Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.18196

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Poskytovanie právneho poradenstva a právnych služieb
Typ zákazky: Zákazka malého rozsahu
(Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.)
Oblasť Ostatné služby
Podoblasť Právne služby
Zverejnená: 13.1.2025   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 39000,00 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: 02/2025 - 01/2027
Lehota na predkladanie ponúk: 23.1.2025
 
Zadávateľ
Firma Obec Lozorno
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00304905
Adresa Hlavná 1, 90055 Lozorno, SK
Kontaktná osoba Jana Karovičová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Názov predmetu zákazky:
Poskytovanie právneho poradenstva a právnych služieb.

2. Postup verejného obstarávateľa:
Zadávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.

3. Opis a rozsah predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je poskytovanie právneho poradenstva a právnych služieb nespadajúcich pod ustanovenie §1 ods.2 písm. n) Zákona o verejnom obstarávaní na základe mandátnej zmluvy v predpokladanom rozsahu:
     a) priebežná mesačná observácia a analyzovanie nových právnych úprav, ich zmien ako aj zmien relevantnej právnej praxe a analyzovanie ich dopadov na právnu prax obstarávateľa a nimi vyvolaných potrieb zmien legislatívy a právnych dokumentov obstarávateľa pre potreby orgánov obce a obecného úradu vrátane priebežnej právnej podpory pri transformácii stavebného úradu vzhľadom na novú územnoplánovaciu a stavebnú legislatívu a prípravu jej zavedenia do praxe a následnej prvej fázy jej aplikácie,
     b) právne poradenstvo, vypracovanie právnych stanovísk, analýz, zmlúv a rozborov podľa požiadavky verejného obstarávateľa, konzultácia u klienta (verejného obstarávateľa) v prípade potreby a právna podpora pre potreby starostu obce a obecného úradu (vrátane stavebného úradu)  vo veciach nespadajúcich pod ustanovenie §1 ods.2 písm. n) Zákona o verejnom obstarávaní v rozsahu približne 25 hodín mesačne v priemere za celé obdobie trvania mandátnej zmluvy.

Uchádzač prevezme na seba tiež záväzok poskytovať aj naviac výkony podľa potreby a rozhodnutia verejného obstarávateľa nad limit podľa písm. b) a tiež záväzok za rovnakých cenových podmienok ako ponúkne pre časť výkonov pod písm. b) poskytovať obstarávateľovi v prípade jeho rozhodnutia právne poradenstvo, právnu pomoc  a právne služby vrátane služieb právneho zastupovania v rozsahu podľa §1 ods.2 písm.n) Zákona o verejnom obstarávaní.

Jednotlivé mandáty a požiadavky na poskytnutie právneho poradenstva a právnych služieb budú zadávané v závislosti na potrebe ich poskytnutia pre verejného obstarávateľa, základný rámec právneho poradenstva a právnych služieb je daný charakterom činností vyplývajúcich pre verejného obstarávateľa z osobitných právnych predpisov, súčasťou zákazky je aj právne zastupovanie verejného obstarávateľa v súdnych a správnych konaniach, vrátane konaní mimosúdnych a poskytovanie právnej podpory v administratívnych konaniach a procesoch, najmä v konaniach sankčných (priestupkových a administratívno-deliktuálnych) a v konaniach stavebných. 

Požadovaný reakčný čas pri poskytovaní služby: nasledujúci pracovný deň po doručení požiadavky na poskytnutie služby.

4. Spôsob predloženia ponuky:
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.

5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH, bude posudzovaná cena celkom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky na základe najnižšej ceny.

6. Podmienky účasti:
Podmienkou účasti vo verejnom obstarávaní je
a) zápis uchádzača v zozname advokátov vedenom Slovenskou advokátskou komorou. Doklad nie je potrebné predkladať, nakoľko táto výzva je adresovaná výlučne subjektom, ktoré sú podľa www. stránky Slovenskej advokátskej komory v uvedenom zozname zapísaní,
b) predloženie aspoň jednej overiteľnej referencie nie staršej ako 2 roky z každej z nasledovných oblasti výkonu právnej praxe: zastupovanie v civilných sporových súdnych alebo správnych konaniach, právne služby v oblasti stavebného práva a práva nehnuteľností, právne služby v oblasti priestupkového a/alebo správnodeliktuálneho práva alebo zastupovanie v príslušných konaniach, právne poradenstvo pre orgán územnej samosprávy alebo iný orgán verejnej správy.

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
  • Mandátna zmluva

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
- Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
- Mandatárovi bude prináležať za poskytnutie právneho poradenstva a výkon právnych služieb odmena, ktorá bude dohodnutá v hodinovej sadzbe.
- Mandatár predloží mandantovi na odsúhlasenie, vždy do 5. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bude poskytnuté právne poradenstvo a / alebo právne služby mandantovi, prehľad (súpis) jednotlivých výkonov spolu s uvedením ich časovej náročnosti. Mandant sa k predloženému prehľadu vyjadrí do 5 dní odo dňa jeho predloženia tak, že tento buď schváli alebo predloží mandatárovi svoje pripomienky, ktoré budú následne predmetom rokovania zmluvných strán.
- Splatnosť faktúry do 15 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi. Prílohou faktúry musí byť mandantom odsúhlasený prehľad výkonov mandatára, inak sa na faktúru neprihliada. 
- Verejný obstarávateľ na poskytnutie právneho poradenstva a výkon právnych služieb neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
Verejný obstarávateľ požaduje spracovať navrhovanú cenu predmetu zákazky v mene EUR s vyjadrením navrhovanej zmluvnej hodinovej odmeny za 1 hodinu poskytovania služieb podľa bodu 3. písm. a) časti Všeobecný opis a za 1 hodinu poskytovania právneho poradenstva a právnych služieb v stanovenom rozsahu (25 hodín mesačne v priemere) bez DPH, % sadzba DPH, výška DPH v EUR a celková cena za 1 hodinu poskytovania právneho poradenstva a právnych služieb.

Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v ponuke celkom. Skutočnosť, že uchádzač nie je platiteľom DPH, potvrdí výslovne vo svojej ponuke.

- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v mandátnej zmluve, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
- Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 28.02.2025.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky  vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) zákona uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
  • sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
  • najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
  • zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
  • Obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.

5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

6. Ostatné podmienky:
Obstarávateľ si vyhradzuje pred uplynutím lehoty na podávanie cenových ponúk súťaž kedykoľvek zrušiť, a to aj bez uvedenia dôvodov. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu z predložených cenových ponúk, ak tieto budú prevyšovať rozpočtové prostriedky určené na financovanie predmetu zákazky jeho rozpočtom. Obstarávateľ si vyhradzuje právo aj po vyhodnotení ponúk nezadať obstarávanú zákazku a nepodpísať zmluvu na jej realizáciu v prípade, ak sa podľa jeho vyhodnotenia podstatným spôsobom zmenia všeobecné hospodárske pomery, najmä ale nielen jeho finančná situácia ako orgánu územnej samosprávy vplyvom rozhodnutí iných štátnych orgánov alebo nebude môcť byť zabezpečené dostatočné rozpočtové krytie.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Obsah ponuky:

  • kalkulácia ponúknutej ceny v zmysle predmetu zákazky, spracovaná v súlade s bodom 3. Opis a rozsah predmetu zákazky v časti "Všeobecný opis" tejto výzvy, 
  • predloženie aspoň jednej overiteľnej referencie nie staršej ako 2 roky z každej z nasledovných oblasti výkonu právnej praxe: zastupovanie v civilných sporových súdnych alebo správnych konaniach, právne služby v oblasti stavebného práva a práva nehnuteľností, právne služby v oblasti priestupkového a/alebo správnodeliktuálneho práva alebo zastupovanie v príslušných konaniach, právne poradenstvo pre orgán územnej samosprávy alebo iný orgán verejnej správy,
  • čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní uvedené v ponuke a že neposkytuje žiadne právne služby pre iné osoby, ktoré by vylučovali poskytnutie právnych služieb pre obstarávateľa (z dôvodu konfliktu záujmov),
  • vyplnenú a podpísanú Mandátnu zmluvu, ktorou uchádzač akceptuje znenie zmluvy.

Ak uchádzač nepredloží všetky náležitosti podľa tohto bodu a nebude možné uplatniť inštitút vysvetlenia/doplnenia v zmysle zákona, nebude jeho ponuka hodnotená.

2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Poskytovanie právneho poradenstva a právnych služieb 1,0 hodinová sadzba v EUR bez DPH
V zmysle špecifikácie, ktorá je uvedená v zadaní.

Prílohy ku zákazke

NázovTypDátumVeľkosť
Výzva na predkladanie ponúk.pdf Všeobecný opis zákazky 13.1.2025 501,0 kB
Mandátna zmluva - návrh.docx Návrh zmluvy 13.1.2025 30,2 kB