Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.17675

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Oprava - rekonštrukcia a reštaurátorské práce kamenných sôch na Cintorínskej ulici, Lozorno
Typ zákazky: Zákazka malého rozsahu
(Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.)
Oblasť Ostatné služby
Podoblasť Reštaurátorské služby
Zverejnená: 11.11.2024   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 23000,00 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: najneskôr do 31.10.2025
Lehota na predkladanie ponúk: 13.12.2024
 
Zadávateľ
Firma Obec Lozorno
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00304905
Adresa Hlavná 1, 90055 Lozorno, SK
Kontaktná osoba Jana Karovičová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky :
Predmetom zákazky je výber dodávateľa na dodávku reštaurátorských prác :
oprava/rekonštrukcia a reštaurátorské práce 4 kamenných sôch na Cintorínskej ulici v obci Lozorno
- Parametre popísané v technických vlastnostiach - špecifikácia sú považované za minimálne, verejný obstarávateľ prijme plnenie s vyššími (lepšími) parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.

2. Postup verejného obstarávateľa :
Obec Lozorno, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku.

3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky je dodávka reštaurátorských prác podľa špecifikácie - výkazu výmer. Verejný obstarávateľ požaduje od víťazného uchádzača zachovanie historickej hodnoty reštaurovaných diel.

4. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent”), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek”, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží, má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.

5. Spôsob predloženia ponuky :
Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.

6. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je celková najnižšia cena (v EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

7. Možnosť delenia predmetu zákazky :
V prípade, že víťazná cenová ponuka presiahne výšku zdrojov, ktoré má verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených v danom rozpočtovom roku, obstarávateľ súhlasí s možnosťou rozdelenia zákazky z časového hľadiska, tj realizácia predmetu zákazky sa môže rozdeliť do dvoch rozpočtových období tak, aby bolo zabezpečené dostatočné rozpočtové krytie. 

8. Variantné riešenie :
Neumožňuje sa.

9. Obhliadka :
Obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
Kontaktné údaje: Obec Lozorno
Meno: Ing. Jaroslav Chrapko
Telefonický kontakt : 0948 155 497
Emailový kontakt : investicne@lozorno.sk

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Výsledkom VO bude Zmluva o vytvorení diela na objednávku a licenčná zmluva (podľa ustanovenia § 91 a § 65 a nasl. zákona č. 185/2015 Z. z. - Autorského zákona a podľa ustanovenia § 269 ods. 2 v nadväznosti na ustanovenie § 536 a nasl. zákona č. 513/91 Zb. - Obchodného zákonníka).
Návrh Zmluvy je súčasťou súťažných podkladov.

2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi. Obstarávateľ súhlasí, aby dodávateľ vyhotovil čiastkovú faktúru po každom zreštaurovanom a odovzdanom diele zvlášť, tj spolu 4 čiastkové faktúry, podľa predloženej cenovej ponuky. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EUR.

Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.

Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v Zmluve o vytvorení diela na objednávku a licenčnej zmluve, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, a musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky (a to najmä nákladov na práce, materiál a prepravu) a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.10.2025.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej mimoriadne nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak uchádzač predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
- V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak, aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie :
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov :
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) zákona uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Zákaz účasti vo VO :
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky :
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
- zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.

5. Ostatné podmienky :
Obstarávateľ si vyhradzuje pred uplynutím lehoty na podávanie cenových ponúk súťaž kedykoľvek zrušiť, a to aj bez uvedenia dôvodov. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu z  predložených cenových ponúk, ak tieto budú prevyšovať rozpočtové prostriedky určené na financovanie predmetu zákazky jeho rozpočtom. Obstarávateľ si vyhradzuje právo aj po vyhodnotení ponúk nezadať obstarávanú zákazku a nepodpísať zmluvu na jej realizáciu v prípade, ak sa podľa jeho vyhodnotenia podstatným spôsobom zmenia všeobecné hospodárske pomery, najmä ale nielen jeho finančná situácia ako orgánu územnej samosprávy vplyvom rozhodnutí iných štátnych orgánov alebo nebude môcť byť zabezpečené dostatočné rozpočtové krytie.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Obsah ponuky:
1. Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe) s nacenenými jednotlivými položkami,
2. Návrh na plnenie kritérií (v prílohe),
3. Vyplnenú a podpísanú Zmluvu o vytvorení diela na objednávku a licenčnú zmluvu, ktorou uchádzač akceptuje znenie zmluvy,
4. Referenčný list o min. 2 zákazkách s podobným predmetom plnenia ako je ten, ktorý sa obstaráva, formou samostatnej prílohy.

Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):

5. Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky aktuálny ku dňu predloženia cenovej ponuky - výpis z obchodného registra / výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra.
6. Čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.


2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, Verejný obstarávateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí, splnil požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Oprava - rekonštrukcia a reštaurátorské práce kamenných sôch na Cintorínskej ulici, Lozorno 1,0 celok
bližšie informácie / parametre sú uvedené v prílohách tejto zákazky

Prílohy ku zákazke

NázovTypDátumVeľkosť
Fotodokumentácia - objekt A.pdf Výzva na predkladanie ponúk - prílohy 28.10.2024 468,2 kB
Fotodokumentácia - objekt B.pdf Výzva na predkladanie ponúk - prílohy 28.10.2024 527,8 kB
Fotodokumentácia - objekt C.pdf Výzva na predkladanie ponúk - prílohy 28.10.2024 344,9 kB
Fotodokumentácia - objekt D.pdf Výzva na predkladanie ponúk - prílohy 28.10.2024 564,0 kB
Výkaz výmer - OPRAVY A REKONŠTRUKCIA KRÍŽOV LOZORNO.pdf Podrobný opis zákazky 28.10.2024 1,3 MB
Návrh na plnenie kritérií.docx Požadované prílohy ku cenovej ponuke 28.10.2024 16,5 kB
Zmluva o vytvorení diela na objednávku a licenčná zmluva.pdf Návrh zmluvy 4.12.2024 445,2 kB