Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.4253

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Výmena odkvapov a zvodov v Turčianskej knižnici
Typ zákazky: Bez elektronickej aukcie
(Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Stavebné práce
Zverejnená: 18.11.2019
Predpokladaná hodnota: 14972,00 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: do 15.12.2019
Lehota na predkladanie ponúk: 26.11.2019
 
Zadávateľ
Firma Žilinský samosprávny kraj
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 37808427
Adresa Komenského 48, 01109 Žilina, SK
Kontaktná osoba Ing. Barbora Gondžárová PhD., +421 *** ******

Podrobný opis zákazky

Verejné obstarávanie vykonáva ŽSK ako zriaďovateľ v mene a prospech OvZP - Turčianska knižnica v Martine, Divadelná 4619/5, 03601, Martin, IČO: 36145319, ktorá uzavrie zmluvný vzťah s úspešným uchádzačom.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezadať zákazku na základe výsledkov tohto prieskumu trhu.

Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode. V prípade záujmu o účasť na obhliadke, záujemca alebo uchádzač ohlási svoju účasť kontaktnej osobe Turčianskej knižnice v Martine: RNDr. Milan Nemček, tel.: +421 948 941 991, e-mail: riaditel@tkmartin.sk

Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

Záručná doba na dielo (predmet zákazky) je 60 mesiacov a začína plynúť dňom protokolárneho odovzdania diela zhotoviteľom objednávateľovi. Záručná doba sa vzťahuje len na dielo, ktoré je výsledkom stavebných prác tvoriacich predmet tejto zákazky.

Povinnou náležitosťou ponuky uchádzača je preukázanie splnenia podmienok účasti. Podmienky účasti sú v rámci zadávania tejto zákazky vymedzené v zmysle ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) ZVO.

Pre naplnenie § 117 ods. 5 ZVO verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač spĺňal nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO a preukázal ich predložením:

• Dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (výpis z obchodného registra, živnostenského registra alebo obdobného registra, prípadne zo zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ZVO)

• Čestného vyhlásenia podpísaného osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (vzor tohto čestného vyhlásenia predstavuje prílohu č. 3 tej to Výzvy).

V prípade, ak má uchádzač skutočnosti, ktorých existenciu vyššie uvedeným dokumentom preukazuje, zapísané v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona č. 343/2015 Z. z. o VO, upozorní na túto skutočnosť v ponuke.

Cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky, a to v nasledovnej štruktúre:

• cenu žiadame stanoviť v zmysle požadovanej špecifikácie predmetu zákazky a v zmysle dokumentu „Neocenený výkaz výmer“, ktorý tvorí prílohu č. 1 tejto Výzvy.

Cena bude zohľadňovať všetky náklady spojené s dopravou osôb, materiálu a pracovných nástrojov na miesto plnenia predmetu zákazky, požadovanými prácami, upratovacími prácami a odvozom odpadu vzniknutého v priebehu plnenia predmetu tejto zákazky, ako aj pôvodného demontovaného stavebného materiálu a jeho ekologickou likvidáciou.

Zákazka bude realizovaná na základe objednávky, ktorej vystavenie bude výstupom procesu verejného obstarávania.

Dodávateľ sa zaväzuje prevziať stavenisko za účelom realizácie stavebných prác, ktoré tvoria predmet tejto zákazky najneskôr 3 dní odo dňa doručenia záväznej objednávky zo strany verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ požaduje, aby bolo plnenie zákazky ukončené odovzdaním jej predmetu (formou odovzdávacieho/preberacieho protokolu) najneskôr v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia záväznej objednávky poskytovateľovi služby.




Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Výmena odkvapov a zvodov- odkvapové žľaby, 10 ks zvodov, rohy vnútorné a vonkajšie, objímky zvodu, kolená, vyhrievací systém do odkvapov a zvodov 1,0 kpl
Požadované stavebné práce spočívajú najmä v:

• demontáži pôvodného poškodeného systému dažďových žľabov a zvodov;
• montáži nového systému dažďových žľabov a zvodov;
• montáži elektrického samoregulačného kábla do žľabov a zvodov;
• napojení nových zvodov do kanalizácie.

Stavebné práce v zmysle vyššie uvedeného sú podrobne špecifikované v zmysel dokumentu „Neocenený výkaz výmer“, ktorý tvorí prílohu č. 1.

Prílohy ku zákazke

  1. Príloha č.1- Turčianska knižnica v Martine - Neocenený výkaz výmer.xlsx   24,0 kB
  2. Príloha č.2 - Čestné vyhlásenie uchádzača v zmysle § 32 ods. 1 písm. f...(6).docx   16,7 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip