Zákazka č.19307
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
| Názov zákazky: Zariadenie pre domov dôchodcov | |
|---|---|
| Typ zákazky: |
Zákazka malého rozsahu (Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.) |
| Oblasť | Ostatné |
| Podoblasť | Iné |
| Zverejnená: | 28.10.2025 zákazka s využitím anonymného modulu |
| Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
| Predpokl. obdobie realizácie: | - do 14 dní od podpisu zmluvy |
| Lehota na predkladanie ponúk: | 5.11.2025 |
| Zadávateľ | |
| Firma |
Obec Hodruša - Hámre
Zadávateľ nie je platca DPH |
| IČO | 00320617 |
| Adresa | Hodruša - Hámre 185, 96661 Hodruša - Hámre, SK |
| Kontaktná osoba | Jozef Uram, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky:
Predmetom je výber dodávateľa na dodávku, dopravu a montáž tovarov:
2. Postup verejného obstarávateľa:
Zadávateľ Vás v zmysle § 1 ods. 14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis predmetu zákazky:
Podrobnosti sú uvedené v časti položky.
Technické parametre a požiadavky uvedené v položkách zadania predstavujú minimálnu špecifikáciu. Zadávateľ akceptuje aj plnenie, ktoré ponúka vyššie alebo lepšie parametre. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
4. Spôsob predloženia ponuky:
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je celková najnižšia cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. Ekvivalentnosť :
Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.
7. Miesto a dodanie tovaru:
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb Societa - Dolné Hámre 283, 966 63 Hodruša - Hámre.
Termín dodadnia: do 14 dní od podpisu zmluvy.
Predmetom je výber dodávateľa na dodávku, dopravu a montáž tovarov:
- Elektrická polohovacia posteľ - 20 ks
- Šatníková skriňa - 10 ks
- Nočný stolík - 15 ks
- Antidekubitný matrac - 20 ks
2. Postup verejného obstarávateľa:
Zadávateľ Vás v zmysle § 1 ods. 14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis predmetu zákazky:
Podrobnosti sú uvedené v časti položky.
Technické parametre a požiadavky uvedené v položkách zadania predstavujú minimálnu špecifikáciu. Zadávateľ akceptuje aj plnenie, ktoré ponúka vyššie alebo lepšie parametre. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
4. Spôsob predloženia ponuky:
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je celková najnižšia cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. Ekvivalentnosť :
Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.
7. Miesto a dodanie tovaru:
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb Societa - Dolné Hámre 283, 966 63 Hodruša - Hámre.
Termín dodadnia: do 14 dní od podpisu zmluvy.
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Kúpna zmluva.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa / Predavajúceho.
2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 14 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EUR.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej mimoriadne nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
5. Využitie subdodávateľov :
Uchádzač môže zabezpečiť realizáciu časti plnenia alebo vybraných častí plnenia prostredníctvom tretích osôb. Subdodávateľ aj dodávateľ zodpovedajú verejnému obstarávateľovi za zrealizovanie zákazky spoločne. Subdodávateľom je hospodársky subjekt, ktorý uzavrie alebo uzavrel s dodávateľom písomnú odplatnú zmluvu na plnenie určitej časti zákazky. Hospodárskym subjektom je fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá na trh dodáva tovar, uskutočňuje stavebné práce alebo poskytuje službu.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby:
a) uchádzač vo svojej ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom,
b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.
Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača, aby s dostatočným časovým predstihom pred uzatvorením zmluvného vzťahu, ale najneskôr ku dňu uzatvorenia zmluvného vzťahu predložil verejnému obstarávateľovi zoznam všetkých známych subdodávateľov s uvedením ich identifikačných údajov, predmetu subdodávky alebo údajov o osobe oprávnenej konať za každého subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.
Úspešný uchádzač je povinný zabezpečiť v prípade, ak časť zákazky plánuje plniť subdodávateľom, aby najneskôr ku dňu uzatvorenia zmluvného vzťahu alebo pri nahlásení zmeny subdodávateľa bol zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s § 11 ods. 1 zákona.
Úspešný uchádzač je povinný nahlásiť verejnému obstarávateľovi zmenu subdodávateľa, ak ku nej dôjde v priebehu platnosti zmluvného vzťahu. Nový subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona, k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť.
Kúpna zmluva.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa / Predavajúceho.
2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa,
- z dotačných zdrojov z Ministerstvo práce sociálnych vecí a rodiny SR
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 14 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EUR.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej mimoriadne nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
5. Využitie subdodávateľov :
Uchádzač môže zabezpečiť realizáciu časti plnenia alebo vybraných častí plnenia prostredníctvom tretích osôb. Subdodávateľ aj dodávateľ zodpovedajú verejnému obstarávateľovi za zrealizovanie zákazky spoločne. Subdodávateľom je hospodársky subjekt, ktorý uzavrie alebo uzavrel s dodávateľom písomnú odplatnú zmluvu na plnenie určitej časti zákazky. Hospodárskym subjektom je fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá na trh dodáva tovar, uskutočňuje stavebné práce alebo poskytuje službu.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby:
a) uchádzač vo svojej ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom,
b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.
Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača, aby s dostatočným časovým predstihom pred uzatvorením zmluvného vzťahu, ale najneskôr ku dňu uzatvorenia zmluvného vzťahu predložil verejnému obstarávateľovi zoznam všetkých známych subdodávateľov s uvedením ich identifikačných údajov, predmetu subdodávky alebo údajov o osobe oprávnenej konať za každého subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.
Úspešný uchádzač je povinný zabezpečiť v prípade, ak časť zákazky plánuje plniť subdodávateľom, aby najneskôr ku dňu uzatvorenia zmluvného vzťahu alebo pri nahlásení zmeny subdodávateľa bol zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s § 11 ods. 1 zákona.
Úspešný uchádzač je povinný nahlásiť verejnému obstarávateľovi zmenu subdodávateľa, ak ku nej dôjde v priebehu platnosti zmluvného vzťahu. Nový subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona, k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho úradný preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Cenová ponuka - Cenová ponuka musí obsahovať technické parametre ponúkaných tovarov , z ktorých bude možné jednoznačne preveriť splnenie technických požiadaviek.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
B) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky - výpis z obchodného registra /výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra/.
C) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho úradný preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Obsah ponuky:
A) Cenová ponuka - Cenová ponuka musí obsahovať technické parametre ponúkaných tovarov , z ktorých bude možné jednoznačne preveriť splnenie technických požiadaviek.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
B) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky - výpis z obchodného registra /výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra/.
C) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Položky zákazky
| P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
|---|---|---|---|
| 1 | Elektrická polohovacia posteľ | 20,0 | ks |
| Minimálne hodnotiace parametre:
Technické parametre a požiadavky uvedené v položkách zadania predstavujú minimálnu špecifikáciu. Zadávateľ akceptuje aj plnenie, ktoré ponúka vyššie alebo lepšie parametre. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
|
|||
| 2 | Šatníková skriňa | 10,0 | ks |
| Minimálne hodnotiace parametre:
Technické parametre a požiadavky uvedené v položkách zadania predstavujú minimálnu špecifikáciu. Zadávateľ akceptuje aj plnenie, ktoré ponúka vyššie alebo lepšie parametre. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
|
|||
| 3 | Nočný stolík | 15,0 | ks |
| Minimálne hodnotiace parametre:
Technické parametre a požiadavky uvedené v položkách zadania predstavujú minimálnu špecifikáciu. Zadávateľ akceptuje aj plnenie, ktoré ponúka vyššie alebo lepšie parametre. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
|
|||
| 4 | Antidekubitný matrac | 20,0 | ks |
| Minimálne hodnotiace parametre:
Technické parametre a požiadavky uvedené v položkách zadania predstavujú minimálnu špecifikáciu. Zadávateľ akceptuje aj plnenie, ktoré ponúka vyššie alebo lepšie parametre. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
|
|||
Prílohy ku zákazke
| Názov | Typ | Dátum | Veľkosť |
|---|---|---|---|
| Kúpna zmluva - Zariadenie pre domov dôchodcov.docx | Iná dokumentácia | 28.10.2025 | 25,5 kB |
