Zákazka č.7185
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Materiálno technické zabezpečenie dištančného vzdelávania - 2 | |
---|---|
Typ zákazky: |
Bez elektronickej aukcie (Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.) |
Oblasť | IT služby, telekomunikačné služby, počítače a spotrebná elektronika |
Podoblasť | Hardvér a softvér |
Zverejnená: | 2.12.2020 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 7680,00 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | 12/2020 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 10.12.2020 |
Zadávateľ | |
Firma |
Stredná odborná škola dopravná
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00651117 |
Adresa | Rosinská cesta 2, 01008 Žilina, SK |
Kontaktná osoba | Mgr. Mária Hubočanová, +421 *** ****** |
Podrobný opis zákazky
Objednávateľ má záujem o 5 ks notebookov na materiálno - technické zabezpečenie dištančného vzdelávania-2. Podrobný opis a technické parametre sú zadané v Prílohe č.1.
4 kusy monitorov a 4 kusy pevných diskov.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom objednávky preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov.
O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ, ktorý si vyhradzuje právo neprijať ponúkaný tovar, pokiaľ nespĺňa požadované parametre na výrobok. ( Na základe predloženej špecifikácie na e- mail objednávateľa IT špecialista určí, či ponúkaný výrobok je v súlade s požiadavkami objednávateľa).
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 7 680,00 EUR.
Úspešný uchádzač je pred podpisom objednávky povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov organizácie, formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry je do 14 dní od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Preddavky na tovar a práce verejný obstarávateľ neposkytuje. V cene tovaru dodávateľ zohľadní aj dovoz predmetu zákazky.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač ku ponuke priložil do prílohy aj kópiu výpisu z obchodného alebo iného relevantného registra, podpísaného a opečiatkovaného štatutárnym zástupcom alebo inou oprávnenou osobou.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
CPV: Hlavný slovník: 30203100 - 6 Prenosné počítače
33195100 - 4 Monitory
30211500 - 6 Centrálne riadiace jednotky (CPU) alebo procesory
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 11.12. 2020
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorý bol vyzvaný na predloženie cenovej ponuky, odoslal na email - maria.hubocanova@sosdza.sk potvrdenie o prijatí emailu "výzva na predloženie ponuky".
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 11.12. 2020 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 14.12.2020 do 12:00 hod.
4 kusy monitorov a 4 kusy pevných diskov.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom objednávky preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov.
O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ, ktorý si vyhradzuje právo neprijať ponúkaný tovar, pokiaľ nespĺňa požadované parametre na výrobok. ( Na základe predloženej špecifikácie na e- mail objednávateľa IT špecialista určí, či ponúkaný výrobok je v súlade s požiadavkami objednávateľa).
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 7 680,00 EUR.
Úspešný uchádzač je pred podpisom objednávky povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov organizácie, formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry je do 14 dní od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Preddavky na tovar a práce verejný obstarávateľ neposkytuje. V cene tovaru dodávateľ zohľadní aj dovoz predmetu zákazky.
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač ku ponuke priložil do prílohy aj kópiu výpisu z obchodného alebo iného relevantného registra, podpísaného a opečiatkovaného štatutárnym zástupcom alebo inou oprávnenou osobou.
Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
CPV: Hlavný slovník: 30203100 - 6 Prenosné počítače
33195100 - 4 Monitory
30211500 - 6 Centrálne riadiace jednotky (CPU) alebo procesory
Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 11.12. 2020
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorý bol vyzvaný na predloženie cenovej ponuky, odoslal na email - maria.hubocanova@sosdza.sk potvrdenie o prijatí emailu "výzva na predloženie ponuky".
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Lehota na predkladanie ponúk je stanovená do 11.12. 2020 do 12:00 hod. Vyhodnotenie príde uchádzačom formou emailu do 14.12.2020 do 12:00 hod.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Notebook | 5,0 | kusy |
Viď. podrobný popis v Prílohe číslo 1 | |||
2 | Monitor | 4,0 | kusy |
Viď. podrobný popis v Prílohe číslo 1 | |||
3 | Pevný disk - procesor | 4,0 | kusy |
Viď. podrobný popis v Prílohe číslo 1 |
Prílohy ku zákazke
- 1_Príloha č.1_MTZDV_Špecifikácia predmetu verejného obstarávania_2.docx 282,0 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip