Zákazka č.1370
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Dajme deťom priestor na hru | |
---|---|
Typ zákazky: |
Bez elektronickej aukcie (Zákazka bude ukončená a vyhodnotená po uplynutí lehoty na prekladanie ponúk bez následnej elektronickej aukcie.) |
Zverejnená: | 26.6.2018 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 7491,60 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | Do 8 týždňov od účinnosti zmluvy |
Lehota na predkladanie ponúk: | 3.7.2018 |
Zadávateľ | |
Firma |
Obec Osádka
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 00314773 |
Adresa | Osádka 47, 02601 Osádka, SK |
Kontaktná osoba | Miroslav Jurák, +421 *** ****** |
Opis | |
---|---|
Oblasť | Stroje, zariadenia, nástroje, náradie |
Podoblasť | Zariadenie a vybavenie ihrísk |
Podrobný opis zákazky | Predmetom zákazky je výber dodávateľa na výstavbu detského ihriska v obci Osádka, podľa priloženého výkazu-výmeru.
"Realizované s finančnou podporou Úradu vlády Slovenskej republiky – program Podpora rozvoja športu na rok 2018“ Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. O splnení podmienky ekvivalentnosti rozhoduje verejný obstarávateľ. Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode so starostom obce. Tel. kontakt +421 910 158 641. Predpokladaná hodnota zákazky je určená v zmysle §6 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako cena bez dane z pridanej hodnoty vo výške 7491,60 EUR. Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa §117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra). Okrem spomínaných dokladov je víťazný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy predložiť potrebnú dokumentáciu: - technické listy ku jednotlivým prvkom detského ihriska - certifikáty - vyhlásenia o zhode Minimálne požiadavky týkajúce sa bezpečnosti: - STN EN 1176 a STN EN 1177 - skrutky zapustené alebo chránené plastovými klobúčikmi - všetky kovové detaily musia byť bez ostrých hrán, so zaoblenými rohmi a dôkladne opracovanými zvarmi - ochranné zóny jednotlivých prvkov dodržané podľa normy Požiadavky na stavebné práce a ostatné služby súvisiace s dodaním tovaru - vykopanie základových pätiek a príprava bezpečnostnej zóny podľa pokynov výrobcu v súlade s STN EN 1177 - doprava jednotlivých prvkov na miesto montáže, montáž prvkov na mieste realizácie - zabezpečenie bezpečnostného povrchu v súlade s STN EN 1177 Predmet zákazky bude financovaný čiastočne z iných zdrojov (Úrad vlády SR v rámci programu Podpora rozvoja športu na rok 2018). Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry. Splatnosť faktúry do 30 dní po ukončení prác / od dodania tovaru - a následného obdržania faktúry. Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci predkladania cenovej ponuky v systéme TENDERnet priložil ako prílohu aj vyplnený dokument "výkaz-výmer" (v prílohe) s nacenenými jednotlivými položkami. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku. Uchádzači môžu žiadať o vysvetlenie zadania vrátane všetkých príloh, respektíve rozporovať tieto dokumenty až do 24 hodín pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe podnetu uchádzača zmení zadanie zákazky , tak zároveň primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk. Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že sa v rámci tejto zákazky nedopustil konania, ktoré by mohlo byť vyhodnotené ako konflikt záujmov podľa §23 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Pokiaľ by verejný obstarávateľ zistil, že ku takémuto konaniu došlo, bude ponuka takéhoto uchádzača vylúčená z hodnotiaceho procesu. Kritérium vyhodnotenia ponúk: Jediným kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom. CPV: Hlavný slovník: 37535200-9 Platnosť ponuky - ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovené do 31.08.2018. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva o dielo medzi Obstarávateľom a Dodávateľom (zhotoviteľom) nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku od poskytovateľa nenávratného finančného príspevku - Úrad vlády SR . Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť. |
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Dajme deťom priestor na hru | 1,0 | celkom |
Detaily detských hracích prvkov a požadovaných prác sú bližšie definované v priloženom súbore. Tieto informácie sú pre uchádzačov záväzné. |
Prílohy ku zákazke
- Osádka_2_S_FINAL_výkaz výmer.xlsx 16,9 kB
Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip