Kamence, Kysucké Nové Mesto – stavebné úpravy a realizácia výťahu, pracovisko Litovelská"

CPV: 45210000-2 Stavebné práce na stavbe budov

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy a realizácia výťahu  v budove blok B na pracovisku Litovelská. Podrobný popis jednotlivých činností, ktoré súvisia so stavebnými úpravami a realizáciou výťahu  sa nachádza v prílohe č. 1 „Podmienky obmedzenia pri realizácií prác“

Zadanie má tri časti:

Stavebné úpravy - PRÍLOHA Č.4
Technologická časť - výťah - PRÍLOHA Č.5
Elektroinštalácia - PRÍLOHA Č.6

Projektová dokumentácia: Príloha č.7. - PD1 výťah Litovelská.rar

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie pomúk.  Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa pri dodržaní prísnych bezpečnostných opatrení COVID 19. 
Kontaktné údaje:

Meno: PhDr. Lenka Taranová
Telefonický kontakt : 041/4212893
Emailový kontakt : ltaranova@vuczilin.sk

Meno: Darina Bzdylová
Telefonický kontakt : 0917 383 925 
Emailový kontakt: ddknm@vuczilina.sk

Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 48 458,20 EUR.

Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú len vo výnimočných prípadoch riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

Cena bude uvedená ako konečná a bude zahŕňať všetky náklady a odmeny zhotoviteľa, spojené s technickým, organizačným, materiálovým a iným zabezpečením vykonania a dodania predmetu obstarania.

Verejný obstarávateľ nebude akceptovať žiadne navýšenie ceny z dôvodu nedostatočného preštudovania podmienok uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, alebo v návrhu zmluvy o dielo, alebo úpravu ceny o sadzbu DPH pri tvrdeniach, že navrhovaná cena bola vyjadrená v EUR bez DPH.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj vyplnené dokumenty"výkaz-výmer" (v prílohe) s nacenenými jednotlivými položkami:

Tri časti:

Stavebné úpravy - PRÍLOHA Č.4
Technologická časť - výťah - PRÍLOHA Č.5
Elektroinštalácia - PRÍLOHA Č.6


Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).

Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.

Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov ŽSK, formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 60 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Preddavky na práce verejný obstarávateľ neposkytuje.

Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.

Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.12.2021.

Ak niektorá z riadne predložených ponúk obsahuje mimoriadne nízku ponuku vo vzťahu k predmetu zákazky, verejný obstarávateľ môže písomne požiadať alebo elektronicky formou emailu uchádzača o poskytnutie podrobností týkajúcich sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí doručiť odôvodnenie nízkej ponuky.
Verejný obstarávateľ zohľadní zdôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky, ktoré vychádza z predložených dôkazov. Z procesu vyhodnocovania bude vylúčená (celá) ponuka uchádzača ak:
- ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky a nie je daný zákonný dôvod na vysvetľovanie,
- uchádzač nedoručí písomné vysvetlenie ponuky ,
- predložené odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky nie je svojím obsahom v súlade s požiadavkou verejného obstarávateľa.


V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok - Príloha č.3 - návrh Zmluva o dielo výťah Litovelská.docx . Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Zhotoviteľa/Dodávateľa.


Obsahom ponuky  je realizácia diela podľa PD a priloženého rozpočtu. Cenová ponuka zahŕňa komplet  za zrealizovanie diela v plnom rozsahu podľa PD s odovzdaním diela s dokumentáciou skutočného vyhotovenia a revíziami a certifikátmi do užívania investorovi.

Miesto dodania predmetu zákazky - Centrum sociálnych služieb Kamence, Štúrova 1210/61, 024 04  Kysucké Nové Mesto, pracovisko Litovelská 1218/17A


Ak úspešný uchádzač zo závažných dôvodov neuzatvorí s verejným obstarávateľom Zmluvu, alebo nedodrží podmienky vyhláseného VO, vyhradzuje si verejný obstarávateľ právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil vo vyhodnotení ponúk za úspešným uchádzačom ako ďalší v poradí

Zmluvné podmienky

Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

Požadované prílohy ku CP

Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom resp. anglickom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Obsah ponuky:
1. Vyplnený výkaz výmer: vyplnená každá jednotlivá položka.

Tri časti:

Stavebné úpravy - PRÍLOHA Č.4
Technologická časť - výťah - PRÍLOHA Č.5
Elektroinštalácia - PRÍLOHA Č.6

2. Vyhlásenie uchádzača -  vyplnené a potvrdené  - (v prílohe) - Príloha č.2 - Vyhlásenie uchádzača.pdf

3. Vyplnenú a podpísanú Zmluvu o dielo, ktorou uchádzač akceptuje znenie zmluvy- Príloha č.3 - návrh Zmluva o dielo výťah Litovelská.docx


Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
1. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky nie starší ako 3 mesiace ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
2. Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní (vzor je dostupný v prílohe).

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Stavebné úpravy - PRÍLOHA Č.4 1,0 CELOK
LITOVELSKA obj.STAVEBNE UPRAVY-ZADANIE 7-2021
2 Technologická časť - výťah - PRÍLOHA Č.5 1,0 CELOK
LITOVELSKA obj.VYTAH-ZADANIE 7-2021.xlsx
3 Elektroinštalácia - PRÍLOHA Č.6 1,0 CELOK
LITOVELSKA - ELEKTRO-ZADANIE 7-2021.xlsx

Prílohy ku zákazke

  1. Príoha č. 1 podmienky_realizacie.docx   777,0 kB
  2. Príloha č.2 - Vyhlásenie uchádzača.pdf   545,0 kB
  3. Príloha č.3 - návrh Zmluva o dielo výťah Litovelská.docx   66,5 kB
  4. LITOVELSKA obj.STAVEBNE UPRAVY-ZADANIE 7-2021.xlsx   82,2 kB
  5. LITOVELSKA obj.VYTAH-ZADANIE 7-2021.xlsx   18,8 kB
  6. LITOVELSKA - ELEKTRO-ZADANIE 7-2021.xlsx   42,7 kB
  7. Príloha č.7. - PD1 výťah Litovelská.rar   3,7 MB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip