Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.2592

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Lávka pre peších v obci Oravský Podzámok v rámci projektu "Mosty kultúry a poznania"
Typ zákazky: Bez elektronickej aukcie
(Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Stavebné práce
Zverejnená: 16.4.2019   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 51119,77 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: Realizácia do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy
Lehota na predkladanie ponúk: 26.4.2019
 
Zadávateľ
Firma Obec Oravský Podzámok
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00314731
Adresa Oravský Podzámok 61, 02741 Oravský Podzámok, SK
Kontaktná osoba Mgr. Jozef Záhora, +421 *** ******

Podrobný opis zákazky

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Obec Oravský Podzámok
Sídlo: Oravský Podzámok 61, 027 41 Oravský Podzámok
IČO: 00314731
DIČ: 2020561785
Kontaktná osoba: Mgr. Jozef Záhora, starosta obce
Telefón: +421 905 288 723
E-mail: starosta-podzamok@mail.t-com.sk

2. Druh verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.

3. Názov predmetu zákazky:
Lávka pre peších v obci Oravský Podzámok v rámci projektu "Mosty kultúry a poznania"

4. Druh zákazky:
Zákazka na zabezpečenie stavebných prác.

5. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Zmluva o dielo.

6. Postup verejného obstarávania:
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

7. Komplexnosť predmetu zákazky:
Ponuku je potrebné predložiť na celý predmet zákazky, nepovoľuje sa predloženie ponuky len na časť zákazky. V prípade ak uchádzač predloží cenovú ponuku len na časť zákazky, bude z hodnotiaceho procesu vylúčený.

8. Opis a rozsah predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je zabezpečenie stavebných prác (výstavba lávky cez Račovský potok) pre obec Oravský Podzámok, v rámci aktivity cezhraničného malého projektu „Mosty kultúry a poznania“. Bližšia špecifikácia je definovaná v priloženej dokumentácii.

9. Osobitné požiadavky:
• Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ.
• Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode so starostom obce.
• Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.
• Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
• V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Zhotoviteľa.
• Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
• Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu.
• Uchádzač je povinný skontrolovať si povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora (aktuálne platné limity: v prípade jednorazového plnenia ide o limit nad 100.000 eur, v prípade opakujúceho sa plnenia v kalendárnom roku ide o limit nad 250.000 eur, limity sa posudzujú vrátane DPH).

10. Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Miesto dodania: kataster obce Oravský Podzámok
Termín dodania: Realizácia do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy

11. Predpokladaná hodnota zákazky:
Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 51 119,77 EUR.

12. Financovanie:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- dotácia z programu Interreg V-A Slovenská republika - Česká republika
- dotácia zo štátneho rozpočtu
- vlastné zdroje verejného obstarávateľa

Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 60 dní od doručenia faktúry dodávateľovi (faktúra bude vystavená po ukončení poskytovania služieb resp. po dodaní tovaru). Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

13. Podmienky účasti:
Na splnenie podmienok účasti musí uchádzač preložiť doklad o oprávnení realizovať predmet zákazky.

14. Obsah ponuky:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky priložil nasledovné dokumenty:
• cenovú ponuku, ktorá bude obsahovať všetky potrebné náležitosti (identifikačné údaje uchádzača, jednotkovú cenu, cenu celkom, informáciu či je uchádzač platcom DPH, atď... ) – vzor je dostupný v prílohe ako Návrh na plnenie kritérií
• vyplnený "výkaz-výmer" s nacenenými jednotlivými položkami
• kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).

15. Mena a ceny uvádzané v ponuke:
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.

16. Predkladanie cenových ponúk:
Podmienky predkladania cenových ponúk:
a) Lehota na predkladanie ponúk: do 26.04.2019 do 12:00
b) Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
c) Požadované doklady a dokumenty sa v prípade elektronického predloženia ponuky predkladajú ako naskenované doklady podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Originál alebo úradne overenú kópiu týchto dokladov predloží úspešný uchádzač v rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy.
d) Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku a v mene EURO,
e) Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku,
f) Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi po uplynutí lehoty na predkladanie cenových ponúk nebudú zahrnuté do súťaže, a teda nebudú vyhodnocované.

17. Lehota viazanosti ponúk:
Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 30.06.2019 .

18. Otváranie ponúk:
Otváranie ponúk a vyhodnotenie je neverejné.

19. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
a) Po vyhodnotení cenových ponúk budú uchádzači písomne oboznámení s výsledkom vyhodnotenia.
b) S úspešným uchádzačom bude uzavretá zmluva o dielo.
c) Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

20. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena celkom v € s DPH.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Lávka pre peších v obci Oravský Podzámok v rámci projektu "Mosty kultúry a poznania" 1,0 celkom
Rozpis prác je definovaný priloženou dokumentáciou vrátane výkaz-výmeru. Celkovo sa stavbou riešia 3 objekty:

SO 01 Lávka pre peších
SO 02 Oporný múr
SO 03 Informačné tabule (2ks)

- Informácie uvedené v prílohe sú pre uchádzačov záväzné.
- Dodávateľ je povinný zabezpečiť zvláštne užívanie cesty I. triedy I/59 (dopravné značenie).
- Dodávateľ je povinný oznámiť správcovi vodného toku (Lesy SR) začiatok a koniec prác.
2 Demolačné práce starej lávky 1,0 celkom
- vrátane zneškodnenia a odvozu odpadu na skládku
- odporúčanie - obhliadka miesta

Prílohy ku zákazke

  1. PD Lavka CZ projekt.zip   1,6 MB
  2. 020 - Lávka pre peších [zadanie].xlsx   134,5 kB
  3. Návrh na plnenie kritérií.docx   20,3 kB
  4. Návrh zmluvných podmienok.docx   52,0 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip