Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.9918

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Rekonštrukcia kúrenia Obecného úradu v obci Iliašovce s využitím obnoviteľných zdrojov energie
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Technológia (vykurovanie, čerpadlá, klimatizácia)
Zverejnená: 8.10.2021   zákazka s využitím anonymného modulu
  Odkaz na webovú stránku verejného obstarávateľa
Predpokladaná hodnota: 41937,60 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: 1/2022 - 8/2022
Lehota na predkladanie ponúk: 24.10.2021
 
Zadávateľ
Firma Obec Iliašovce
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00329185
Adresa Iliašovce 231, 05311 Iliašovce, SK
Kontaktná osoba Anna Frankovičová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Identifikácia obstarávateľa :
Názov obstarávateľa: Obec Iliašovce
Sídlo: Iliašovce 231
Štatutárny zástupca: Anna Frankovičová
IČO: 00329185
DIČ: 2020717710

Kontaktná osoba: 
meno: Anna Frankovičová
telefón: 0911650195
e-mail: starostka@iliasovce.sk

Kontaktná osoba pre VO:
meno: Anna Frankovičová
telefón: 0911650195
e-mail: starostka@iliasovce.sk

2. Predmet zákazky :
Predmetom zákazky je rekonštrukcia kúrenia Obecného úradu v obci Iliašovce s využitím obnoviteľných zdrojov energie. 

3. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Iliašovce, ako verejný obstarávateľ podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Rekonštrukcia kúrenia Obecného úradu v obci Iliašovce s využitím obnoviteľných zdrojov energie".

4. Spoločný slovník obstarávania (CPV) :
42511110-5 - Tepelné čerpadlá
45000000-7 - Stavebné práce
45232141-2 - Vykurovacie práce
50720000-8 - Opravy a údržba ústredného kúrenia

5. Miesto dodania predmetu zákazky :
Obec Iliašovce, budova Obecného úradu

6. Termín dodania predmetu zákazky :
Realizácia do augusta 2022

7. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky  je rekonštrukcia kúrenia Obecného úradu s využitím obnoviteľných zdrojov energie. Zdrojom energie budú tepelné čerpadlá inverterové (TČ-i) vzduch - voda, čo znamená že energia bude čerpaná so vzduchu, ako odovzdávača tepelnej energie pre tepelné čerpadlo. Energia bude ukladaná prostredníctvom TČ do akumulačnej nádoby pre vykurovanie a odtiaľ ďalej prostredníctvom vetiev vykurovania do celého objektu. Objektom je budova obecného úradu, ktorá je  trojpodlažná s jedným PP a dvomi NP. Rekonštrukcia sa bude týkať umiestnenia technológie tepelného čerpadla a jeho súčasti v strojovni a rozvodových potrubí v strojovni a vetiev vykurovania celého objektu Obecného úradu.

Zákazka bude realizovaná v samostatnom areáli, ktorý je prístupný po miestnej komunikácii. Areál má dostatočnú veľkosť na zriadenia staveniska a počas realizácie zákazky práce nebudú ovplyvňovať ani obmedzovať okolitú zástavbu.
Predmetom zákazky sú práce v zmysle výkazu výmer a projektovej dokumentácie, ktoré tvoria prílohu tejto výzvy.

8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží , má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

9. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
- Jediným kritériom je najnižšia cena v EUR bez DPH za predmet zákazky celkom.  V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
- Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané pridelením jej príslušného poradia podľa posudzovaných údajov uvedených v jednotlivých ponukách, týkajúcich sa najnižšej celkovej ceny.
- Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových celkových cien v jednotlivých ponukách uchádzačov. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol vo svojej ponuke za celý predmet zákazky najnižšiu celkovú cenu a splnil podmienky účasti stanovené a uvedené v tejto výzve. 

11. Lehota viazanosti ponúk :
Uchádzač je svojou ponukou viazaný od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk je do 31.8.2022.

12. Možnosť delenia predmetu zákazky :
Nie

13. Obhliadka miesta plnenia :
Verejný obstarávateľ neorganizuje obhliadku miesta plnenia. V prípade požiadavky záujemcu o obhliadku miesta realizácie požadovaného predmetu zákazky si záujemca môže dohodnúť termín obhliadky u kontaktnej osoby uvedenej v tejto výzve. 

14. Predpokladaná hodnota zákazky :
PHZ je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 41 937,60 EUR.

15. Zoznam príloh :
Príloha č. 1 Výkaz výmer
Príloha č. 2 Projektová dokumentácia
Príloha č. 3 Návrh zmluvných podmienok
Príloha č. 4 Čestné prehlásenie o neuložení zákazu vo VO

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
- Zmluva o dielo podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. 
Požiadavky verejného obstarávateľa na minimálne zmluvné podmienky sú súčasťou tejto výzvy - Príloha č. 3
- V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Zmluvné podmienky sú pre uchádzačov záväzné. Uchádzač neprekladá návrh zmluvy v rámci svojej ponuky, verejný obstarávateľ vyzve úspešného uchádzača na doplnenie údajov a uzavretie zmluvy.  
- Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva o dielo medzi Obstarávateľom a Dodávateľom (zhotoviteľom) nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde ku doručeniu správy z kontroly riadiaceho orgánu o schválení dokumentácie z verejného obstarávania.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
- z dotačných zdrojov z Operačného programu kvalita životného prostredia

3. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, Vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Ak je uchádzač platiteľom dane z pridanej hodnoty (DPH) uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná vrátane DPH
- Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní v ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
- V ponúkanej cene musia byť zahrnuté všetky nevyhnutné náklady uchádzača na zhotovenie celého predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač bude úspešný, nebude akceptovaný žiadny nárok uchádzača na zmenu ponukovej ceny z dôvodu chýb a opomenutí jeho predtým uvedených povinnosti. 
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.

4. Podmienky účasti uchádzačov :
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti:
- Podľa §32 ods. 1 písm. e) ZVO - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Splnenie podmienky preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. (napr. výpis ORSR, ŽRSR alebo iné oprávnenie).
- Podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Splnenie podmienky preukáže predložením čestného vyhlásenia o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní, ktoré tvorí Prílohu č. 4 tejto výzvy. 
- Podľa § 34 ods. 1 a ods. 3 - preukázanie technickej spôsobilosti alebo odborná spôsobilosti. Splnenie podmienky preukáže zoznamom stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov. Požadovaná minimálna úroveň je realizácia počas predchádzajúcich 5 rokov aspoň jednej zákazky, ktorej súčasťou je kaskáda aspoň dvoch kusov tepelných čerpadiel vzduch - voda v min. hodnote 40 tis. bez DPH. 
Pre splnenie podmienky odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ požaduje jednu osobu, ktorá disponuje osvedčením - protokolom o vykonaní skúšky pre činnosť inštalatérov tepelných čerpadiel podľa §13a, ods. 7 Zákona č. 309/2009 Z.z. o podpore obnoviteľných zdrojov energie a vysoko účinnej kombinovanej výroby a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Splnenie tejto podmienky preukáže doložením scanu požadovaných dokladov.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov :
- Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Register partnerov verejného sektora : 
Obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť podľa predchádzajúcej vety musí byť naplnená po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.

5. Strpenie výkonu kontroly :
Úspešný uchádzač vrátane subdodávateľov je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overenia súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, ktorú má obstarávateľ uzatvorenú na spolufinancovanie predmetu zákazky, a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Viac upresnené v zmluve o dielo.

6. Zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií alebo obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
Nie

7. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- nebude predložená ani jedna ponuka,
- ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti, stanovené verejným obstarávateľom, 
- ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám, stanoveným verejným obstarávateľom v tejto výzve na predkladanie ponúk a návrh ceny v ponukách bude nevýhodný pre verejného obstarávateľa,
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Ponukový list vyplnený v systéme TENDERnet,
B) Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe),
C) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v Zmluvných podmienkach tejto výzvy v bode 4

2. Vyhodnotenie ponúk
- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účastí po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk:
  1. a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí,
  2. u ďalšieho uchádzača v poradí, ak dôjde k vylúčeniu uchádzača uvedenom v bode 1.a to tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača, ktorý sa umiestnil  na prvom mieste v poradí, o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť, splnenie podmienky účasti alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak tento uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa podmienky účasti alebo požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie podmienok a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému TENDERnet oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
- Úspešný uchádzač bude vyzvaný na uzatvorenie zmluvy v lehote viazanosti ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Rekonštrukcia kúrenia Obecného úradu v obci Iliašovce s využitím obnoviteľných zdrojov energie 1,0 celkom

Prílohy ku zákazke

  1. VV ObU ILIASOVCE TEPELNE CERPADLA.xlsx   81,1 kB
  2. Projektová dokumentácia.zip   1,1 MB
  3. Návrh zmluvných podmienok.doc   90 kB
  4. Čestné vyhlásenie uchádzača.doc   28,5 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip