Zákazka č.18386
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 - rok 2025 | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka malého rozsahu (Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Stavebné práce |
Zverejnená: | 3.3.2025 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | neuvedené |
Predpokl. obdobie realizácie: | od 1.7 do 31.7.2025 |
Lehota na predkladanie ponúk: | 13.3.2025 |
Zadávateľ | |
Firma |
Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16, Bratislava
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 17337631 |
Adresa | Drieňová 16, 82103 Bratislava - mestská časť Ružinov, SK |
Kontaktná osoba | Mgr. Gabriel Kalna, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na nasledovné práce : Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 - rok 2025
2. Postup verejného obstarávateľa :
Objednávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru uvedeného v prílohe zadania.
Výkaz - výmer - "Výkaz - výmer Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 - rok 2025.xlsx"
4. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je najnižšia celková cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. Obhliadka miesta:
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Vymedzený čas: počas pracovného týždňa - od 8:00 do 14:00.
Meno: Mgr. Gabriel Kalna - riaditeľ školy
Mobil: +421 905 301 408
Email: riaditel@zsdrienova.sk
7. Termín realizácie:
Dielo - práce sa budú realizovať v termíne od 1.7.2025 do 31.7.2025
8. Ekvivalentnosť:
Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.
9. CPV kód:
CPV 45214210-5 Stavebné práce na objektoch základných škôl
Predmetom je výber dodávateľa na nasledovné práce : Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 - rok 2025
2. Postup verejného obstarávateľa :
Objednávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru uvedeného v prílohe zadania.
Výkaz - výmer - "Výkaz - výmer Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 - rok 2025.xlsx"
4. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
5. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je najnižšia celková cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
6. Obhliadka miesta:
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Vymedzený čas: počas pracovného týždňa - od 8:00 do 14:00.
Meno: Mgr. Gabriel Kalna - riaditeľ školy
Mobil: +421 905 301 408
Email: riaditel@zsdrienova.sk
7. Termín realizácie:
Dielo - práce sa budú realizovať v termíne od 1.7.2025 do 31.7.2025
8. Ekvivalentnosť:
Ak sa vo výzve na predkladanie ponúk resp. v akejkoľvek prílohe výzvy uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje obstarávateľ.
9. CPV kód:
CPV 45214210-5 Stavebné práce na objektoch základných škôl
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Zmluva o Dielo.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena s DPH,
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Zmluva o Dielo.
V prílohe je uvedený návrh zmluvných podmienok. Tento návrh je záväzný a zmluvné strany sa od jej obsahu môžu pri podpise zmluvy odchýliť len v nepodstatných náležitostiach. Zmluva sa taktiež nesmie zmeniť tak, aby znižovala rozsah povinností pre Dodávateľa.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena s DPH,
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Obsah ponuky:
2. Vyhodnotenie ponúk:
Obsah ponuky:
- Vyplnený výkaz výmer (podľa prílohy) "Výkaz - výmer - Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 - rok 2025.xlsx"
- Vyplnený návrh zmluvných podmienok (podľa prílohy)
- "Zmluva o dielo - Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 - rok 2025.xlsx"
- Zoznam stavebných prác (referencie) Ako potvrdenie sa akceptuje referencia : Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený potvrdením o plnení - ktorým preukáže uskutočnenie minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebnej práce ako je tá na ktorú uchádzač predkladá cenovú ponuku musí byť v minimálnom - objeme 40 000,00 Eur bez DPH/zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za rovnaké, alebo typovo podobné práce bude verejný obstarávateľ považovať zákazky, ktoré spadajú pod - CPV 45214210-5 Stavebné práce na objektoch základných škôl.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 - rok 2025 | 1,0 | celok |
Prílohy ku zákazke
Názov | Typ | Dátum | Veľkosť |
---|---|---|---|
Výkaz - výmer Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 - rok 2025.xlsx | Iná dokumentácia | 3.3.2025 | 77,2 kB |
Fotokumentácia - súčasný stav - Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 - rok 2025.zip | Iná dokumentácia | 3.3.2025 | 547,8 kB |
Zmluva o Dielo - Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Základná škola Pavla Marcelyho, Drieňová 16 - rok 2025.docx | Iná dokumentácia | 3.3.2025 | 26,1 kB |