Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.7185

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Materiálno technické zabezpečenie dištančného vzdelávania - 2
Typ zákazky: Bez elektronickej aukcie
(Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.)
Oblasť IT služby, telekomunikačné služby, počítače a spotrebná elektronika
Podoblasť Hardvér a softvér
Zverejnená: 2.12.2020   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 7680,00 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: 12/2020
Lehota na predkladanie ponúk: 10.12.2020
 
Zadávateľ
Firma Stredná odborná škola dopravná
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00651117
Adresa Rosinská cesta 2, 01008 Žilina, SK
Kontaktná osoba Mgr. Mária Hubočanová, +421 *** ******

Podrobný opis zákazky

Objednávateľ má záujem o 5 ks notebookov na materiálno - technické zabezpečenie dištančného vzdelávania-2. Podrobný opis a technické parametre sú zadané v Prílohe č.1.
4 kusy monitorov a 4 kusy pevných diskov.

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom objednávky preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov.
O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ, ktorý si vyhradzuje právo neprijať ponúkaný tovar, pokiaľ nespĺňa požadované parametre na výrobok. ( Na základe predloženej špecifikácie na e- mail objednávateľa IT špecialista určí, či ponúkaný výrobok je v súlade s požiadavkami objednávateľa).

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 7 680,00 EUR.

Úspešný uchádzač je pred podpisom objednávky povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.

Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov organizácie, formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry je do 14 dní od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Preddavky na tovar a práce verejný obstarávateľ neposkytuje. V cene tovaru dodávateľ zohľadní aj dovoz predmetu zákazky.

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač ku ponuke priložil do prílohy aj kópiu výpisu z obchodného alebo iného relevantného registra, podpísaného a opečiatkovaného štatutárnym zástupcom alebo inou oprávnenou osobou.

Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

CPV: Hlavný slovník: 30203100 - 6 Prenosné počítače
33195100 - 4 Monitory
30211500 - 6 Centrálne riadiace jednotky (CPU) alebo procesory

Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 11.12. 2020

Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorý bol vyzvaný na predloženie cenovej ponuky, odoslal na email - maria.hubocanova@sosdza.sk potvrdenie o prijatí emailu "výzva na predloženie ponuky".

Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 11.12. 2020 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 14.12.2020 do 12:00 hod.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Notebook 5,0 kusy
Viď. podrobný popis v Prílohe číslo 1
2 Monitor 4,0 kusy
Viď. podrobný popis v Prílohe číslo 1
3 Pevný disk - procesor 4,0 kusy
Viď. podrobný popis v Prílohe číslo 1

Prílohy ku zákazke

  1. 1_Príloha č.1_MTZDV_Špecifikácia predmetu verejného obstarávania_2.docx   282,0 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip