Zákazka č.18321
Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:
Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:
Názov zákazky: Stavebné úpravy objektov a areálu pozorovateľne Krajskej hvezdárne Malý Diel Žilina | |
---|---|
Typ zákazky: |
Zákazka malého rozsahu (Zákazka, ktorá v rámci svojej hodnoty nespadá pod zákon o verejnom obstarávaní.) |
Oblasť | Stavebníctvo |
Podoblasť | Stavebné práce |
Zverejnená: | 24.2.2025 zákazka s využitím anonymného modulu |
Predpokladaná hodnota: | 34941,16 € bez DPH |
Predpokl. obdobie realizácie: | Realizácia do 3 mesiacov odo dňa písomného prevzatia staveniska Zhotoviteľom. |
Lehota na predkladanie ponúk: | 12.3.2025 |
Zadávateľ | |
Firma |
Krajská hvezdáreň v Žiline
Zadávateľ nie je platca DPH |
IČO | 36145084 |
Adresa | Horný val 20, 01242 Žilina, SK |
Kontaktná osoba | RNDr. Ján Mäsiar, +421 *** ****** |
Všeobecný opis zákazky
1. Predmet zákazky :
Predmetom je výber dodávateľa na nasledovné práce: Stavebné úpravy objektov a areálu pozorovateľne Krajskej hvezdárne Malý Diel Žilina.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Objednávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru uvedeného v prílohe zadania.
4. Miesto dodania predmetu zákazky :
Krajská hvezdáreň v Žiline
5. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
6. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je najnižšia celková cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
7. Obhliadka miesta :
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží, má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
Predmetom je výber dodávateľa na nasledovné práce: Stavebné úpravy objektov a areálu pozorovateľne Krajskej hvezdárne Malý Diel Žilina.
2. Postup verejného obstarávateľa :
Objednávateľ Vás v zmysle § 1, ods.14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon”) vyzýva na predloženie cenovej ponuky.
3. Opis predmetu zákazky :
Predmetom zákazky sú práce v zmysle výkazu-výmeru uvedeného v prílohe zadania.
4. Miesto dodania predmetu zákazky :
Krajská hvezdáreň v Žiline
5. Spôsob predloženia ponuky :
Postup zadávania prieskumu trhu sa realizuje v systéme TENDERnet. Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť cez systém TENDERnet na stránke www.tendernet.sk. Ponuky, ktoré budú predložené inak ako v systéme TENDERnet, nebudú v hodnotiacom procese posudzované.
6. Kritérium na vyhodnotenie ponúk :
Jediným kritériom je najnižšia celková cena (EUR s DPH). V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.
7. Obhliadka miesta :
Verejný obstarávateľ umožní uchádzačom realizáciu obhliadky miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
8. Ekvivalentnosť :
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len „ekvivalent“), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako samostatnú prílohu „Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek“, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ mohol jednoznačne pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa výzvy na predkladanie ponúk. Pokiaľ uchádzač takúto prílohu nepredloží, má sa za to, že nemá v úmysle ponúkať ekvivalentný výrobok.
Zmluvné podmienky
1. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Zmluva o Dielo.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa
- z dotačných zdrojov:
z operačného programu Interreg Slovensko - Česko 2021-2027 - Fond malých projektov, názov projektu „Hviezdne nebo", Kód projektu: FMP/KCR/01/022_SK (objekt SO 01 až SO 04)
a
programu Interreg Poľsko-Slovensko 2021-2027, názov projektu „BeSKYdy - centrá rozvoja astroturistiky na trase tmavej oblohy" (objekt SO 05 Chodníky) alebo z rozpočtu objednávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Konečné faktúry budú vystavené dve:
- pre predmet zákazky financovaný z Fondu „Hviezdne nebo“, kód projektu: FMP/KCR/01/022_SK, Operačného programu Interreg Slovensko - Česko 2021-2027 - Fond malých projektov (objekt SO 01 až SO 04) a
- pre predmet zákazky financovaný z rozpočtu Objednávateľa alebo projektu „BeSKYdy - centrá rozvoja astroturistiky na trase tmavej oblohy“ programu Interreg Poľsko-Slovensko 2021-2027 v prípade jeho schválenia (objekt SO 05 Chodníky).
Splatnosť faktúry max. 30 dní odo dňa doručenia účtovného dokladu- faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke, požadovať vysvetlenie mimoriadne nízkej ponuky. Vysvetlenie sa môže týkať najmä:a) hospodárnosti stavebných postupov, b) technického riešenia alebo osobitne výhodných podmienok, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác, c) osobitosti stavebných prác navrhovanej uchádzačom.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
5. Využitie subdodávateľov :
Uchádzač môže zabezpečiť realizáciu časti plnenia alebo vybraných častí plnenia prostredníctvom tretích osôb. Pri vykonávaní časti plnenia zmluvy subdodávateľom má uchádzač zodpovednosť, akoby plnenie vykonával sám. Subdodávateľom je hospodársky subjekt, ktorý uzavrie alebo uzavrel s dodávateľom písomnú odplatnú zmluvu na plnenie určitej časti zákazky. Hospodárskym subjektom je fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá na trh dodáva tovar, uskutočňuje stavebné práce alebo poskytuje službu.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby:
a) uchádzač vo svojej ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom,
b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia /je oprávnený vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu subdodávky a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní/ a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.
Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača, aby s dostatočným časovým predstihom pred uzatvorením zmluvného vzťahu, ale najneskôr ku dňu uzatvorenia zmluvného vzťahu predložil verejnému obstarávateľovi zoznam všetkých známych subdodávateľov s uvedením ich identifikačných údajov, predmetu subdodávky, podielu subdodávky alebo údajov o osobe oprávnenej konať za každého subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.
Úspešný uchádzač je povinný nahlásiť verejnému obstarávateľovi zmenu subdodávateľa, ak ku nej dôjde v priebehu platnosti zmluvného vzťahu. Nový subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia /je oprávnený vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu subdodávky a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní/, k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť.
Bližšie podmienky sú definované v Návrhu Zmluvy o dielo.
Zmluva o Dielo.
2. Financovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne:
- z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa
- z dotačných zdrojov:
z operačného programu Interreg Slovensko - Česko 2021-2027 - Fond malých projektov, názov projektu „Hviezdne nebo", Kód projektu: FMP/KCR/01/022_SK (objekt SO 01 až SO 04)
a
programu Interreg Poľsko-Slovensko 2021-2027, názov projektu „BeSKYdy - centrá rozvoja astroturistiky na trase tmavej oblohy" (objekt SO 05 Chodníky) alebo z rozpočtu objednávateľa.
3. Vyúčtovanie predmetu zákazky :
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Konečné faktúry budú vystavené dve:
- pre predmet zákazky financovaný z Fondu „Hviezdne nebo“, kód projektu: FMP/KCR/01/022_SK, Operačného programu Interreg Slovensko - Česko 2021-2027 - Fond malých projektov (objekt SO 01 až SO 04) a
- pre predmet zákazky financovaný z rozpočtu Objednávateľa alebo projektu „BeSKYdy - centrá rozvoja astroturistiky na trase tmavej oblohy“ programu Interreg Poľsko-Slovensko 2021-2027 v prípade jeho schválenia (objekt SO 05 Chodníky).
Splatnosť faktúry max. 30 dní odo dňa doručenia účtovného dokladu- faktúry Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.
4. Spôsob určenia ceny predmetu zákazky :
- Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.
- Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
- Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve/objednávke, bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania, resp. zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk.
- verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke, požadovať vysvetlenie mimoriadne nízkej ponuky. Vysvetlenie sa môže týkať najmä:a) hospodárnosti stavebných postupov, b) technického riešenia alebo osobitne výhodných podmienok, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác, c) osobitosti stavebných prác navrhovanej uchádzačom.
- Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.
5. Využitie subdodávateľov :
Uchádzač môže zabezpečiť realizáciu časti plnenia alebo vybraných častí plnenia prostredníctvom tretích osôb. Pri vykonávaní časti plnenia zmluvy subdodávateľom má uchádzač zodpovednosť, akoby plnenie vykonával sám. Subdodávateľom je hospodársky subjekt, ktorý uzavrie alebo uzavrel s dodávateľom písomnú odplatnú zmluvu na plnenie určitej časti zákazky. Hospodárskym subjektom je fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá na trh dodáva tovar, uskutočňuje stavebné práce alebo poskytuje službu.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby:
a) uchádzač vo svojej ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom,
b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia /je oprávnený vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu subdodávky a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní/ a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť.
Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača, aby s dostatočným časovým predstihom pred uzatvorením zmluvného vzťahu, ale najneskôr ku dňu uzatvorenia zmluvného vzťahu predložil verejnému obstarávateľovi zoznam všetkých známych subdodávateľov s uvedením ich identifikačných údajov, predmetu subdodávky, podielu subdodávky alebo údajov o osobe oprávnenej konať za každého subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia.
Úspešný uchádzač je povinný nahlásiť verejnému obstarávateľovi zmenu subdodávateľa, ak ku nej dôjde v priebehu platnosti zmluvného vzťahu. Nový subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia /je oprávnený vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu subdodávky a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní/, k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť.
Bližšie podmienky sú definované v Návrhu Zmluvy o dielo.
Ostatné podmienky
1. Vysvetľovanie:
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať,
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených,
-zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov,
- nedostal ani jednu ponuku.
Záujemca/uchádzač môže žiadať o vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky vrátane všetkých príloh do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V prípade že Verejný obstarávateľ na základe žiadosti o vysvetlenie záujemcu/uchádzača zmení zadanie zákazky, tak zároveň uvedie túto zmenu do zadania (upraví zadanie) a primerane predĺži lehotu na predkladanie ponúk.
2. Konflikt záujmov:
Verejný obstarávateľ je povinný zabezpečiť, aby v celom procese tohto postupu zadávania zákazky nedošlo ku konfliktu záujmov, ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania. V prípade identifikovania existencie konfliktu záujmov kedykoľvek v tomto postupe zadávania zákazky verejným obstarávateľom, tento prijme primerané opatrenia a vykoná nápravu pre jeho odstránenie. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie tohto postupu zadávania zákazky alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov.
3. Dôvernosť a ochrana osobných údajov:
Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Zrušenie zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk resp. verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť ak:
- sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa zadávanie zákazky vyhlásilo a nebolo ich možné predvídať,
- najnižšia cenová ponuka presahuje výšku zdrojov, ktoré mal verejný obstarávateľ pre zákazku vyhradených,
-zadanie nebolo jednoznačné, čo mohlo ovplyvniť správnosť cenových ponúk zo strany uchádzačov resp. je nutné opraviť zadanie na základe podnetov od uchádzačov,
- nedostal ani jednu ponuku.
Požadované prílohy ku CP
1. Pokyny na vyhotovenie ponuky:
Obsah ponuky:
A) Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe č. 1),
B) Vyplnený Návrh na plnenie kritérií (dostupný v prílohe),
C) Zoznam subdodávateľov, ktorých bude Zhotoviteľ využívať počas realizácie stavby /ak relevantné, dostupný v prílohe č. 2/,
D) Zoznam ekvivalentných položiek /ak relevantné/.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov(www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
E) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky - výpis z obchodného registra /výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra/.
F) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk:
Obsah ponuky:
A) Vyplnený výkaz výmer (dostupný v prílohe č. 1),
B) Vyplnený Návrh na plnenie kritérií (dostupný v prílohe),
C) Zoznam subdodávateľov, ktorých bude Zhotoviteľ využívať počas realizácie stavby /ak relevantné, dostupný v prílohe č. 2/,
D) Zoznam ekvivalentných položiek /ak relevantné/.
Nasledujúce dokumenty nie je uchádzač povinný predkladať, obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z verejne dostupných zdrojov(www.orsr.sk, www.zrsr.sk, www.uvo.gov.sk, a pod...):
E) Doklad o oprávnení vykonávať činnosť požadovanú v rámci predmetu zákazky - výpis z obchodného registra /výpis zo živnostenského registra alebo iného relevantného registra/.
F) Doklad, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Vyhodnotenie ponúk:
- Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
- Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky.
- Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku.
- Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov predložených v ponuke, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie požiadavky na predmet zákazky. Ak uchádzač, v lehote určenej verejným obstarávateľom, nedoručí vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, alebo ak aj napriek predloženému vysvetleniu ponuky podľa záverov verejného obstarávateľa nespĺňa požiadavky na predmet zákazky, prijímateľ ponuku tohto uchádzača vylúči a vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí a splnil požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.
Položky zákazky
P.Č. | Názov položky / Špecifikácia | Množstvo | |
---|---|---|---|
1 | Stavebné úpravy objektov a areálu pozorovateľne Krajskej hvezdárne Malý Diel Žilina | 1,0 | celkom |
Naceniť v zmysle prílohy. |
Prílohy ku zákazke
Názov | Typ | Dátum | Veľkosť |
---|---|---|---|
Návrh na plnenie kritérií.docx | Iná dokumentácia | 13.2.2025 | 20,6 kB |
Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov.docx | Iná dokumentácia | 13.2.2025 | 10,1 kB |
Príloha č. 2 Zoznam subdodávateľov.docx | Iná dokumentácia | 21.2.2025 | 14,1 kB |
Príloha č. 1 Výkaz výmer.xlsx | Iná dokumentácia | 24.2.2025 | 143,9 kB |
Návrh Zmluvy o dielo.docx | Iná dokumentácia | 24.2.2025 | 72,6 kB |
Projektová dokumentácia.zip | Iná dokumentácia | 5.3.2025 | 4,2 MB |