Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.19115

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Revitalizácia hlavného námestia v obci Lozorno – vypracovanie dokumentácie pre realizáciu stavby (DRS) vrátane výkazu výmer a položkového rozpočtu
Typ zákazky: Zákazka malého rozsahu
(Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.)
Oblasť Stavebníctvo
Podoblasť Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
Zverejnená: 10.9.2025   zákazka s využitím anonymného modulu
Predpokladaná hodnota: 24200,00 € bez DPH
Predpokl. obdobie realizácie: odovzdanie PD najneskôr do 16.12.2025
Lehota na predkladanie ponúk: 22.9.2025
 
Zadávateľ
Firma Obec Lozorno
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00304905
Adresa Hlavná 1, 90055 Lozorno, SK
Kontaktná osoba Jana Karovičová, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

1. Predmet zákazky:
Predmetom zákazky je spracovanie realizačnej projektovej dokumentácie (DRS) na základe už vypracovanej a schválenej dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP).

Výstupy musia byť spracované v súlade s požiadavkami platnej legislatívy Slovenskej republiky, najmä vyhlášky č. 453/2000 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona, a v súlade s príslušnými STN a technickými normami.

2. Postup verejného obstarávateľa:
Objednávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.

3. Opis a rozsah predmetu zákazky:
Uchádzač je povinný dodať:
• Projektovú dokumentáciu pre realizáciu stavby (DRS) v úplnom rozsahu podľa vyhlášky č. 453/2000 Z. z. a STN, zahŕňajúcu minimálne tieto časti:
o architektúra pre všetky stavebné objekty,
o záhradná architektúra (technológia zakladania vegetačných prvkov, vytyčovací a osadzovací plán drevín, osadzovací plán trvalkových záhonov),
o statika (vrátane špecifickej mostnej konštrukcie a atypických prvkov – zastávka, verejné osvetlenie a pod.),
o dopravné riešenie (vrátane koordinácie pri vypracovaní POV a DZ s orgánom Správa ciest BSK),
o zdravotechnika (vrátane dažďovej kanalizácie a napojenia na vpuste pri novej mostnej konštrukcii),
o elektroinštalácie (vrátane preložiek, napojenia zastávok, prechodov a rozhlasu),
o verejné osvetlenie.
• Výkaz výmer ku všetkým profesiám stavby,
• Položkový rozpočet stavby,
• Aktualizované geodetické zameranie,
• Digitálne výstupy:
o PDF (archivácia a kontrola),
o DWG (výkresová časť),
o XLS (výkaz výmer a rozpočet).

Forma odovzdania výstupov
• 6× vyhotovenie v tlačenej forme,
• 1× kompletné vyhotovenie v digitálnej forme (USB alebo elektronické odovzdanie).

Miesto dodania: Obecný úrad Lozorno, Hlavná 1/1, 900 55 Lozorno; emailom na adresu: starosta@lozorno.sk

4. Podklady od verejného obstarávateľa:
• schválená dokumentácia pre stavebné povolenie (DSP),
• výškopisné a polohopisné geodetické zameranie (bude potrebné aktualizovať).

5. Spôsob predloženia ponuky:
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.

6. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

7. Požiadavky na spracovanie:
• Dokumentácia musí byť vypracovaná v slovenskom jazyku.
• Spracovanie musí rešpektovať podmienky zo stavebného povolenia a ostatných rozhodnutí.
• Dokumentácia musí byť vypracovaná v takej kvalite a podrobnosti, aby umožnila realizáciu verejného obstarávania na zhotoviteľa stavby a následnú realizáciu stavby.
• Vypracovanie dokumentácie bude priebežne konzultované s obcou Lozorno a autormi pôvodného architektonického návrhu (materiálové, farebné a technické riešenia).

8. Požiadavky na uchádzača:
• preukázanie oprávnenia na podnikanie v oblasti projektovej činnosti (živnostenské oprávnenie alebo autorizácia SKA/SKAi).

9. Termín plnenia:
Dokumentáciu je potrebné odovzdať najneskôr do 16. 12. 2025.

Zmluvné podmienky

1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania :
Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o Dielo na zhotovenie projektovej dokumentácie.

2. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

3. Vyúčtovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
  • navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
  • DPH
  • navrhovaná zmluvná cena celkom s DPH.
- Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní a vo svojej cenovej ponuke uvedie iba celkovú zmluvnú cenu.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej mimoriadne nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
- Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.12.2025.
- V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak, aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §5 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

Ostatné podmienky

1. Vysvetľovanie:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh - tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade, že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktoré by viedlo k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo k porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania v tomto verejnom obstarávaní. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača, ktorého sa konflikt záujmov týka, z tohto postupu zadávania zákazky.

3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
  • sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať.
  • najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených.
  • zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov.
  • obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.

5. Zákaz účasti vo VO:
Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

6. Ostatné podmienky:
Obstarávateľ si vyhradzuje pred uplynutím lehoty na podávanie cenových ponúk súťaž kedykoľvek zrušiť, a to aj bez uvedenia dôvodov. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu z predložených cenových ponúk, ak tieto budú prevyšovať rozpočtové prostriedky určené na financovanie predmetu zákazky jeho rozpočtom. Obstarávateľ si vyhradzuje právo aj po vyhodnotení ponúk nezadať obstarávanú zákazku a nepodpísať zmluvu na jej realizáciu v prípade, ak sa podľa jeho vyhodnotenia podstatným spôsobom zmenia všeobecné hospodárske pomery, najmä ale nielen jeho finančná situácia ako orgánu územnej samosprávy vplyvom rozhodnutí iných štátnych orgánov alebo nebude môcť byť zabezpečené dostatočné rozpočtové krytie.

Požadované prílohy ku CP

1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku, akceptuje sa ponuka aj v českom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Obsah ponuky:
1. Cenová ponuka na vypracovanie a dodanie PD v zmysle zadania
2. Návrh na plnenie kritérií (v prílohe)
3. Preukázanie oprávnenia na podnikanie v oblasti projektovej činnosti (živnostenské oprávnenie alebo autorizácia SKA/SKAi).

Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
4. Čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu

Ak uchádzač nepredloží všetky náležitosti podľa tohto bodu a nebude možné uplatniť inštitút vysvetlenia/doplnenia v zmysle zákona, nebude jeho ponuka hodnotená.

2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ  môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Vypracovanie projektovej dokumentácie 1,0 celkom
V zmysle špecifikácie, ktorá je uvedená v zadaní.

Prílohy ku zákazke

NázovTypDátumVeľkosť
Zadanie zákazky VO.docx Podrobný opis zákazky 10.9.2025 17,8 kB
Námestie_zameranie.dwg Výzva na predkladanie ponúk - prílohy 10.9.2025 2,9 MB
PD.rar Podrobný opis zákazky 10.9.2025 28,5 MB
Návrh na plnenie kritérií.docx Požadované prílohy ku cenovej ponuke 10.9.2025 19,1 kB